http://www.youtube.com/watch?v=YR5ApYxkU-U
Ενώ
η Ελλάδα είχε καταντήσει ένα από τα πιο διεφθαρμένα κράτη παγκοσμίως,
αυτά που απασχολούσαν τους κατοίκους τής χώρας τις τελευταίες δεκαετίες
ήταν να ξαναλειτουργήσει η θεολογική σχολή τής Χάλκης, να αναγνωριστεί η
οικουμενικότητα τού πατριαρχείου, να μην ονομαστούν οι σκοπιανοί
μακεδόνες κ.λπ. άσχετα και ανούσια θέματα, η περίφημη «ελληνική
εξωτερική πολιτική». Έτσι, τριάντα χρόνια στην Ε.Ε. κι αντί η χώρα να
έχει ήδη γίνει μια υπολογίσιμη δύναμη στην περιοχή, μια «Γερμανία» των
Βαλκανίων, με τέτοιες αντιλήψεις και πνιγμένοι στο βυζαντινισμό
(αναξιοκρατία, ρουσφέτια, καταχρήσεις κ.λπ.) οι ρωμιοί, «κατάφεραν» να
χρεωκοπήσουν.
Ακόμα
και σήμερα όμως, μετά τη χρεωκοπία, δεν φαίνεται να έχουν διδαχθεί από
τα λάθη τους, αλλά, παραμένοντας βαθύτατα βυζαντινοί, δυσκλεείς,
παρηκμασμένοι, μεσαιωνικοί και ανασφαλείς, συνεχίζουν να πορεύονται με
την ίδια νοοτροπία, αποπροσανατολισμένοι από το πραγματικό τους πρόβλημα
(έλλειψη παιδείας και αυτογνωσίας), ενώ τους απασχολούν οι ίδιες -όπως
τόσα χρόνια- ανοησίες.
Οι
σλαβο-αρβανιτο-βλαχοι κ.λπ. σημερινοί κάτοικοι τού ελλαδικού χώρου
λοιπόν, αφού εμπέδωσαν την εδώ και διακόσια χρόνια φαντασίωσή τους περί
τής δήθεν ευγενούς καταγωγής τους κι αυτοπροσδιορίστηκαν ως έλληνες, με
στενή οικοπεδίστικη αντίληψη των εννοιών Ελλάδα και έλληνας, επιχειρούν
«με νύχια και με δόντια» να περιχαρακώσουν τη φαντασίωσή τους αυτή.
Έτσι,
αντιδρούν στην επιχείρηση τού σκοπιανού εθνικισμού, να εμποτίσει στούς
κατοίκους τού χώρου τής βόρειας Μακεδονίας τη μακεδονική εθνική
συνείδηση, να μεταμορφώσει δηλαδή τους σλαβο-αρβανιτο-βλάχικης κ.λπ.
καταγωγής σημερινούς σκοπιανούς, σε «απόγονους» αρχαίων μακεδόνων.
Δεν
έχουν αντιληφθεί, παραβλέπουν ή ξεχνούν ενδεχομένως, ότι εδώ και δυο
αιώνες, το ίδιο ακριβώς κάνει κι ο ρωμαίικος εθνικισμός, ο οποίος έχει
εμποτίσει στους κατοίκους τού ελλαδικού χώρου την ελληνική εθνική
συνείδηση, μεταμόρφωσε δηλαδή, τους σλαβο-αρβανιτο-βλάχικης κ.λπ.
καταγωγής σημερινούς ρωμιούς, σε «απόγονους» αρχαίων ελλήνων.
Με
αυτό τον τρόπο, φτάσαμε στη σημερινή σχιζοφρενή κατάσταση τού θέματος
τής ονομασίας τής Π.Γ.Δ.Μ., που θυμίζει τη γνωστή παροιμία με τους δυο
γαϊδάρους που μάλωναν, όπου ο ξένος αχυρώνας στη συγκεκριμένη περίπτωση,
είναι το αρχαιοελληνικό κλέος.
Εκόνες από τα σημερινά Σκόπια.
Η επίσημη εθνική προπαγάνδα στην Π.Γ.Δ.Μ.
Σε τηλεοπτικές συζητήσεις, σε άρθρα στα Μ.Μ.Ε. κ.α., προβάλλεται τον τελευταίο καιρό το γεγονός, πώς από τα σχολεία τής Π.Γ.Δ.Μ. έχει ήδη βγει η πρώτη γενιά μαθητών, που σε όλες τις βαθμίδες τής εκπαίδευσής τους έχουν διδαχθεί, ότι είναι απόγονοι των αρχαίων μακεδόνων κι ότι η πατρίδα τους, η Μακεδονία, αρχίζει από τον Όλυμπο και περιλαμβάνει όλη τη σημερινή Π.Γ.Δ.Μ κι ένα μέρος τής Βουλγαρίας. Στο διαδίκτυο μάλιστα, κυκλοφορούν διάφορα βίντεο, που παρουσιάζουν σχετικές συνεντεύξεις σκοπιανών μαθητών και δασκάλων.
Θεωρητικοί τής Ρωμιοσύνης επισημαίνουν επιπλέον, ότι πρώτιστο μέλημα τής επιχείρησης αυτής τού σκοπιανού εθνικισμού ήταν το «ξόρκισμα» τού ενοχλητικού σλάβικου παρελθόντος τους, το οποίο αποτελούσε σοβαρό λογικό εμπόδιο στην επιχείρηση τεκμηρίωσης τής δήθεν φυλετικής σύνδεσης των σημερινών κατοίκων τού χώρου τής βόρειας Μακεδονίας με τους αρχαίους μακεδόνες.
Ως εδώ εντάξει. Ασφαλώς και πολλοί από τους σημερινούς σκοπιανούς είναι σλάβικης καταγωγής και συνοθύλευμα βαλκανικών κυρίως λαών, που ελάχιστη φυλετική ή άλλη σχέση έχουν με τους αρχαίους έλληνες.
[Επισημαίνεται, ότι, όπως σε πολλά άρθρα τής «Ελεύθερης Έρευνας» έχουμε δείξει, ούτε οι αρχαίοι έλληνες ήταν φυλετικά αμιγείς (βλ. Το DNA των ελληναράδων), οπότε οποιουδήποτε είδους αναζητήσεις φυλετικών συγγενειών κάποιων σημερινών μή φυλετικά καθαρών με κάποιους αρχαίους επίσης μή φυλετικά καθαρούς εξ αρχής δεν ευσταθούν και στερούνται νοήματος.]
Η επίσημη εθνική προπαγάνδα στην Ελλάδα
Ό,τι γίνεται σήμερα στην Π.Γ.Δ.Μ., το ίδιο ακριβώς, γίνεται από τον 19ο αιώνα και στην Ελλάδα. Μετά τη δημιουργία τού κράτους και την ίδρυση σχολείων, όλοι οι κάτοικοι τού ελλαδικού χώρου (σλάβοι, αλβανοί, βλάχοι, αρμένιοι, τούρκοι, βορειοαφρικάνοι κ.λπ.) άρχισαν να μαθαίνουν, ότι δήθεν έχουν ευγενή καταγωγή ως φυλετικοί απόγονοι των αρχαίων ελλήνων, αφού εξ αρχής είχε βέβαια αποκηρυχθεί κι αυτών το ενοχλητικό σλάβικο για πολλούς παρελθόν τους. (Διαβάστε στην «Ελεύθερη Έρευνα»: Τί απέγιναν τόσοι σλάβοι; Στο Θεματολόγιό μας επίσης και στην Ενότητα Η πραγματική καταγωγή μας μπορείτε να βρείτε σχετικά άρθρα).
Η Ρωμιοσύνη στην περίπτωση τής Π.Γ.Δ.Μ., αλλά και σε πολλές άλλες περιπτώσεις, ενεργεί όπως ο ήρωάς της, ο Καραγκιόζης, ο οποίος έκανε κριτική κοιτώντας τις καμπούρες των άλλων καμπούρηδων, ποτέ όμως τη δική του... (Διαβάστε στην «Ελεύθερη Έρευνα»: Καραγκιόζης και καραγκιόζηδες και
Ο Καραγκιόζης τής Ρωμιοσύνης κι η Ρωμιοσύνη - καραγκιόζης).
Η ανάπτυξη τής εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης προβλέπεται επίσημα από το Σύνταγμα (άρθρο 16, παρ. 2), έτσι, όλοι οι σημερινοί κάτοικοι τού ελλαδικού χώρου είναι (και συνταγματικά κατοχυρωμένα) χριστιανοί ορθόδοξοι και πιστεύουν, ότι έχουν αρχαιοελληνική καταγωγή.
Αν υπάρχει δηλαδή κάποιος π.χ. άθεος, αρβανιτοβλάχικης (αλβανορουμάνικης) καταγωγής, από το μεσαιωνικό Σύνταγμα τής Ελλάδας προβλέπεται να τού αλλάξουν μυαλά και να τον κάνουν ορθόδοξο κι έλληνα. (Διαβάστε στην «Ελεύθερη Έρευνα»: Με το ζόρι έλληνες!)
Το σύγχρονο πρόσωπο των Σκοπίων.
Σε περιπτώσεις βέβαια, όπως τής Ελλάδας ή τής Π.Γ.Δ.Μ., τέτοιου είδους ψευδαισθήσεις δεν είναι και πολύ δύσκολο να επιβληθούν. Όταν ένας λαός είναι σε άθλια πνευματική κατάσταση, κάτι τέτοιες ιδέες ηχούν ωραία στα αυτιά του, δεδομένου, ότι αποκρύπτουν εύκολα όλες τις μειονεξίες του πίσω από το κλέος τής ευγενούς καταγωγής.
Στην περίπτωση τής Ελλάδας ήταν ακόμη πιο εύκολο, καθ΄ότι ο χώρος αποτελούσε μέρος τής βυζαντινής αυτοκρατορίας, όπου είχαν επιβληθεί από την εξουσία ως επίσημη γλώσσα τα ελληνικά (τα «αγγλικά» τής εποχής), οπότε η χρήση τής ελληνικής γλώσσας από τους σημερινούς κατοίκους τού ελλαδικού χώρου ενισχύει την ψευδαίσθησή τους ως προς την καταγωγή.
«Όταν εμείς κτίζαμε ακροπόλεις, εσείς ήσασταν ακόμα στα δέντρα», διατρανώνουν σε κάθε ευκαιρία οι σημερινοί ρωμιοί στους πολιτισμένους ευρωπαίους εταίρους τους, το οποίο σημαίνει: «μην με κοιτάτε, που είμαι Καραγκιόζης, είχα κάτι προγόνους εγώ, ρε...». (Διαβάστε στην «Ελεύθερη Έρευνα»: Τελευταίοι σε όλα! Νεορωμιοί - νεοέλληνες: Περίγελως τού πολιτισμένου κόσμου.)
Το κάψιμο τού εγκεφάλου στα κρατικά σχολεία
Αυτό που έγινε στην Ελλάδα και παρατηρείται να γίνεται στις μέρες μας στην Π.Γ.Δ.Μ., δεν είναι πρωτόγνωρο. Μετά τον 19ο αιώνα, σε όλα τα έθνη-κράτη, που δημιουργήθηκαν, θεσπίστηκε η δωρεάν κρατική παιδεία, η οποία από τη μια αποτέλεσε ένα αποφασιστικό βήμα για την πρόσβαση σε όλες τις βαθμίδες τής εκπαίδευσης όλων των μαθητών ανεξάρτητα τής κοινωνικής τους τάξης, από την άλλη όμως, τυποποίησε τα μυαλά και τον τρόπο σκέψης τους ενσταλάζοντάς τους τούς εθνικοθρησκευτικούς και άλλους μύθους τού κάθε έθνους-κράτους.
Στο σχολείο ο ευαίσθητος παιδικός εγκέφαλος εμποτίζεται με παρά φύση ιδέες, όπως θεός, έθνος (στη φύση δεν υπάρχουν σύνορα, βίζες κ.ά.) κ.λπ., οι οποίες κατατρέχουν τον άνθρωπο σε ολόκληρη την υπόλοιπη ζωή του και αποτελούν το βασικό μοχλό χειραγώγησής του από τους εκάστοτε εξουσιαστές (που οδηγούν σε εθνοκαθάρσεις, πολέμους κ.λπ.).
Έτσι, ένα παιδί, που γεννιέται π.χ. στον ελλαδικό χώρο, εκπαιδεύεται να πιστεύει, ότι είναι απόγονος τού... Σωκράτη και χριστιανός ορθόδοξος, ένα παιδί, που γεννιέται μερικά χιλιόμετρα ανατολικότερα μαθαίνει, ότι είναι τούρκος και μουσουλμάνος, ένα παιδί στην Αγγλία εκπαιδεύεται να σέβεται και να αγαπά τη βασίλισσα κ.λπ.. (Διαβάστε στην «Ελεύθερη Έρευνα»: “Τι είν΄ η πατρίδα μας;” Εθνοκεντρισμός στην εκπαίδευση, Ο μύθος τής διατήρησης των “εθνικών” χαρακτηριστικών τού ελληνικού έθνους και Γεννιόμαστε αγνοί-πεθαίνουμε τρελοί.)
Όταν μια απάτη εξελίσσεται σε σχιζοφρένεια
Στις παρακάτω φωτογραφίες εικονίζονται γραφικοί «απόγονοι» από τις δύο χώρες, οι οποίοι με πιθηκισμούς (αρχαίες χλαμύδες, περικεφαλαίες, δόρατα κ.λπ.) διατρανώνουν -επιχειρώντας παράλληλα και να κατοχυρώσουν- τις φαντασιώσεις τους περί τής δήθεν ευγενούς καταγωγής τους.
και ρωμιών «απογόνων» (δεξιά).
Κάθε αρχαίος έλληνας επιστήμονας, φιλόσοφος κ.ά. έκανε το δικό του, δίδασκε τις δικές του θεωρίες, δεν αντέγραφε τους προηγούμενους. Βασικό στοιχείο τής ελληνικής φιλοσοφίας ήταν η ροϊκότητα: «Πάντα ρει», στο Σύμπαν, στη Γη, στην πόλη, στο άτομο κ.λπ.. Δυο φορές δεν μπορείς να μπεις στο ίδιο ποτάμι, όπως χαρακτηριστικά έλεγε κι ο Ηράκλειτος («δις εις τον αυτόν ποταμόν ουκ αν εμβαίης»).
Οι αρχαίοι έλληνες έκαναν ό,τι έκαναν, αλλά πέρασαν. Δεν έχει νόημα ούτε μπορεί να αναστηθεί ο αρχαίος ελληνικός πολιτισμός. Αναστάσεις υπάρχουν μόνο στις θρησκείες. Τέτοιες αντιλήψεις είναι παρά φύση θρησκευτικές και δεν έχουν καμμία σχέση με την ελληνική φιλοσοφική κοσμοαντίληψη. (Διαβάστε στην «Ελεύθερη Έρευνα»: Ο λόγος βρίσκεται μέσα στο Σύμπαν.)
Πλήρης τυποποίηση
Παρατηρήστε επίσης, ότι όλοι οι ρωμιοί, ως επί δυο αιώνες φορείς τής επίσημης κρατικής βυζαντινής (παρα)παιδείας, από όλο το πολιτικό φάσμα, από την άκρα Δεξιά έως την άκρα Αριστερά, με τυποποιημένους ήδη τους εγκεφάλους τους, έχουν ταυτόσημες αντιλήψεις σε πάρα πολλά θέματα, όπως π.χ. την ίδια (θετική) στάση απέναντι στο χριστιανισμό, τους απασχολούν τα ίδια εθνικά λεγόμενα ζητήματα, έχουν όλοι την ίδια (αμυντική κι αρνητική) στάση στο συγκεκριμένο θέμα τής ονομασίας τής Π.Γ.Δ.Μ. κ.λπ..
ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ
ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΣΧΟΛΙΟ ΣΕ ΛΙΓΗ ΩΡΑ
ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΜΕΛΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΕΙΣ