παρακαλώ περιμένετε...

Περί Σκορπιών και εκδικητικότητας

  • denisco @ 12.07.2011 10:04
    δε ξερω για το αφεντικο σου, αλλα οντως εχεις δικιο ενας σκορπιος με ωροσκοπο κριο δε θα κοιταξει ποτε τοσο χαμηλα.. καλημερα
  • L.S. @ 12.07.2011 10:10
    Συμφωνώ δεν είστε εκδικητικοί...Καθόοοοολου... 
    Ααααα!!! Άκουσα στις ειδήσεις πως κάποιος έκαψε το μαγαζί του πρώην αφεντικού του επειδή δεν τον πλήρωνε...
    Αλλά καμία σχέση δεν έχει αυτό με εμάς.....
     
  • alfita @ 12.07.2011 10:12
    Παιδες  ο σκορπιος ειναι το μονο ζωδιο που συμβολιζεται με 2 ζωα το φιδι και τον αετο..Ειναι στο χερι του καθενος να διαλεξει αν θα σερνεται στο χωμα η θα πεταει ψηλα..το σημαντικο ειναι πως ειναι το μονο ζωδιο που εχει αυτη την επιλογη και δυνατοτητα..ειμαστε οι επιλογες μας..after all..             
  • denisco @ 12.07.2011 10:15
    ακριβως alfita! αλλωστε ακομα και το φιδι κουβαλαει τη δυναμη της μεταμορφωσης, μια και αλλαζει δερμα.
  • L.S. @ 12.07.2011 10:21
    Προσωπικά έχω γνωρίσει έναν σκορπιό που τον συμβολίζει ο αετός και καθόλου το φίδι! 
    Πιστέψτε με,είστε λίγοι που σας συμβολίζει μόνο ο αετός και είστε τόσο απίθανα πλάσματα όταν κοιτάτε από ψηλά! 
  • denisco @ 12.07.2011 10:40
    LS, απο τα αγαπημενα μου αστρολογικα και οχι μονο τοπικς ειναι η πολικοτητα, τα αντιθετα. Οτι ειναι πανω ειναι και κατω.
    Οποτε για γινει κανεις αετος, θεωρω οτι εχει υπαρξει και φιδι και αντιθετο. Διοτι αν δεν υπηρχαν τα φιδια ποιος θα ετρωγε τα ποντικια?
    κι ο ρολος του αετου μετα ειναι να φαει το φιδι... μα τι λεω πρωι, πρωι?
    Ομως επειδη το φιδι εχει υπαρξει ιερο ζωο μεσα στους αιωνες, νομιζω οτι το υποχθονιο προερχεται πιο πολυ απο το ιδιο το ζωο του σκορπιου κι εχει να κανει με το δηληριο που κουβαλα.
    καλημέρα και σενα!
     
  • L.S. @ 12.07.2011 10:47
    Γεια σου Σωτηράκη με τα ωραία σου!! 
    Το φιδάκι το'χεις εσύ κατά πολύ η αλήθεια να λέγεται αλλά αν ξαναδιάβαζες τι έγραψα θα καταλάβαινες πως δεν ρίχνω δηλητήριο,αντιθέτως λέω πόσο απίστευτα πλάσματα μπορείται να γίνεται αν κάποια σημεία του χαρακτήρα σας τα μετριάσετε ως προς την έντασή τους,...
    Και φυσικά κάποια στιγμή υπήρχαν φίδια όσοι έγιναν αετοί,εγώ όμως τον γνώρισα ως αετό!
    Μα τι λέω και εγώ πρωινιάτικο;;;;; 
    Καλημέρα σας σκορπινάκια!!
  • denisco @ 12.07.2011 10:47
    ενταξει Σωτηρη, αλλα για να σε παρουμε στα σοβαρα μη μας λες χαζους, θυμισε μας απλα το κυρηκειο και τη θεραπευτικη ιδιοτητα του φιδιου. Θα το βουλωσουμε τοτε.
  • alfita @ 12.07.2011 10:50
    Μιλαμε καθαρα σε επιπεδο συμβολισμων για τα ζωα υπερπαγκοσμιε Σωτηρη..Δεν κυριολεκτουμε για την αξια η οχι των ζωων αυτων..δοξα τω θεω ειναι ακομα ανθρωπινα τα μυαλα μας και ευτυχως δεν εχουμε περασει στο δικο σου ασυλληπτο επιπεδο..
  • denisco @ 12.07.2011 10:54
    alfita, κυριως συμβολικα το φιδι δεν ηταν ποτε αρνητικο.
    γι'αυτο πιστευω οτι το δηλητηριο του σκορπιου συμβολιζει την (αυτο)καταστροφικη του φυση
  • alfita @ 12.07.2011 11:01
    denisco το φιδι εκλαμβανεται οχι ως κατι αρνητικο αλλα ως 'χθονιο" σαν ο κατωτερος υλικος εαυτος που σερνεται στα υλικα παθη..ενω ο αετος συμβολιζει τον ανωτερο εαυτο που πεταει μακρια απο τα γηινα υλικα παθη..ο αετος ειναι το επιπεδο που πρεπει να φτασουμε..  
  • denisco @ 12.07.2011 11:11
    ναι, αλλα μεταμορφωνεται κι αυτο..
    και τωρα θα ηθελα να βαλουμε στην κουβεντα και το φοινικα, αλλα και κατι που ειχα διαβασει παλιοτερα στη wiki οτι στα αρχαια χρονια το ζωδιο του σκορπιου "εμπεριειχε" κατα καποιο τροπο και το ζωδιο του ζυγου για πλακωθουμε στο ξυλο ολοι εδω μεσα!!! χαχαχα
    μα τι γλωσσοδιαρροια παθαμε τα σκορπιδια πρωι πρωι?
  • denisco @ 12.07.2011 11:15
    τα μπινελικια ειναι κατι τελειως διαφορετικο απο την ωμοτητα (που τη σεβομαι οσο δεν παει, διοτι ο Αρης ειναι ο πατερας μου).
    Αλλα δε χρειαζεται να μπινελικωνει καποιος για να ειναι ωμος και ευθυς. Γινεται και χωρις αυτο.
  • nohope @ 12.07.2011 11:37
    δεν ξέρω αν απαντήθηκε το ποστ, περι εκδικητικότητας, αλλά περι διαφωνίας με νόημα, σίγουρα μας πείσατε οι σκορπιοί!!! και συνεχίζουν
  • nohope @ 12.07.2011 11:59
    erastrios αυτος, δεν παίζει σε ζώδιο, παίζει σε άλλη κατηγορία. Είναι αφεντικό. Με επιθεώρηση εργασίας μίλησες τί λενε?
    δηλαδή τώρα και τα λεφτά που δουλέψαμε δεν θα δίνουν?
    αν είναι έτσι να μην ξαναπληρώσω τίποτα και πουθενα, να πάω να τσιμπήσω και ένα δανειο εξαψήφιο και να στέλνω εξώδικα και να λέω για κρίση και αδυναμία εξόφλησης.
    Μην τον αφήσεις έτσι για κανέναν λόγο. αν δεν μπορούσε να πλήρώσει, να μην καπηλευόταν έτσι τον χρόνο σου και να ήταν ανθρωπος-λέμε τώρα, σε συνθήκες χωρίς τριβες- και να σου ελεγε, μέχρι εδώ. Ο καραγκιόζης. Μην τον αφήσεις έτσι! Δεν ειναι εκδίκηση να παίρνεις αυτά που δούλεψες είναι δικαίωμα. Είναι δικά σου.
  • denisco @ 12.07.2011 14:06
    επειδη δε γνωριζομαστε εδω μεσα, μπορουμε να ειμαστε ευθεις χωρις να θιγουμε τους αλλους.
    (πω,πω... ο Αρης απο το λιονταρι μιλαει τωρα...λαμπει ο Μπαμπης, χοχοχο)
    εχω μια συμπαθεια στις ευγενεις αντιπαραθεσεις.
    και ναι, ο καθενας μπορει να πιστευει οτι θελει.
  • GENOULA @ 12.07.2011 14:17
    την ανυπαρξια του συμπεριφερομαι αν οχι αψογα,σωστα στους ανθρωπους εχει να κανει με το αν ειναι σκορπιοσ η κριος?αυτο που πιστευω ακραδαντα ειναι οτι αν κανεισ κατι που ειναι πραγματικα αδικο σε καποιον θα το βρεις μπροστα σου!!!!!!!!!!
  • toxovolos @ 12.07.2011 15:05
    Excuse me αλλά δεν έκατσα να διαβάσω όοοολα τα σχόλια αλλά το πιθαντερο είναι μόνο εσείς οι σκορπιοί να έχετε πει αυτό που θα πω.. λοιπόν.. ΔΕΝ είστε εκδικητικοί αγαπημένα τέκνα, το λέω και το πιστεύω. Νομίζω ότι οι αδύναμοι είναι εκδικητικοί κ εσείς δεν είστε ούτε από αυτό. Το μόνο που σας "προσάπτω" είναι αυτή τη μνήμη καμήλας. Που θυμάστε ένα κατιτίς που να αλλάξει και αιώνας και τη στιγμή που θα το θυμηθείτε θα είναι τόσο άκυρο αλλά θα πάρετε το γνωστό ύφος -που αν ήμουν ζώδιο με κέρατα θα σας κουτούλαγα- και η γλώσσα θα αφήσει το δηλητηριάκι της. Αλλά τι να κάνουμε σας έχουμε συνηθίσει, έχουμε αναπτύξει άμυνες κι ένα καταπληκτικότατο ύφος ικανό να σας πείσει να προβείτε σε διπλή δόση δηλητηρίου αλλά δεν το κάνετε με όλους μας. Οπότε οι εκπαιδευμένοι love you.

έχουν γενέθλια 232 μέλη.

γιορτάζουν οι: Μάριος, Μαρία

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...