παρακαλώ περιμένετε...

ΕΡΜΗΣ Η ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ

  • ether12 @ 09.10.2009 23:08
    Γεια σου Flake! Να σου πω πώς το βλέπω εγώ...

    Οι πλανήτες βρίσκονται πέραν του καλού και του κακού.
    Ο καθένας έχει τις δικές του ξεχωριστές ιδιότητες αλλά όλοι μπορούν να μας διαφωτίσουν και να μας παραπλανήσουν εξίσου. Και ο Δίας όπως λες λόγω υπερβολικής αισιοδοξίας, και ο Άρης λόγω υπερβολικής αυτοπεποίθησης, και η Αφροδίτη λόγω αυταρέσκειας, και η Σελήνη λόγω του ευφάνταστου στοιχειου της και ούτω καθεξής....

    ο Ποσειδώνας βέβαια και ο Ερμής (ειδικά ο ανάδρομος) θεωρούνται οι κατεξοχήν πλανευτές αν και στην πραγματικότητα έχουν διπολικές ιδιότητες. Ο Ερμής αφορά περισσότερο τον τρόπο σκέψης και την καθημερινή μας δραστηριότητα. Σχετίζεται με τις ικανότητες αλλά και τα βιαστικά λάθη που υποπίπτει η ταχύτατη διάνοια, καθώς και με διαφόρων ειδών μυστήριες συγχρονικότητες που μπορούν να μας κάνουν τα νεύρα σμπαράλια...

    Ο δε Ποσειδώνας αφορά περισσότερο το συναισθηματικό μας υπόβαθρο και το υποσυνείδητο. Μας κάνει πιο δεκτικούς σε εξωτερικά ερεθισματα, αναδύει εσωτερικές ιδιότητες, οξύνει το φαντασιακό και επιφέρει μία σύγχυση αισθήσεων και συναισθημάτων. Οι αλλαγές πάντως που σηματοδοτεί τελούνται αργά, σχεδόν ανύποπτα αλλά είναι πιο ουσιώδεις και "κυτταρικές" από τις αντίστοιχες των γρήγορων πλανητών.

    Το τετράγωνο είναι δύσκολη αλλά και δυναμική όψη. Συνήθως λέμε ότι μέσα από τις δυσκολίες οι άνθρωποι φτιάχνουν χαρακτήρα και πετυχαίνουν το μάξιμουμ των δυνατοτήτων τους. Κάτι τέτοιο μπορείς να πεις ότι ισχύει και με τα τετράγωνα. Αυτό βέβαια δεν εξιδανικεύει το τετράγωνο ως την όψη του αυτοδημιούργητου ή πετυχημένου ή δυναμικού ανθρώπου διότι το ζητούμενο πρώτα απ'όλα είναι η συνειδητοποίηση και σωστή διαχείριση των αντικρουόμενων ενεργειών του τετραγώνου, οι οποίες είναι μάλλον περισσότερο εσωτερικές και λιγότερο εξωτερικές. Κάτι παρόμοιο συμβαίνει με τον Κρόνο ο οποίος αντικειμενικά είναι δύσκολος πλανήτης αλλά η σωστή εσωτερική και βιωματική διαχείρισή του μπορεί να οδηγήσεί στο χτίσιμο μίας πολύ δυνατής και ισορροπημένης προσωπικότητας.
  • johnnyG @ 09.10.2009 23:42
    έθερ, έχει ειπωθεί για το τετράγωνο πως είναι η όψη του αυτοδημιούργητου, ή τελοσπάντων, έχεις σκεφτεί κάτι τέτοιο; μου είναι ενδιαφέρον...
    πάντως είναι από τις δυσκολότερες, αν όχι η δυσκολότερη των βασικών όψεων.

    ας πούμε, η σύνοδος με ένα βαρύ πλανήτη δεν είναι κάτι που λες είναι εύκολο, αν και μάλλον οι 2 πλανήτες λειτουργούν σαν κράμα, οπότε διαχειρίζεται καλύτερα. σε κάθε περίπτωση αυτό... τρίγωνο, οκ, δεν έχει πολύ κουβέντα. αντίθεση, υπάρχει πάντα κάποιος απέναντι:κατάσταση, άτομο-σχέση, κάτι τέτοιο... τετράγωνο, είναι εσωτερικευμένο. με ξεσπάσματα ίσως...
  • FLAKE @ 09.10.2009 23:51
    Γεια σου ether 12 ,
    σ'ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο και χαίρομαι που μου δίνεται η ευκαιρία να σου "μιλήσω" όχι βέβαια γιατί σε γνώριζα αλλά γιατί ήθελα να ρωτήσω κάποια πράγματα σε κάποιον υδροχόο.
    Κατ'αρχήν να πω για τα τετράγωνα, ρωτώ γιατί περισσότερο ανησύχησα όταν έβαλα την ημερομηνία γέννησης των παιδιών μου σε ένα site -όχι εδώ-και μου έβγαλε έναν πίνακα γεμάτο τετράγωνα και συγκρούσεις. Δεν σου λεω πόσο τρόμαξα και σκέφτηκα αχ τι τύχη θα έχουν τα καημένα, φυσικά και δεν τόλμησα να κάνω αύτό το test που δείχνει πόσο τυχερός είσαι. Απ'την άλλη όταν δοκίμασα να βάλω την ημερομηνία στο stardome έδιξε πάλι τετράγωνα αλλά ούτε τα μισά. Και σκέφτομαι τώρα εγώ "άσε καλύτερα ασχολήσου με τίποτα άλλο γιατί θα σου φύγουν τα μυαλά με τα άστρα και τα τετράγωνα και τα πεντάγωνα"

    Τώρα κάτι για τους υδροχόους. Απ'ότι ξέρω με εμάς τους σκορπιούς δεν ταιριάζουμε καθόλου, αυτό που δεν καταλάβαίνω όμως είναι γιατί καθε φορά που γνωρίζω κάποιον και εκ των υστέρων μάθω ότι είναι υδροχόος έχω ήδη αν όχι κολλήσει πάντως ασχόληθεί ΄πολύ σοβαρά μαζί του, είτε είναι άντρας είτε γυναίκα. Έμεινα έκπληκτη όταν διαπίστωσα από πόσους υδροχόους περιτριγυρίζομαι, μέχρι και ο πατέρας μου υδροχόος είναι.
    Το πιο αβάσταχτο είναι μια έλξη που δημιουργείται που δεν ξέρω γιατί πονάει. Αν μπορείς να με βοηθήσεις να καταλάβω αυτές τις σχέσεις...για να τις προχωρήσω..
  • gracemarks @ 09.10.2009 23:59
    φλεηκ, ολοι κατα την ενασχοληση μας με την αστρολογια εχουμε αγχωθει για καποια κομματια. Και κατα καιρους αλλαζουμε φοβια και φοβομαστε για κατι αλλο.

    δεν βλεπεις τι κακο γινεται πανω δεξια με τον Κρονο?Οι 3 στις 4 καταχωρησεις ειναι πανικοβλημενες γι αυτον.οποτε γενικα, θελει λιγη ηρεμια.

    Σχετικα με τα τετραγωνα, αυτα που λενε ο εθερ και ο τζωνυ (κι εγω απο αυτους μαθαινω) ειναι τα πιο ολοκληρωμενα πιστευω. Εννοωντας οτι αμα αρχισεις τα ωιμε απο τωρα για τα μικρα σου, δεν θα χει κανενα νοημα.

    Αν σου φαινεται αυτο που λεω πολυ γενικολογο και δηθεν καθησυχαστικο, δες και το εξης:

    Ποιον διασημο ανθρωπο θαυμαζεις?η σε γοητευει? που θεωρεις προτυπο για τα παιδια σου?

    Ε, αυτον.Ψαξε το χαρτη του.κι αμα δεις πληρη απουσια τετραγωνων και αντιθεσεων, εμενα να μου τρυπησεις τη μυτη!

    Το ενδιαφερον ενος χαρακτηρα πηγαζει κι απο τις δυσκολιες που πρεπει να υπερπηδησει αυτος.

    Για καν το μια!
  • ether12 @ 10.10.2009 00:05
    δεν ξέρω αν έχει ειπωθεί κάτι τέτοιο τζόνυ, απλά θυμήθηκα μία ατάκα της Λιζ Γκριν -αν θυμάμαι καλά- ότι σε επώνυμους χάρτες συχνότερα έβρισκε δύσκολες παρά εύκολες όψεις, γι'αυτό το έγραψα.

    έχεις δίκιο ότι είναι μάλλον η δυσκολότερη όψη γιατί οι ενέργειες φαίνονται ασυμβίβαστες, ενώ στην αντίθεση υπάρχει και μία συμπληρωματικότητα.

    Μου είχε κάνει εντύπωση πάντως ο χάρτης του Φιντέλ Κάστρο (άσχετο)που έτυχε να κοιτάξω πρόσφατα...ένα σούπερ εκρηκτικό (και διπλό) ταυ-τετράγωνο στα σταθερά, με Ήλιο στις 20 Λέοντα, Κρόνο 20 Σκορπιού, Δία 22 Υδροχόου και Ποσειδώνα 24 Λέοντα!! Και με Άρη στον Ταύρο αλλά στις 6 μοίρες. Ένας χάρτης χίλιες λέξεις...
  • ether12 @ 10.10.2009 00:17
    Και εγώ από εσάς μαθαίνω γκρέις! flake συμφωνώ με την προλαλήσασα και να σου πω και κάτι, η αστρολογία δυστυχώς είναι γεμάτη από προκαταλήψεις και αλίμονο αν παίρνουμε τοις μετρητοίς τις γενικολογίες που ακούμε από εδώ και από εκεί. Σε αυτό βέβαια δεν φταίνε μόνο οι αστρολόγοι αλλά και εμείς που συχνά δίνουμε απλοϊκές και εύκολες ερμηνείες ξεχνώντας ότι ο κάθε χάρτης είναι μοναδικός και μία οποιαδήποτε όψη ή διέλευση πρέπει να λαμβάνεται πάντα υπόψιν σε σχέση με πολλούς και διαφορετικούς παράγοντες....με άλλα λόγια χάος, ένα κουβάρι που δεν ξεμπλέκεται εύκολα.

    Αυτό που λέγεται για τη σχέση Σκορπιών-Υδροχόοων ισχύει μόνο σε γενικό επίπεδο...στην πράξη θα βρεις άπειρες περιπτώσεις Υδροχόοων-Σκορπιών με σούπερ χημεία και αυτό πολλές φορές μπορεί να φαίνεται και στις συναστρίες δύο χαρτών.
  • ether12 @ 10.10.2009 00:19
    α, και αυτά τα τεστάκια τύχης δεν θα τα σχολιάσω...απορώ ποιοί βλάκες τα επινόησαν...
  • gracemarks @ 10.10.2009 00:30
    εθερ, ξερεις τι δεν εχω καταλαβει εγω..ακομα???

    τη διακριση ηλιακων οικων και κανονικων.

    Δηλαδη μια διελευση π.χ. Δια που την μετραω περισσοτερο? στον π.χ. 7ο ηλιακο μου η κανονικα στον 7ο μου?

    ρωταω γιατι π οτι εχω καταλαβει οι προβλεψεις και στο ντομ και αλλου ετσι δουλευουν αλλα δεν το πιανω..
  • AriesLeo @ 10.10.2009 00:58
    Αυτό για τους οίκους κι εγώ το αναρωτιέμαι... -για την ώρα θεωρώ ότι οι ηλιακοί είναι περισσότερο "γενικοί" (?) ...
  • ether12 @ 10.10.2009 01:00
    έλα μου...τους κανονικούς οίκους λάμβανε υπόψιν, δηλαδή με βάση τον ωροσκόπο σου Σκορπιό...οι "ηλιακοί οίκοι" δεν ξέρω με ποιά λογική μπορεί να χρησιμοποιούνται...
  • ether12 @ 10.10.2009 01:03
    αλλά ούτε και οι ΄προβλέψεις για κανονικούς οίκους είναι πάντα αξιόπιστες διότι μπορεί εσύ να έχεις ωροσκόπο στα τέλη του Σκορπιού οπότε η πρόβλεψη να λέει πχ. "τώρα που ο Ήλιος από το Σκορπιό διελαύνει τον 1ο οίκο σου..." ενώ εσένα ο Ήλιος βρίσκεται ακόμα στο 12ο οίκο σου...
  • gracemarks @ 10.10.2009 13:12
    Οι προβλεψεις ασχολουνται ωστοσο με τους ηλιακους.

    Ειναι για να μπορουν να πιασουν ολο το φασμα των Αιγοκερων..πιο γενικα δηλαδη?

    Η υπαρχει αλλη λογικη?

έχουν γενέθλια 215 μέλη.

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...