παρακαλώ περιμένετε...

Ποσειδώνας – Αφροδίτη, Ιδανική Αγάπη, Θαύμα & Απελπισμένοι έρωτες

  • aquairina @ 13.07.2012 10:13
    προσκυνώ!
  • aquairina @ 13.07.2012 10:38
    Όταν η Αφροδίτη ιδιαίτερα σχετίζεται με
    τον 8ο ή 12ο οίκο και τον Πλούτωνα μόνο πολύ εξειδικευμένοι αστρολόγοι
    θα έπρεπε να αναλαμβάνουν την ανάλυση αυτών των περιπτώσεων.
    είμαι ΠΕΡΙΠΤΩΣΑΡΑ ... πάντα το λέγα!
  • DEMI040777 @ 13.07.2012 11:29
    ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΟ ΣΤΑΥΡΟ ΜΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΕΤΟΙΑ ΟΨΗ?
  • reye @ 13.07.2012 11:40
    ... εμάς που ΔΕΝ έχουμε όψεις Άφρο-Ποσει.... μας υποχρέωσες!
  • reye @ 13.07.2012 11:42
    τι λες DEMI μου????? εντάσσεσαι στην κατηγορία: Αφροδίτη και Ποσειδώνας χωρίς όψη με Πιθανότητες καταστροφικών σχέσεων: 90%, όπως κι εγώ... που νιώθω βαθύτατα υποχρεωμένη στη φιλενάδα που μου το έκανε σαφές!!! (Ritakil )
    κατά τα λοιπά, πολύ ενδιαφέρον το άρθρο
  • DEMI040777 @ 13.07.2012 12:13
    ΝΑΙ ΒΡΕ ΣΑΣ ΠΕΙΡΑΖΩ..
  • DEMI040777 @ 13.07.2012 12:15
    EYTYXΩΣ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ 10% ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
  • Ritakil25 @ 13.07.2012 15:31
    reye.. Δεν έχετε παράπονοοοο όλους σας βόλεψα !!! :ρ
    Ναι, το βρήκα εξαιρετικά ενδιαφέρον και για αυτό το πόσταρα.
     
  • Ritakil25 @ 13.07.2012 15:34
    IOKASTH1980 Το ξέρω , εγώ τα λέω πως είμαι απίστευτη αλλά ύστερα  με λένε ψωνάρα και τέτοια.. Πφφφ!! :ρ :ρ
    Πάντως τελικά κακώς θεωρούσα τοοοοόσο άσχημο το τετραγωνάκι μου, αφού η καμία όψη με βάση τις πιθανότητες είναι ακόμα χειρότερη.. :S
     
  • reye @ 13.07.2012 17:34
    ritakil... αφιερωμένο!!!
    http://youtu.be/G3HMpybPs2c
  • Ritakil25 @ 13.07.2012 17:55
    IOKASTH1980  Έλα.. Έλα δεν θέλω τέτοια.. Είπαμε.. Οι μη έχοντες όψη Αφρούλας και Ποσειδωνούλα είναι από τους πιο άτυχους μη τα ρίχνουμε τώρα στο άρθρο, στον αστρολόγο/ποιητή κλπ. Άμα σας έλεγε ότι είστε και γ@μώ όμως τότε θα λέγατε ότι μια χαρά τα λέει.. :ρ
     
    Reye.. Κ@λοσκορπίδιον.. Τι περιμένεις;;; http://www.youtube.com/watch?v=1l2F7_8drHo 
  • reye @ 13.07.2012 18:15
    το ειδαμε μαι ντιαρ.... σε άλλο επισόδειο!!! τελικά εκείνο το ρημαδοκούμπι με το delete φίλων το βρήκαμε???????
  • Ritakil25 @ 13.07.2012 18:44
    Εσένα!!;; Ποτεεεεεέ!! <3
     
  • moisture666 @ 13.07.2012 18:59
    Τα ποσοστά είναι για γέλια κ ο αστρολογος για κλάματα.
    Ασπεκταριστη Αφροδίτη με ποσειδωνα(ανώτερη οκταβα της π@υτανιτσας) έχει τέτοιες πιθανότητες;!!
    ......;!!!
    Ίσως γιατι θεωρείται κατα κάποιο τροπο "ουράνια";;!!!
    (δηλαδη ασπεκταριστος Άρης με πλουτωνα είναι ακόμα πιο αυτοκαταστροφικη όψη απο το τετραγωνο;!!)
  • Ritakil25 @ 13.07.2012 19:03
    Μοιστ.. Έχε χάρη που δεν σ'έχω φίλο για να σε σβήσω..
    Και τα σκ@τ@ είναι το  ασπεκταριστο/η; Μίλα Ελληνικά ωρέ !!!
  • Ritakil25 @ 13.07.2012 19:03
    *και τι
  • reye @ 13.07.2012 19:05
    moisture666 @ ναι-ναι-ναι!!!! άσε να χαρούμε εμείς με το τετράγωνο!!!!!!!!
  • manini @ 13.07.2012 19:07
    Μπορούμε να βάλουμε υπότιτλους-τραγούδια στις όψεις? τα τραγούδια τα λένε καμία φορά καλύτερα... 
     
    να ένα για ποσειδώνα-άφρο
     
    http://www.youtube.com/watch?v=LVfNi3eY1kk&feature=related
     
     
  • Ritakil25 @ 13.07.2012 19:10
    Reye κι εσύ τετράγωνο έχεις;
    Μανένια όχι, τα τραγούδια χρεώνοναι 2 ευρώ..!!! Κι αν ο τραγουδιστής φοράει ΚΑΙ μάσκαρα πάμε στα 3.. :ρ
    Μανένια όχι, τα τραγούδια χρεώνοναι 2 ευρώ..!!! Κι αν ο τραγουδιστής φοράει ΚΑΙ μάσκαρα πάμε στα 3.. :ρ
  • reye @ 13.07.2012 19:12
    γιατί να μην έχω κι εγώ ένα τετράγωνο Άρη - Πλούτωνα περικαλώ?????? εγώ δηλαδής στο πηγάδι?????? και είναι και πολύ όμορφο !!!!
  • Ritakil25 @ 13.07.2012 19:15
    Τώρα που είπες πηγάδι, το είχα πάντα απορία.. Όταν λέμε: ''Εγώ στο πηγάδι κατούρησα'' Πως το εννοούν το κατούρημα; Ανεβαίνεις κάθεσαι στην ακρούλα και κάνεις τσίσα σου ή βάζεις το ένα πόδι στην μια άκρη του πηγαδιού και το άλλο στην άλλη και τα κάνεις έτσι; 
  • reye @ 13.07.2012 19:19
    το ποστ είναι δικό σου και είναι σοβαρό.... θα μας μαζέψουν 2-3 απ εδω μέσα οι admin και θα μας πετάξουν όξω έτσι που κάνουμε τελευταίως.... (σε ότι αφορά το πηγάδι, ο καθένας, φαντάζομαι, όπως βολεύεται)
  • manini @ 13.07.2012 19:20
    μην με λες μανένια κ μην είσαι πουριτανάκι σκορπάκι...make the difference... 
     
    όσο για τα λευτά.... έχομεν μανδάμ!!! 
  • moisture666 @ 13.07.2012 19:21
    Επίσης πολλοί γράφουν ότι υπάρχει γιατρεια....αν εχεις τετραγωνο,αντιθεση,χιαστι κ αλλα πολλα.
    Αν υπάρχει γιατρεια,ταπεινή μου γνώμη,ακυρωνουμε γενεθλιους χάρτες άρα,....κοπανιστος αέρας όλη η θεωρία.
    Κάποια στιγμη,πριν 2 ή τρία χρονια ο Πανοπουλος είχε γραψει ότι είναι πολυ δύσκολο να "ξεφύγει" απο το γενέθλιο του.
    (πχ ενας άνθρωπος που απο πολυ μικρή ηλικία θα του έχουν έρθει πολυ ανάποδα τα πράγματα στη ζωή του.)
    Ακόμα κ αυτές οι αναποδιες,προσωπική μου γνώμη ,περιγράφονται στο γενέθλιο του.
    Κανένας δεν λοξοδρομει.....απο αυτα που του είναι γραμμένα.
  • moisture666 @ 13.07.2012 19:24
    Με τετραγωνο Άρη πλουτωνα, στο πηγάδι,ι εχεις κανει τα κακακια σου.
     
    Καλο απογευμα
  • Ritakil25 @ 13.07.2012 19:29
    Μα-νέ-νια ! Μα-νέ-νια ! Μα-νέ-νια !
    Δεν είμαι πουριτανή, αυτός φοράει eye liner!
    Moist Καλό απόγευμα, εγώ θα φάω ΠΕΠΟΝΙ για απογευματινό εσύ;;;
    Reye Τα καλύτερα κορίτσια θα διώξουν.. :ρ Αλλά δεν μας πειράζουν don't worry.. Αν ήταν να ασχοληθούν θα ασχολουνταν και με τους δεκαπλους φέϊκ λογαριασμούς..!
  • reye @ 13.07.2012 19:30
    σ αυτό το ποστ όλοι με πικραίνετε..... πάντως, αν και δεν έχω ασχοληθεί όσο οι περισσότεροι εδώ μέσα, αρνούμαι να πιστέψω στο μοιραίο... θεωρώ πάντα ότι ο χάρτης εκφράζει την τάση, την προοπτική του καθενός, δείχνει τους τομείς όπου θα πρέπει κάποιος να δουλέψει και... γιατί όχι ν απαλύνει τις σκληρές όψεις του.... αν μιλάμε για πεπρωμένο αδύνατο να το αποφύγει κανείς, τότε ποιό το νόημα της καθημερινής προσπάθειάς μας? θα μαθαίναμε το χάρτη μας απ έξω και θα περιμέναμε πότε θα πραγματοποιηθούν όσα λένε τ άστρα!
  • reye @ 13.07.2012 19:32
    το ότι είμαστε τα καλύτερα κορίτσια είναι δεδομένο (τελικά οι σκορπιοί με τους υδροχόους ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ -που και που!!!!)... άσε που ψυχαγωγούμε τόοοοοοοοσα μέλη σε καθημερινή-σχεδόν βάση!!!
  • Ritakil25 @ 13.07.2012 19:35
    Πες τα ρε Reye μαζί σου!!
    Απλά μερικοί είναι απόλυτοι και πάνε με τον σταυρό στο χέρι αλλά κι εμάς ΝΑ μας.. Εγώ το αγαπώ το τετραγωνάκι μου είναι χαριτωμένο σαν εμένα!  *.* για να μην σχολιάσω το ότι άλλοι έχουν άλλοι τα τετράγωνα κι άλλοι είναι αυτοι που κλαψομ@υνίζουν ολημερίς..
  • manini @ 13.07.2012 19:36
    καλέ ποιος σε πικραίνει βρε μπανιεράκι, να τον εκάνω μια χαψιά? εννοείται πως ως ένα σημείο είναι στο χέρι σου να κάνεις μια επιλογή. Το πόσο όμως είναι στο χέρι σου...είναι μια τεράστια συζήτηση ....
     
    Ritaki....φοβερό κριτήριο η μάσκαρα... 
  • Journey @ 13.07.2012 19:39
    Εγώ πάλι θυμάμαι μία πολύ ενδιαφέρουσα κουβέντα με τον gapano πέρισυ το καλοκαίρι όπου κάποιοι ήτο λαύροι υπέρ της ελεύθερης βούλησης ... χμ χμ ... εντάξει, όλοι έχουμε το δακαίωμα στην αλλαγή όσων πιστεύουμε ( αλλά διατηρώ επιφυλάξεις επί συγκεκριμένων σκοπιμοτήτων)
    Ελεύθερη βούληση με ή χωρίς αστρολογία δεν υπάρχει.
    Για ελευθερία επιλογής το συζητώ βέβαια.
     
  • Journey @ 13.07.2012 19:40
    * g pano *
  • reye @ 13.07.2012 19:42
    manini @   με πίκρανε η Ritakil25 @ επειδή ΔΕΝ έχω τετράγωνο Αφρο-Πλούτωνα και ο moisture666 @ επειδή έχω τετράγωνο Άρη - Πλούτωνα.... να τους μαλώσεις κι εσύ!!!!!!
     
    δηλαδή θεωρείς κι εσύ ότι κάποια πράγματα δε σώζονται με ΤΠΤ???????
  • Ritakil25 @ 13.07.2012 19:45
    Ωραία.. Θες να μιλήσουμε για την σκιά; :ρ
    Reye εγώ δεν σε πίκρανα, εγώ μια απλή αντιγραφή έκανα.
    Καλώς την Ζουρ!
  • manini @ 13.07.2012 20:02
    με πρόλαβε η ζουρ...λες κ περίμενε πότε θα απαντήσω
     
    όχι είμαι υπέρ της ελεύθερης βούλησης...αυτό θα έλεγα...ότι στον χάρτη που σου δίνεται δείχνει της ποιότητες τα υπέρ κ τα κατά κ εσύ καλείσαι να επιλέξεις...όσο μπορείς κ προσπαθείς να εξελίξεις τον εαυτό σου
     
    ο gpano, είχε αναφερθεί ότι πχ ένα παιδάκι σε τρίτη χώρα, δεν έχει καμία ελευθερία βούλησης..κ ότι αυτη είναι σχετική έννοια.(δεν θυμάμαι φυσικά τα ακριβή του λόγια)..εγώ δεν αναφέρθηκα σε αυτό.
    Μιλάω για τις νορμάλ καταστάσεις κ για τις ευκαιρίες που μας δίνονται..κ τι κάνουμε με αυτές...κλαίμε την μοίρα μας ? το αφήνουμε στην τύχη? επιλέγουμε? αυτό εννοώ ότι ειναι μεγάλη συζήτηση
  • manini @ 13.07.2012 20:04
    κ για να μην παρεξηγηθώ στις λεπτές έννοιες ελευθερία βούλησης για εμένα είναι ίδιο με την ελευθερία επιλογής...στην ζωή σου που δίνεται...δεν μιλάω για ακραίες καταστάσεις. οκ?
  • manini @ 13.07.2012 20:06
    ευχαριστώ ζουρ...εν το μεταξύ κ εμένα αυτή η συζήτηση μου ήρθε στο μυαλό....δεν ξέρω πόσος καιρός έχει περάσει..αλλά πράγματι ήταν πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση κ απόψεις!!!
  • Journey @ 13.07.2012 20:07
    Βούληση και επιλογή είναι διαφορετικά πράγματα.
    Η συζήτηση είναι καθαρά θεωρητική βέβαια και φυσικά μπορεί να εμπεριέχει το στοιχείο του λάθους αλλά στα πλαίσια του ορθολογιστικά νοούμενου "δικαιώματος" άποψης φαντάζομαι πως είναι αποδεκτή.
     
  • Journey @ 13.07.2012 20:12
    Ας αφήσουμε απ έξω την αστρολογία για λίγο.
    Γεννιώμαστε καθορισμένοι από ένα DNA. Μπορεί κάποιος να το αγνοήσει
    αυτό? Ψηλός, κοντός, λευκός, μαύρος, με τάση για καρδιοπάθεια ή
    μεσογειακή αναιμία ( χύπα ξύλο ) με "γερή κράση" όπως ακούμε συχνά να
    λ΄πενε αρκετοί για την οικογένειά τους, είναι το πρώτο βήμα.
    Το δέυτερο, είναι το περιβάλλον που μας καθορίζει.
    Το περιβάλλον δρα στο γενότυπο αλλά ενώ τον αλλάζει μέσα στις τιμές του, δεν μπορεί να τον πάει πέρα από τα όριά του.
    Το περιβάλλον μας, επίσης δεν το επιλέγουμε.
    Όταν "μεγαλώσουμε" το μόνο που μας μένει να βελτιώνουμε ( ή το αντίθετο )
    είναι το "υπερεγώ" * αν θυμάμαι δε καλά, υπήρξε η απόπειρα μιας ζυγίνας
    να μιλήσουμε για την ψυχοδυναμική αλλά προσπάθησα να βάλω σε πιο βατά
    πλαίσια το θέμα
     
  • Journey @ 13.07.2012 20:15
    Τώρα, αν βάλουμε πως λέγοντας γενότυπο αυτόματα ( κακώς μάλλον ) περιλαμβάνουμε έννοιες όπως ασυνείδητο ή προσυνειδητό ( εδώ μπαίνει λέτε η αστρολογία?? ) θέλω να μου πείτε κορασίδες από που το χουμε σιγουράκι οτι έχουμε ελεύθερη βούληση
    Όμως, οι επιλογές, είναι ευθύνη μας, πάντοτε...εκεί παίζει η δύναμή μας - θέλω να πιστεύω-
  • manini @ 13.07.2012 20:22
    μμμ λοιπόν ως ένα σημείο θα συμφωνήσω...τα δικά μας ελληνικά δεδομένα αυτό που καθορίζει έναν άνθρωπο πέρα από το dna είναι η οικογένεια ή το περιβάλλον του όπως το θέτεις. Ειδικά στα πρώτα παιδικά χρόνια. Οκ μεγαλώνοντας σε επηρεάζει το ευρύτερο περιβάλλον...κάπου όμως σε κάποιο σημείο εξασκείς τα δικά σου κριτήρια σκέψης...τα οποία ως ένα σημείο έχουν φιλτραριστεί από το περιβάλλον που αναφέραμε. Δεν ξεφεύγεις από αυτά ποτέ τελείως. Αλλά μπορείς αν θες κ σε ενδιαφέρει να τα καλλιεργήσεις...
     
    Δεν ξέρω πως να στο εξηγήσω. Κάνεις επιλογή από αυτό που σου δίνεται. Δεν έχω αυτή την στιγμή να στο εξηγήσω με λόγια. 
    Αν το πάμε ανάποδα κ πούμε ότι δεν υπάρχει ελευθερία επιλογής ή βούλησης...πιστεύεις ότι εσύ είσαι ένα άτομο προκαθορισμένο να ζήσεις μια συγκεκριμένη ζωή? ότι όλα διαλέχτηκαν για εσένα κ εσύ εκπληρώνεις τον ρόλο?
     
  • Journey @ 13.07.2012 20:26
    Tέλος, μιας και το βάρυνα πολύ, η πάγια ένστασή μου που όσο περνάει ο καιρός μεγαλώνει είναι πως το περιβάλλον σε συνδυασμό με αυτό που υπάρχει μέσα μας ( δεν λέω μ αυτό που είμαστε, είμαι πολύ προσεχτική και αυστηρή στην ορολογία μου πάντοτε) μπορεί να δράσει τόσο αλλοιωτικά που να φτάσουμε να αναγνωρίζουμε για παράδειγμα σε μας, αστορλογικές όψεις που δεν έχουμε.
    Αυτά που διαβάζω σ αυτό το άρθρο μπορεί να εκδηλωθούν θαυμάσια και σε άτομα που δεν έχουν αυτές τις όψεις για ΧΨΖ λόγους.
     
    Πάντως, μιας και με ευχαριστήσατε ( δεν ξέρω γιατί)
    θα το γυρίσω στο Γιουνγκιανό της πρόλεξης και θα πω πως με ευχαριστήσατε για το λινκ που θα παραθέσω τώρα.
     
    ( αν είναι να το κάψουμε, ας το κάψουμε με τον  καλυτερότερο)
     
    http://www.forrestastrology.com/
  • manini @ 13.07.2012 20:30
    το ευχαριστώ ήταν σχετικό, σχετικά με το ανέφερες την ίδια συζήτηση που είχα κ εγώ στο μυαλό
     
     
    καλό απόγευμα παιδάκια  movie time.
  • reye @ 13.07.2012 20:40
    θέλω πάρα πολύ να το συζητήσω αυτό μαζί σας, πέρα από τ άστρα (γτ εκεί έχω κουράσει κι έχω κουραστεί να σας λέω ότι δεν το χω) δυστυχώς όμως έχω μια υποχρέωση που μου επιβάλει σύντομα να σας εγκαταλείψω
    πιστεύω ωστόσο ότι το dna και το περιβάλλον μας δίνουν τα όπλα (καταστροφής, ενίοτε και αυτοκαταστροφής)
    θεωρώ όμως ότι ο τρόπος που ο καθένας μας ανταποκρίνεται στα ερεθίσματα του περιβάλλοντος είναι τόοοοοσο υποκειμενικός που αυτό που μένει στο τέλος αντικειμενικά ως καταβολή μας είναι το dna μας -ξαναλέω ΔΕΝ αναφέρομαι καθόλου σε χάρτες.
    το πως ο καθένας αξιοποιεί το dna του, τα ερεθίσματα του περιβάλλοντός του και τις εμπειρίες του μπορεί να τον ανεβάσει στον ουρανό ή να τον πετάξει στα τάρταρα.
    υπάρχουν άλλωστε πολλά παραδείγματα αδελφών που είχαν τελείως διαφορετικές πορείες στη ζωή τους... αυτή είναι η δική μου θέση και μ αυτήν πορεύομαι σε όλη μου τη ζωή!
     
  • Journey @ 13.07.2012 21:03
    Βλέποντας την cristianaer να έχει ψάξει και να έχει βρει και να έχει σχολιάσει ένα παλιό δημοσίευμα του site, συνειδητοποίησα πως θα ήταν άδικο να μην παρέθετα την κουβέντα που επικαλέστηκα πριν.
     
    http://www.stardome.gr/tribes/aquarius/23942/comments.html#c607388
     
    ( εγώ, η Κρονιασμένη, ίδιες θέσεις πάντα και τότε. αχααχαχαχα)
  • Journey @ 13.07.2012 21:27
    And look who states a disagreement...hmm..
  • manini @ 13.07.2012 23:33
    αχ μπράβο που την βρήκες..πραγματικά ενδιαφέρουσα συζήτηση!
     
    καλό είναι να υπάρχουν διαφωνίες ζουρ...με τον διάλογο πάμε στο παρακάτω μας ...αν ήταν όλοι να συμφωνήσουμε μεταξύ μας...θα ήταν αφάνταστα βαρετά...
     
    p.s. σχετικό κ άσχετο με τις επιλογές  μόλις είδα το "albert nobbs"  δεν υπάρχει η  Glenn Close... 
     
    http://www.imdb.com/title/tt1602098/
  • moisture666 @ 14.07.2012 09:45
    Οσο περισσότερα στοιχεία περιέχει ο "όγκος ελέγχου" τόσο περισσότερο η ελευθερη βούληση(αυτεξουσιο)περιορίζεται,...γίνεται επιλογη(προαιρεση).
    Αν το περιβάλλον βοηθάει τότε, η μονάδα αποκτά όλο κ περισσότερη αυτονομία.
    Πχ....σε ενα ζευγάρι πόσο μπορει να βοηθήσει ο γενεθλιος του ενός στην εξέλιξη....του αλλου.
    Πιστεύω ότι η αλληλεπίδραση οδηγεί τελικά στην εξέλιξη των πραγμάτων.
    Το κοριτσάκι ,στην Αφρική, "φεύγοντας" έδωσε το δικο του μήνυμα μέσω του φωτογράφου κ ενεργοποίησε ενα μηχανισμό Αλληλεγγύης.
     
    Καλημερα
     
    (Οσο για σένα....μην προσπαθείς να βρεις λάθος στα λεγόμενα των άλλων.
    Βάλε κανα καπέλο, γιατι σε έχει βαρεσει ο ήλιος κατακουτελα!!)
  • Journey @ 14.07.2012 09:55
    Βρε δεν πας στο διάολο, εσύ και οι επί προσωπικού σου κρίσεις που εκφράζεις κατά βούληση με τον πλέον ανάρμοστο τρόπο εδώ και πολύ καιρό...Να μάθεις να ράβεις το στόμα σου επειδή ένα χρόνο τόχεις κάνει σαν τα μούτρα σου εδώ μέσα μ αυτήν σουν την έκφραση κριτικής - με αυτόν τον τρόπο εναντίον μου.
    Έχεις μετατρέψει ένα ολόκληρο σάιτι στο προσωπικό σου βόθρο
     
  • Journey @ 14.07.2012 09:57
    Το τι δε πιστεύεις ή όχι θεωρώ οτι δεν αποτελεί ζητούμενο για κανέναν σοβαρό άνθρωπο.
     
  • Journey @ 14.07.2012 10:01
    Μην πω , το χεις κάνει το μπουρδέλο σου μόιστ.
     
    Παρακαλώ δε τον οποιοδήποτε admin να δει πως εκφράζομαι και ακολούθως, να μου αιτιολογήσει αν θέλει να αντιδράσει κατ αυτού, το πως επετράπη στο μέλος moisture για έναν ολόκληρο χρόνο - και βάλε να καταφέρεται έτσι και πολύ χειρότερα επανειλημμένως και κατά σύστημα εναντίον μου.
    Την επόμενη φορά οι αντιδράσεις θα είναι πολύ διαφορετικές.
    Τ έ λ ο ς
  • moisture666 @ 14.07.2012 10:06
    "Tέλος, μιας και το βάρυνα πολύ...."
     
    Πιο σωστά...."τέλος,μιας κ σας τα βαρυνα πολυ"
  • Journey @ 14.07.2012 10:12
    @ manini: Δεν έχω δυσανασχετήσει ποτέ μου με καμμία διαφωνία εφόσον εκπληρώνει τις στοιχειώδεις αρχές διαλόγου.
    Το γιαί επισήμανα ό,τι επισήμανα δεν έχει να κάνει με την τότε διαφωνία, αλλά με την 180 μεταστροφή της άποψης του φέροντος αυτής.
    Και ο λόγος? Φο βά μαι.
    Γιατί φοβάμαι? Είναι εκτός τόπου και χρόνου να εξηγώ αλλά όταν θα έρθει ο σωστός χρόνος, θα καταλάβεις..
     
  • moisture666 @ 14.07.2012 10:20
    Δεν βλέπω καμία μεταστροφή, μόνο τη διαστροφή του αναδρομου, αδύναμου κ με δύσκολες όψεις γενεθλιου Άρη σου!
     
    Να τον χαίρεσαι  κ να τον θεραπευσεις,γιατι....πειράζει τη χοληστερίνη σου!
  • moisture666 @ 14.07.2012 10:22
    Ο διάολος που γραφεις....με έχει δει κ έχει τρομάξει!
  • Journey @ 14.07.2012 10:22
    Ναι, καλά..τραγούδα...
  • Journey @ 14.07.2012 10:25
    Θέτεις επίσης ένα ωραιότατο θεματάκι προσωπικών δεδομένω και τρόπου που τα θίγεις χωρίς την άδεια κανενός!
    Εξακολουθείς να δημιουργείς κατάσταση πορνογραφική χρησιμοποιώντας έναν site όπου υποτίθεται, μετά από χρόνια εγκατάλειψη, έχει αρχίσει να λειτουργεί σύννομα και αποδεκτά όχι μόνο από όρους χρήσης αλλά και από τα στάνταρς απαιτήσεων των καταναλωτικών δικαιωμάτων.
     
  • Journey @ 14.07.2012 10:31
    Είπαμε να δείξουμε ανοχή αν και επί χρόνια λειτουργούσε χωρίς να
    προειδοποιεί τα μέλη /χρήστες των υπηρεσιών του πως εδώ, είναι μπα΄τε
    σκύλοι αλέστε....
    Δείξαμε.
    Εξακολουθητικά όμως συγκεκριμένα εσύ κυκλοφορεις διασεπείροντας προσωπικά δεδομένα που κάποιοι χρήστες δεν σου έδωσαν την άδεια.
    Έχει ξαναγίνει θεματάκι με αυτό και από άλλα μέλη εδώ


    http://www.stardome.gr/tribes/virgo/28706/comments.html
    Εφιστώ την προσοχή λοιπόν στους υπεύθυνους του ιστότοπου επειδή ο
    νεαρός είναι τόσο ασυγκράτητος που θα δημιουργήσει αρκετές εμπλοκές.
    Συγκρατείστε την εφηβική του άγνοια επιτέλους!!
  • moisture666 @ 14.07.2012 10:31
    Μπαααααα!!!...διαφωνώ!!!
    Εσύ εχεις εγκαταλείψει το μυαλο( σου απο καιρο!
  • moisture666 @ 14.07.2012 10:33
    Με πλουτωνα στον 4ο....για πάντα εφηβος(πουρέιτζερ)!!!
    Μουαχαχαχαχα!!!!
    (καλα τα γραφεις....συνέχιζε!)
  • Journey @ 14.07.2012 10:39
    Ελπίζω να έχεις την ίδια άποψη όταν θα δεις τι ωραία που θα τα γράψω στο προσεχές μέλλον , και όχι μόνο στον εδώ admin..
  • moisture666 @ 14.07.2012 10:39
    Να εισηγηθεις στον αντμιν να με δείρει με το χάρακα(προτείνω βουρδουλιες)κ μετα....να μου κανει κ αερα(πρέπει να φτάσω τον ηλιο μου...τον αέρινο)!!!
  • Journey @ 14.07.2012 10:45
    Δεν είμαι από τα κοριτσάκια - λαχανίδες που μπορείς να τους λες τι θα
    κάνουν ,ξέρω πολύ καλά όλες τις ενδεδειγμένες ενέργειες, και ξέρεις οτι
    τις ξέρω.
     
  • Journey @ 14.07.2012 10:47
    Και δεν εννοώ να παραπονεθώ στον admin
  • moisture666 @ 14.07.2012 11:06
    Για τη ζουρ(λη)!!
     
    http://www.youtube.com/watch?v=KpMA9B2v21E&feature=youtube_gdata_player

έχουν γενέθλια 194 μέλη.

γιορτάζουν οι: Σεβαστιανός, Ζωή

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...