παρακαλώ περιμένετε...

29η μοίρα - anaretic

  • aquairina @ 28.06.2012 23:33
    ναι για πείτε βρε παιδιά, τι παίζει μ' αυτή τη μοίρα τελικά? έχω έναν ωραιότατο κρόνο στις 29,5 του ταύρου και μια λίλιθ στις 29 του ζυγού... πόσο μαύρα είναι τα πράγματα?
  • Shark @ 28.06.2012 23:46
    Aσημωσε να σε πω :Ρ
  • reye @ 28.06.2012 23:56
    σας ενημερώνω ότι ενίοτε και με τον ήλιο στην 28+ μοίρα... τα αποτελέσματα είναι ακριβώς τα ίδια...
  • aquairina @ 28.06.2012 23:59
    να σε ασημώσω παλικάρι μου, σαν τι θέτε?
  • Shark @ 29.06.2012 00:04
    Οτι εχετε ευχαριστηση : Ρ (επιταγες δεν δεχομεθα)
  • aquairina @ 29.06.2012 00:06
    περάστε την 1η του μηνός να εισπράξετε που παίρνουμε το επίδομα άδειας χαχαχαχα το απίθανο ποσό των 200€ !!! 
  • reye @ 29.06.2012 00:09
    θα πάρετε 200 ολόκληρα ευρώ επίδομα???????????
  • aquairina @ 29.06.2012 00:10
    γιατί κοπελιά εσείς πόσα θα πάρετε? 
  • reye @ 29.06.2012 00:12
    λιγότερα... κάπου 180... ούτε το αλέ-ρετούρ Αθήνα Θεσσαλονίκη με αεροπλάνο...
  • aquairina @ 29.06.2012 00:17
    είστε υψηλόμισθη κυρία μου κι έχετε μεγαλύτερο φόρο, εμείς τα φτωχά παίρνουμε κατιτίς παραπάνω στα δώρα και τα επιδόματα ... για να σκάσεις για την ακρίβεια είναι 210,32 χαχαχα
  • reye @ 29.06.2012 00:23
    θα σου μείνουν και 30,32 χαρτζηλίκι?????? τυχερούλα... άντεε πάλι... θα κάνεις vacation....
  • aquairina @ 29.06.2012 00:32
    αφαίρεσες και το ασήμι του Shark? ή θα με κυνηγάει κι αυτός? 
  • reye @ 29.06.2012 00:34
    μόλις μας δώσει το ακριβές ποσό... θα το αφαιρέσω... αν χρειαστεί κατιτίς παράπάνω διαθέτω εγώ τα υπόλοιπα.... τι στο καλό, η ερμηνεία της εν λόγω μοίρας τ αξίζει τα λεφτά της!!!
  • Shark @ 29.06.2012 00:39
  • aquairina @ 29.06.2012 00:49
    ευχαριστούμεεεε :-* 
     
    θα μας κάνεις καλή τιμή ε? φτωχά παιδιά με κρόνο σε αναιρετική μοίρα είμαστε...
  • HappyCow @ 29.06.2012 07:13
    Στις 29 του Ταύρου είσαι και σε σύνοδο με την κλαίουσα αδελφή Αλκυών εκ των 7 των Πλειάδων...εκεί να δει μεγαλεία....
  • aquairina @ 29.06.2012 07:55
    μη με τρομάζεις... πόσο κλαίουσα είναι η κλαίουσα δηλαδή?!!! κι έγινε και η έκλειψη ακριβώς πάνω της...  
  • aquairina @ 29.06.2012 23:11
    που είσαι αγελαδίτσα?!!! εσύ μπορεί να είσαι happy, εμένα όμως μόνο happy δε μ' έκανες...
     
    πες λοιπόν τι ξέρεις να είμαι τουλάχιστον κατάλληλα προετοιμασμένη, εχθρό που τον ξέρεις είναι πιο εύκολο να τον αντιμετωπίσεις ...
  • Journey @ 30.06.2012 00:14
    1)Η Λίλιθ, είναι ένα σημείο σε έναν γενέθλιο χάρτη. Είναι δε,
    ένα ανενεργό σημείο. Επίσης, είναι ένα σημείο που δίνει ως τώρα αόριστα
    στοιχεία για το πως ενεργοποιείται και πότε και γιατί.
    Τα σημεία και οι απλανείς αστέρες είναι δύο διαφορετικά αθροίσματα.
    Είναι σαν να θέλεις να αθροίσεις μήλα και πορτοκάλια ( το κλασσικό εκ
    δημοτικού σχολείου παράδειγμα, πιο απλό, δεν γίνεται να το πω)
    2) Η Αλκυόνη είναι ένας απλανής αστέρας, και ταυτόχρονα,είναι
    νεφέλωμα, ανήκει δηλαδή σε μία υποκατηγορία αυτήν των Nebulus clasters.
    Ως απλανής, μελετάται και αναλύεται επίσης με τεχνικές που συνήθως
    αγνούνται - αν και αδικαιολόγητα επειδή μπορεί να έχουν την ίδια
    επίδραση με τους εξωκρόνιους.
    Φέρνει "δάκρυα στα μάτια".
    Ναι, γεγονότο, ακόμα και αν δεν αφορά γενέθλιο, αλλά όταν ενεργοποιείται από πρόοδο συνήθως- φώτων κυρίως ή ακμής.
    Ως νεφέλωμα χρειάζεται ιδιαίτερης προσοχής επειδή ανάμεσα στα άλλα,
    έχει την ιδιότητα να μην επιτρέπει κάποιον να "δει" να καταλάβει, δηλ
    μας μιλάει για πνευματική σύγχυση, ή συναισθηματικό μπέρδεμα.
    3) Για τις αναιρετικές μοίρες μπορεί κάποιος να βρει πολλά και ίσως υπερβολικά, άλλες φορές πάλι, όχι υπερβολικά.
    Το " κάρμα" μου φαίνεται μία λέξη κάπως υπερβολική όταν μιλάμε για
    την clean profile αστρολογία ευρωπάικη αστορλογία που συναντάμε συνήθως
    ως αναγνώστες-καταναλωτές της και επίσης, πιστεύω πως αν αρχίσουμε να το
    πιάνουμε αυτό το θέμα θα κινηθούμε σε όρια από κάπως αστείοι έως πολύ
    αστείοι.
    Ο λόγος? Είναι απλός, και είναι θέμα εντρύφησης γνώσεων.
    Η καρμική έννοια στην αστορλογία αποτελεί ολόκληρες και πολύ εύστοχες σχολές με αρχή τη βεδική.
    Η βεδική βέβαια, έχει σχέση με τη χιντού που και αυτή με τη σειρά της έχει αλληλεπιδράσει με την ελληνιστική +αραβική.
    Έτσι, λαμβάνουμε κάποια στοιχεία όπως οι δεσμοί  της σελήνης.
    λλά, θα έλεγα οτι η αστορλογία θα πρέπει να αποφασίσει πότε θα
    εξετάσει το κάρμα και κάτω από ποιά οπτική πριν αρχίσουμε να το πετάμε
    έτσι άσκεφτα...συνήθως, οι περισσότεορι , νομίζουν οτι το κάρμα
    εμπεριέχει κατά βάση τις έννοιες του απείρως ερεθιστικου σεξ και του
    απείρως ιδανικου΄έρωτα, κάτι που είναι αν μη τι άλλο, λάθος.
     
  • Journey @ 30.06.2012 00:22
    Επί του θέματος όμως..άσχετα με το κάρμα, οι αναιρετικές μοίρες δεν παύει να έχουν μία ιδιάζουσα σημασία με αρκετές ίσως απρόβλεπτες συμπεριφορές εκ μέρους των πλανητών.
    Δεν υπάρχει δυστυχώς κανόνας που να λέει οτι σε κάθε αναιρετική μοίρα όλοι οι πλανήτες σημαίνουν το ίδιο και το αυτό...
    Υπάρχει δε μία θεωρία που λέει οτι στην αναιρετικές μοίρες, οι πλανήτες συμπεριφέρονται σαν να έχουν περάσει στο επόμενο ζώδιο με οξύνσεις σε κάποια τους στοιχεία, και από την άλλη, αμβλύνσεις.
    Δεν έχει κάποια σύνδεση βέβαια αλλά αυτό μου θυμίζει τους out of bound πλανήτες με απρόσμενα χαρακτηριστικά.
  • aquairina @ 30.06.2012 00:31
    ευχαριστώ για τις πληροφορίες jour, για να καταλάβω καλύτερα δηλ. πχ. ο κρόνος μου στον ταύρο επειδή βρίσκεται στην 29+ μοίρα, λειτουργεί σαν να ήταν στους διδύμους? 
     
    ok αφήνουμε το "καρμικό" του θέματος, είναι κάτι άλλο που θα έπρεπε να προσέξω για να μάθω πράγματα για τη θέση αυτή?
  • Journey @ 30.06.2012 00:43
    Δεν νομίζω να " αντιδρά"  αξιοπρόσεκτα..
    Δεν τον πολυνοιάζει, είναι ένας looser που θα συνεχίσει να είναι looser και στο νέο περιβάλλον των Διδύμων..τώρα, ένας looser που ξέρει οτι θα συνεχίσει να είναι, οκ, ίσως να νοιαστεί κάπως για το τι νέο θα χάσει, το πόσο θα πρέπει να (ανα)προσαρμοστέι αλλά κατά βάθος, η αίσθηση, η επίγνωση παραμένει. Ούτε κρύο, ούτε ζέστη- κάνε οτι δεν βλέπεις τη μοίρα και πίστεψέ με, αν το ξεχάσεις, δεν θα έχει καμμιά επίδραση..
  • Journey @ 30.06.2012 00:46
    Για να το καταλάβεις καλύτερα, ο Κρόνος σου εκεί έχει την ψυχολογία του εκλογικού σώματος ρων Ελλήνων το 2012..Ξέρει καλά οτι μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα. Ίσως να του αρέσει κάπως παραπάνω ο συριζα.....εεεεεε το αέρινο περιβάλλον των Διδύμων ήθελα να πω, αλλά ξέρει οτι θα συνεχίσει να πεινάει - έστω ξοδεύοντας για διαφορετικά πράγματα από τα χρήματα που ξέρει οτι δεν έχει
     
  • Journey @ 30.06.2012 00:52
    Βέβαια, τα προηγούμενα, αν ο χάρτης σου είναι ημερήσιος, είναι Χ, άκυρα, τότε, είναι κάποιος looser που ξεκινά λέγοντας οτι θα βρει μια θέση στον ήλιο και μια βελτίωση την έχει όσο και να πεις ( στους Διδύμους, είναι στην τριπλότητά του τη μέρα )
  • aquairina @ 30.06.2012 00:53
    χαχαχα πολύ καλό το παράδειγμά σου! ναι όντως έτσι λειτουργεί ο κρόνος μου... μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα, αλλά προτιμάει το ρέμα γιατί κολυμπώντας μπορεί και να σωθεί (σύριζα χαχαχα)... με τους γκρεμούς δεν το 'χει γιατί αν και κατσίκι έχω ακροφοβία!  
  • Journey @ 30.06.2012 00:56
    Έχεις ημερήσιο χάρτη τελικά?
  • aquairina @ 30.06.2012 00:56
    αχ τώρα με μπέρδεψες ... μη μου τα λες τόσο επιστημονικά δεν είμαι και πολύ προχωρημένη στην αστρολογία... και ξέρεις τι λένε για την ημιμάθεια ...
     
    τι εννοείς με τον ημερήσιο χάρτη?
  • Journey @ 30.06.2012 01:00
    Nαι, ξέρω τι λένε για την ημιμάθεια και ξέρω και τι τραβάω με αρκετές επιθέσεις επι μακρόν εδώ μέσα επειδή τους ενοχλεί που τα σχόλιά μου τους κάνει να την νιώθουν
    Πάντως, για να μην παρεξηγούμαι, εγώ έχω απλώς τη συναίσθηση οτι ξέρω πολύ λίγα σε σχέση με όσα θα ήθελα/έπρεπε, ενώ αρκετοί πιστέυουν οτι με το τίποτα μπορύν να κάνουν σόου..
    Λοιπόν, πριν φτάσουμε στο Ω ( αναιρετικές μοίρες, λίλιθ κλπ ) θα ήταν καλά να ξεκινήσουμε από το Α..Ημερήσιος χάρτης: Απλά πράγματα. Γεννήθηκες μέρα ή νύχτα?
  • aquairina @ 30.06.2012 01:06
    4.45 το πρωί...
     
    εγώ δυστυχώς ή ευτυχώς έχω επίγνωση της ημιμάθειάς μου και ναι προτιμώ να θεωρώ ότι βρίσκομαι σε πλήρη αμάθεια κι αν γίνεται όντως να ξεκινήσω απ' το 0... από το μείον μη σου πω...
  • Journey @ 30.06.2012 01:11
    Δεν ξέρω αν σε παρηγορεί αλλά ο Κρόνος του Αλέξη - μιας και τον προτιμάς έχει ακόμα χειρότερα ζόρια...
  • Journey @ 30.06.2012 01:11
    Πωωω, όλο μηνύματα αισιοδοξίας είμαι : - )
  • aquairina @ 30.06.2012 01:15
    καλά τώρα με έσκισες χαχαχα!!!! αφού υπάρχουν και χειρότερα πάλι καλά...
     
    καλά κι όταν λέμε τον "προτιμώ" μη τρελαθούμε κιόλας ... όσο το ρέμα απ΄τον γκρεμό!
    πάντως ξανασκέψου το για καριέρα Πυθίας ... νομίζω θα σου ταίριαζε κι έχει χηρέψει η θέση εδώ και κάτι αιώνες...
  • Journey @ 30.06.2012 01:17
    Αν αλλάξουμε τη Δάφνη με κάτι λιγότερο πικρό, γιατί όχι?
  • aquairina @ 30.06.2012 01:21
    καλά αν αυτό είναι το μόνο πρόβλημα εσύ μπορείς να μασάς σοκολατάκια... εκεί θα κολλήσουμε?!!! το θέμα είναι ότι το 'χεις... μη πας χαμένη
     
     
  • aquairina @ 30.06.2012 01:36
    λοιπόν αφού δε θα μου πεις τελικά καθαρά για το χάλι του κρόνου μου ... και μου δίνεις χρησμούς ... τουλάχιστον να σε καληνυχτίσω και να σ' ευχαριστήσω ακόμα μια φορά για το χρόνο και την υπομονή σου... 
     
     
  • Journey @ 30.06.2012 02:31
    Να σου εξηγήσω για το "χάλι" του Κρόνου σου ενώ δεν δέχομαι οτι
    υπάρχει μία σαφής διαχωριστική γραμμή μεταξύ καλού και κακού γενικά αλλά
    και ειδικά σε ό,τι μπορεί να αφορά μία αστρολογική ερμηνεία?
    Λυπάμαι, αλλά δεν είμαι τόσο pop χαρακτήρας
    * Άσε που νόμιζα οτι εξηγούσα...
    Πως προσδιορίζεται άραγε το "χάλι"? Αν επισημαίνει μία όχι ευχάριστη
    κατάσταση θα το δεχτώ, αλλά από την άλλη, για τον καθένα, το κάθε "χάλι"
    είναι η κατάσταση που θα πρέπει να ζήσει μαζί της και να την υπερβεί -
    Αυτά που λέμε λίγο ή περισσότερο ως "δύσκολα" ή δυσάρεστα τα βλέπω
    περισσότερο σαν ένα πήχυ που θα πρέπει , αφού πηδήσουμε , να τον
    ανεβάσουμε.
    Αν διαπιστώσεις οτι σου λείπει π.χ. η πειθαρχία επειδή ο Κρόνος σου είναι"  εκεί " και κάνει "αυτό" δεν σημαίνει τίποτα..
    Άσε που υπάρχουν αρκετές πιθανότητες να μην οφείλονται όλα όσα νομίζεις στον Κρόνο αλλά και/σε κάτι άλλο..
    Τελικά, πόσο είμαστε έτοιμοι να δεχτούμε όσα έχει να μας πει ο
    γενέθλιος χάρτης μας και να επικεντρωθούμε να τα αλλάξουμε? Και αν
    είμαστε, τότε, πως ξέρουμε πως όντως μας λέει αυτά που νομίζουμε ντε και
    καλά? Είναι δύσκολη δουλειά, μην νομίζεις..
     
  • sideways @ 30.06.2012 02:58
    καργα αστερια για το τελευταιο σχολιο της κριαρως.
    συμφωνω, επαυξανω και βαζω τον αρη μου να κανει χεντμπανγκινγκ
     
  • aquairina @ 30.06.2012 11:09
    καλημέρα, το "χάλι" δε σήμαινε κάτι παραπάνω από ένα μικρό πικρόχολο χιουμοράκι ...
     
    κατάλαβα τι μου είπες και συμφωνώ μαζί σου το "καλό" και το "κακό" ως έννοιες σηκώνουν γενικά πολύ νερό, πόσο μάλλον σε αστρολογική ερμηνεία ενός γενέθλιου χάρτη... κι ειδικά εγώ με τις ελάχιστες γνώσεις μου δε θα έμπαινα καν σ' αυτή τη διαδικασία να το κάνω. 
    η ώρα ήταν αρκετά περασμένη άλλωστε για τόσο φιλοσοφικά - υπαρξιακά ζητήματα.
     
     
  • Journey @ 30.06.2012 11:29
    Δεν ξέρω αν σηκώνει "νερό", θα έλεγα οτι σηκώνει μια διαφορετική γωνία θέασης.
    Η αστρολογία είναι φιλοσοφία, είναι θέση, είναι ένας κόσμος , δεν προσεγγίζεται με 2-3 αξιώματα. Δεν ξέρω αν είναι επιστήμη, εδώ υπάρχει μεγάλη διάσταση απόψεων. Σίγουρα απαιτεί εμβάνθυνση ο,τι και αν είναι.
    * Αντιθέτως, όταν η ώρα είναι περασμένη, τότε είναι και ο καταλληλότερος χρόνος για λίγη θωπεία του 9ου
    * * Nα και ο side με τον μαλλιά τον Άρη του ( κι τατουάζ έχιε ο Άρης του, τα χτύπησε σε ώρες μεγάλης τσατίλας, αχαχα)
  • Journey @ 30.06.2012 11:52
    Δεν πειράζει, θωπεύω εγώ τον δικό μου που είναι , λόγω PoF αχόρταγος
    Γιατί δεν με συγκίνησαν στο παραμικρό τα αναφερόμενα "βαριά χαρτιά" στον 9ο σου?
  • aquairina @ 30.06.2012 11:58
    γιατί δεν είχαν αυτό το σκοπό ... να σε συγκινήσουν! 
    απλά εκεί βρίσκονται ... συγκινούν ή δε συγκινούν κανένα...
    δεν ήταν δραματικός ο τόνος που το είπα, απλά δε θεωρώ ότι σ' αυτόν το συνδυασμό δε ταιριάζουν τα χάδια. μπορεί φυσικά και να κάνω λάθος . 
  • aquairina @ 30.06.2012 12:06
    ωχ πάλι αυτοδιαγράφηκε σχόλιό μου... δεύτερη φορά που συμβαίνει αυτό! τι παίζει τελικά?!!! 
  • Journey @ 30.06.2012 12:06
    Τεστ πολλαπλών επιλογών:
    1) Δεν με συγκίνησαν επειδή είμαι ανάλγητος χαρακτήρας
    2) Δεν με συγκίνησαν επειδή ο 9ος, δεν είναι γωνιακός οίκος, επομένως, δεν υπάρχει κόκκινος συναγερμός ντε και καλά οτι αυτοί οι εξωκρόνιοι θα δρουν άμεσα και συνεχώς.
    Από την άλλη, έναν Πλούτωνα και έναν Ουρανό, όσο νάναι, θα πρέπει να τους σέβεται κανείς - και να τους φιλά το χέρι αν δεν μπορεί να τους χαιδέψει : P 
    Άσε που καθιστούν τον 9ο σου και απαιτητικό, και πρόθυμο να δεχτεί αρκετές αλλαγές/μεταστροφές 180 μοιρών
     
  • Journey @ 30.06.2012 12:08
    Εννοείς οτι πας να δημοσιεύσεις ένα σχόλιο και βγάζει μνμ πως παρουσιάστηκε ένα λάθος και δεν γίνεται να εμφανιστεί ? ( κάπως έτσι, δεν θυμάμαι καλά τι λέει ) Αν ναι, συμβαίνει πολύ συχνά. Τι παίζει? Κάποιο πρόβλημα στη γιάβα, τι άλλο..
  • aquairina @ 30.06.2012 12:13
    λοιπόν συμφωνούμε στο τελευταίο, δε θέλουν χάδια αλλά σεβασμό, αυτό εννοούσα κι εγώ πριν.
    το Νο 1 δεν το γνωρίζω άρα και δε μπορώ να εκφέρω γνώμη, όσο για το Νο 2 κάπως έτσι το χω καταλάβει κι εγώ... αλλά το ότι μου το επιβεβαιώνεις κι εσύ καλό είναι.
  • aquairina @ 30.06.2012 12:14
    όχι το σχόλιο για τα "βαριά χαρτιά" που μου απάντησες μόλις πριν εξαφανίστηκε!

έχουν γενέθλια 232 μέλη.

γιορτάζουν οι: Μάριος, Μαρία

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...