παρακαλώ περιμένετε...

Καλημέρα

  • fldown @ 13.09.2008 02:52
    Καλημέρα psy!
  • fldown @ 13.09.2008 03:01
    Μπα...Μόνος μου είμαι...και μάλλον φταίει η Σελήνη μου για τα ξενύχτια...
  • fldown @ 13.09.2008 03:04
    Εδώ και δύο μέρες που έχουμε Σελήνη στον Υδροχόο έχω μια απερίγραπτη ένταση...
  • fldown @ 13.09.2008 03:05
    Λες να με βαράει ακόμη η έκλειψη??
  • fldown @ 13.09.2008 03:09
    Αυτό βλέπω κι εγώ με τη ριμάδα την έκλειψη σελήνης στον Υδροχόο...Θα με ταλαιπωρεί για πολύ καιρό...
  • fldown @ 13.09.2008 03:11
    Άντε μπας και έχουμε καμιά ανατροπή...Αλλά τι λέω?
    Μόνο σε ένταση θα μου βγει πάλι...Την έχω μάθει πια τη δουλειά...
  • fldown @ 13.09.2008 03:12
    Βατερλό!!
  • fldown @ 13.09.2008 03:12
    (Για φέτος εννοώ)
  • fldown @ 13.09.2008 03:19
    Εγώ πιστεύω θα είναι το ίδιο εκνευριστικό μοτίβο που ακολουθείτε όπου μπαίνει η Σελήνη...Μια έτσι και μια γιουβέτσι...Ενδιάμεσα κοκορέτσι και πάει λέγοντας...Θα περάσει ο Ποσειδώνας από επάνω? Θέλω να ελπίζω ότι αλλά μάλλον όχι...Θα περάσει πιο πριν ο Δίας...Πάρε και μια ξεγυρισμένη έξαρση αβάσιμης ελπίδας από πάνω...Το έχω δει το έργο...
  • fldown @ 13.09.2008 03:20
    Και να σου πω κάτι στην τελική? Ποιος μου λέει ότι επιδέχεται επισκευής το όποιο ζήτημα ανακύπτει??
  • fldown @ 13.09.2008 03:23
  • fldown @ 13.09.2008 03:24
    Βασικά έχω πήξει...Δεν θέλω άλλο Δία και δεν θέλω άλλο Πλούτωνα! Λίγο Κρόνο για αλλαγή??
  • fldown @ 13.09.2008 03:24
    Στο καλό! Ελπίζω να ευοδωθούν οι προσπάθειες του ύπνου! Νύχτες...
  • fldown @ 13.09.2008 03:28
    Θα έχω Άρη σύνοδο γενέθλιο Πλούτωνα αρχές του άλλου μήνα...Για να δούμε...
  • fldown @ 13.09.2008 03:34
    Σκατούλες με ρίγανη και αγγουράκια...Τέλος πάντων...Καληνύχτα!
  • astropeleki @ 13.09.2008 09:32
    ωραιο πιατο ταυρακα...να μας το μαγειρεψεις καμμια φορα...
  • Psy @ 13.09.2008 10:37
    Ευχαριστώ fl And dream για τα "ιδιαίτερα" μαθήματα. Είχα καλή τύχη τελικά με το κραββάτι μου. Μια από τα ίδια και εγώ όπως τα γράψατε, με τη ρίγανη και εγώ και από ότι διάβασα και ο astropet εχθές έλεγε οτι θα κρατήσει μόνο την αφρο, βαρέθηκε και αυτός.
    Ας ελπίσουμε λοιπόν για μια καλή μέρα.
  • ElefantaS @ 13.09.2008 10:58
    gooooooood morning vietnam!
  • astropeleki @ 13.09.2008 11:01
    μορνιιιιγκ
  • ElefantaS @ 13.09.2008 11:03
    ki alloi edw? kali fasi!
  • Psy @ 13.09.2008 11:04
    oh yes, Vietnam.
  • astropeleki @ 13.09.2008 11:04
    γεια σου Λεφτερ κι εσενα....μα 38 βαθμοι???ειμαστε σοβαροι...?
    Παιζει κανα video clip που να μας δροσισει με την εικονα του..???
  • Psy @ 13.09.2008 11:06
    Με τσάκισε η ζέστη.
  • ElefantaS @ 13.09.2008 11:08
    tzampa synnefia. k xarika to prwi.
  • Psy @ 13.09.2008 11:09
    http://www.meteo.gr/cf.asp?city_id=12
  • Psy @ 13.09.2008 11:13
    Λευτέρη καμιά συνταγή για ... παγωτό έχεις?
    Καλημέρα και στους υπόλοιπους.
  • Psy @ 13.09.2008 11:19
    χμ.. funny.
  • Psy @ 13.09.2008 11:23
    άντε γειά σας, πάω να πάρω την ευθύνη της καλής μέρας στα χέρια μου. (Λέμε τώρα).
  • fldown @ 13.09.2008 14:00
    Τι έγινε ρε παιδιά?
    Από εκεί που είχαμε δέκα ποστ ανά ημέρα και 300 σχόλια στο 2ώρο...Τώρα τίποτα??
  • ElefantaS @ 13.09.2008 14:04
    soukou einai fl, logiko.
  • fldown @ 13.09.2008 14:08
    Έχω χάσει τις μέρες φαίνεται...
  • ElefantaS @ 13.09.2008 14:13
    den eisai o monos. trust me.
  • fldown @ 13.09.2008 14:15
    In gemini we trust...
  • ElefantaS @ 13.09.2008 14:26
    u do? ali8eia? alla eipame esy IIizeis.
  • lahmacun @ 13.09.2008 14:29
    ηρθα κι εγω να πω ενα γεια στην καλη μου Καλο ταξιδι ... και να με σκεφτεσαι οπου και να πας..
  • fldown @ 13.09.2008 14:31
    Aloha Kami!!
  • lahmacun @ 13.09.2008 14:31
    Τι κανεις Μαρκησια ?
  • fldown @ 13.09.2008 14:32
    Hi Lah!
  • lahmacun @ 13.09.2008 14:32
    φλ ..
  • KaMiKaZe @ 13.09.2008 14:33
    Geia sas omorfies!
    den eimai ka8olou kala Pompadour.-
    Eseis ti kanete?
  • KaMiKaZe @ 13.09.2008 14:34
    mwro mou:****************
  • fldown @ 13.09.2008 14:34
    Κι εγώ ΣΚΑΤΟΥΛΕΣ διδυμοθεά μου...
  • lahmacun @ 13.09.2008 14:35
    τι εχεις εξοχτατη ? εγω λεω καλα ..
  • fldown @ 13.09.2008 14:35
    Hi Dream!! Τελικά σε καταδέχτηκε ο Μορφέας?
  • KaMiKaZe @ 13.09.2008 14:36
    fl kati den paei kala me tous planites. Egw omologw pws entelws 3afnika epesa sta Tartara. Fysika kapoios to prokalese ayto, den egine etsi. Kai eilikrina sas milaw, i selini pou kouvalaw einai martyrio. To lew k to ennow.-
  • lahmacun @ 13.09.2008 14:36
    βρε καλως τον υδροχοο με ουρα ψαριου ( που ειναι και πεθερα μου )
  • ElefantaS @ 13.09.2008 14:36
    ena tsigaro ekana k plakwse kosmos? hose, fysika k 8a parameineis o monadikos antras ths zwhs mou!
  • lahmacun @ 13.09.2008 14:37
    Καμι χωρις λογους ? Η σου ρθαν ολοι η λογοι μαζι ? παρον παρελθον και μελλον ? Κοιτα μην εχεις σε καμια ακμη 7 .. το σετακι του κλαματος στον υδρο ..
  • KaMiKaZe @ 13.09.2008 14:38
    to vapses to malli k to kopses karma?
    Egw 8a to 3yrisw entelws k 8a isyxasw.
  • fldown @ 13.09.2008 14:38
    Να σου πω κάτι KaMi έχω φτάσει σε σημείο να αδιαφορώ να κοιτάξω το χάρτη μου...
  • lahmacun @ 13.09.2008 14:40
    φλ αυτο μου φαινεται σοβαρο .. !!!
    Ελπιζω και ευχομαι να μην μας ξεχασεις .. μπεμπεκα μου (για τον ελ )
  • KaMiKaZe @ 13.09.2008 14:40
    fl mia ap ta idia. Den 3erw ti paizei pia. Den koitazw xarti pia. Poia i ousia? Vare8ika
  • fldown @ 13.09.2008 14:40
    Ναι όντως..Το είπαμε...50 σχόλια πιο πριν...τα ξημερώματα...
  • lahmacun @ 13.09.2008 14:41
    ο γνωστος με τα απαντα στον υδρο Καμι ?? Το χεις δει το εργο νομιζω ... αρκετες φορες
  • KaMiKaZe @ 13.09.2008 14:41
    egw mia xara imoun me tin panselino, den enoxlisa kanenan, e3afanizol imoun. ALLOI emfanizontai k mou &%^#^^ tin psyxologia. Tespa. Ti news?
  • fldown @ 13.09.2008 14:41
    Επίσης αισθάνομαι μια απέραντη οργή...Σε σημείο που μου μιλάνε και κινδυνεύουν να τους επιτεθώ...
  • ElefantaS @ 13.09.2008 14:42
    parmenoi oloi e?
  • lahmacun @ 13.09.2008 14:42
    και ειναι κλαψαρια αυτη η πανσεληνος ?
    Γιατι εμενα με ξεκσισε μια αλλη πανω στον ποσειδωνα ..
    και η συνοδος με ουρανο τι λεει ντριμ ?
  • fldown @ 13.09.2008 14:42
    Ο Ταύρος έχει πάει βόλτα...Κάτι σε Πλούτωνα (θα σας βασανίζω αιώνια στον Αδή!!) μου βγαίνει αυτές τις μέρες...
  • KaMiKaZe @ 13.09.2008 14:43
    nai Pompadour. Ase, allazoume 8ema, exei katantisei tsonta k telospantwn.
    Zesti polli simera
  • lahmacun @ 13.09.2008 14:43
    Κι εγω το εχω αυτο φλ .. με συγκεκριμενα ατομα ομως ..
    αλλα αστρολογικα το εχω εξηγησει..
  • KaMiKaZe @ 13.09.2008 14:44
    egw fl den ais8anomai orgi (prwtofanes ontws), alla mia mizeria, ena pragma san na 8elw ena pragma sti zwi mou k na mou ka8ontai OLA ta ypoloipa pou den ta 8elw kai ayto pote. Milame gia treli mizeria
  • lahmacun @ 13.09.2008 14:45
    και μενα φλ .. αλλα οχι μερες μηνες .. και αυξανεται ....

    Καμι .. αυτος εχει συγκεκριμενη χρηση.. με βαση αυτα που εχεις πει .. και με τη σεληνη σου γιοκ επαφη .
  • ElefantaS @ 13.09.2008 14:45
    ksespaste k epistrefw.
  • fldown @ 13.09.2008 14:46
    Να μην μου κάτσει τίποτα για μερικούς μήνες...Θέλω να βάλω σε ψυγείο τα "θέλω"... Γιατί όταν θέλεις 9 στις 10 δεν αποκτάς...Και με έχει κουράσει να γίνομαι η απόδειξη του Νόμου του Μέρφι!
  • andreas_zepos @ 13.09.2008 14:46
    μια καλησπερα περασα να πω, σε ολους, και στην ομοζωδια που εχω να τη δω και να την ακουσω παααααααααααρα πολυ καιρο! τι κανετε?
  • KaMiKaZe @ 13.09.2008 14:47
    f#ck em all, as I always say. Tomorrow is another day
  • KaMiKaZe @ 13.09.2008 14:48
    fl sfwnaw.
  • fldown @ 13.09.2008 14:48
    Γεια σου andrew...
  • lahmacun @ 13.09.2008 14:49
    για σου ζεππο ..

    φλ .. ειναι βασικο συστατικο της ανθρωπινης φυσης να περναμε και τετοιες περιοδους .. το αντιθετο ειναι μη ανθρωπινο .. θυμομαστε παντα οτι περναει ..
  • fldown @ 13.09.2008 14:50
    KaMi έχω καταντήσει απελπιστικά προβλέψιμος σε σχέση με το εγχειρίδιο του Μέρφι.. Και όπως καταλαβαίνεται με το Δία μου να κάνε απλώς 2 αστεία εξάγωνα στο γενέθλιο και να τον έχω και στην Αίγα, δεν είμαι και πολύ αισιόδοξος...
  • fldown @ 13.09.2008 14:51
    ...Είναι σου λέω πανικός, ένα μικρός Τιτανικός... Σωστά dream??
  • lahmacun @ 13.09.2008 14:52
    φλ .. εγω σε εχω δει μεσα στην χρονια να εισαι και πολυ αιδιοδοξος ..
    υπεραισιοδοξος για τα δικα μου μετρα παντα .. αφου συνεβει μια θα ξανασυμβει ..
  • KaMiKaZe @ 13.09.2008 14:52
    kalytera apaisiodo3os fl, para me mia aisiodo3ia na pigainei k na erxetai k mia anti8esi Hliou-Posei na kanei monimws oneira pou DEN PAIZEI pote na pragmatopoii8oun. Anarwtiemai pou sto kalo exei kavantzw8ei ayton ton kairo o Ploutwnas mou k einai sa na min yparxei
  • KaMiKaZe @ 13.09.2008 14:53
    (an stamatisw na grafw, einai giati i syndesi mou exei paketw8ei simera)
  • andreas_zepos @ 13.09.2008 14:53
    ε-ε-ετσι! με ψου κεφαλαιο! καλα! με τον ουρανο στο κεφαλι μας, με τον κρονο απεναντι, με τον πλουτωνα να μας δινει τις τελεYταιες γερες σφαλιαρες πριν ξεκουμπιστει απ τον τομεα της καριερας, και με πανσεληνο στο ζωδιο μας, ΚΑΛΑ! Μ-Ι-Α Χ-Α-Ρ-Α!!!!!!!
  • fldown @ 13.09.2008 14:53
    Ήταν μάλλον η επιστροφή Δία που είχα...Οι επιστροφές Δία μάλλον...Γιατί φέτος έχω 3! Αναδρόμιασε στις μοίρες του γενέθλιου μου και θα κάνει τώρα και 3ο πέρασμα!
  • fldown @ 13.09.2008 14:55
    Βασικά οργισμένος είμαι! Ακραία οργισμένος...Απαισιόδοξος θα γίνω όταν καταλαγιάσει η οργή μου κάποια στιγμή...
  • ElefantaS @ 13.09.2008 14:56
    akoma deeen?..
  • fldown @ 13.09.2008 14:57
    Ακόμα...
  • lahmacun @ 13.09.2008 14:58
    Οτι και να ηταν .. εισαι και ετσι .. Η γραμμη ειναι το βαρετο .. το ιδιο ..
    αλλες φορες κρατιομαστε απο ψιχουλα και ειμαστε ευτυχισμενοι και αλλες φορες εχουμε τον κοσμο ολο και υποφερουμε ..

    Καμι .. δεν νομιζω να μην συμβαινουν ποτε τα ονειρα με αυτη την οψη και νομιζω .. πως καποια απο τα δικα σου εχουν παει καλως ...
  • lahmacun @ 13.09.2008 14:59
    Αν επιτρεπεται φλ .. εχεις καμια οψη με πλουτωνα απο προοδο η διελευση βαρια ?

    Κι εμενα αυτο μου συμβαινει .. για αυτο ρωταω ..
  • fldown @ 13.09.2008 14:59
    Βασικά πέρασα από το ευτυχισμένος με τα ψίχουλα, αλλά όποιος μπλέκει με αυτά τον τρων τελικά οι κότες...Οπότε για ένα διάστημα δεν θέλω να έχω απαιτήσεις...Μπορώ??
  • ElefantaS @ 13.09.2008 15:00
    ok.
  • KaMiKaZe @ 13.09.2008 15:00
    nai alla oxi oi pio ousiastikes epi8ymies mou lah. Kai aytes einai perissotero synais8imatikou typou, para epaggelmatikou.
    Den eimai axaristi, alla....to synais8ima to vazw stin koryfi. Kai otan ayto den pigainei kala, ta alla de mou ftiaxnoun to kefi.
  • lahmacun @ 13.09.2008 15:01
    φυσικα και μπορεις ..
    Αν το "μπορεις "
  • fldown @ 13.09.2008 15:01
    Lah τίποτα καινούργιο...Εδώ και κάτι μήνες ο Πλούτωνας πηγαινοέρχεται πάνω από το γενέθλιο Ποσειδώνα μου...Και με ακμή 10ου στους Ιχθύς, όλος ο άξονας 4ος - 10ος έχει πάθει γενικό ρεκτιφιέ...Με πολλά γκρεμίσματα αλλά και χτισίματα...
  • ElefantaS @ 13.09.2008 15:03
    to na mi 8es tipota einai vareto, to xw dokimasei apeires fores. kalytera na 8es k na min exeis. nomizw.
  • lahmacun @ 13.09.2008 15:03
    Καμι οχι μονο εσυ νομιζω , ειναι παναθρωπινο , απλα με το συναισθημα .. εχουμε πιο μεγαλη παλη να κανουμε γιατι εκτος απο τον εαυτο μας εμπλεκονται και οι αλλοι .. και τους αλλους " ευτυχως" ουτε να τους προβλεψουμε ουτε να του κανουμε κουμαντο μπορουμε ...
    ειναι πολυ πιο δυσκολο
  • fldown @ 13.09.2008 15:03
    Λεπτομέρεια: Μόνο στο 10ο χτίζω βασικά...Στον 4ο γκρεμίζω...
  • fldown @ 13.09.2008 15:04
    Θα δοκιμάσω και έτσι και αλλιώς elef...(Διδυμίσιο αυτό ε?)
  • lahmacun @ 13.09.2008 15:04
    τοτε αρης ..
    τη μερα που τετραγωνισε ηλιο .. με οσους μιλησα τσακωθηκα
  • lahmacun @ 13.09.2008 15:05
    φλ, οπου γκρεμιζεις θα χτισεις .. αλλα γκρεμισμα και χτισιμο ειναι 2 δουλειες .. που δεν γινονται ταυτοχρονα ..
    πρωτα η μια υστερα η αλλη
  • ElefantaS @ 13.09.2008 15:06
    an den to xeis dokimasei, ennoeitai to kaneis. gia na mporeseis na to aporipseis.(nai, IIisio)
  • Psy @ 13.09.2008 15:08
    Βρε ουστ! όλοι τους οι πλανήτες που θα με καταντήσουν πλάνητα.
    Θα κρατήσω τον κυβερνήτη του ήλιου μου μόνο και θα πορευτώ.
  • Psy @ 13.09.2008 15:10
    ναι dream, ο δαίμων της μεσημβρίας.
  • lahmacun @ 13.09.2008 15:10
    ''η ελειψη επιθυμιας ειναι η καταθλιψη."

    Ακριβως
  • Psy @ 13.09.2008 15:12
    ή ο φόβος της ακύρωσης της.
  • fldown @ 13.09.2008 15:12
    Καλά δεν θα παίζω και με τις λέξεις...Κατάθλιψη it is...Όλη το περνάμε κάποτε...non?
  • Psy @ 13.09.2008 15:14
    moi non plus (αισιοδοξία ε?)
  • ElefantaS @ 13.09.2008 15:14
    meros ths routinas pleon.
  • fldown @ 13.09.2008 15:15
    psy καταφέραμε να βρεθούμε στο ίδιο ποστ και να ανταλλάξουμε παραπάνω από 3 σχόλια...Ειμαι συγκλονισμένος...
  • Psy @ 13.09.2008 15:16
    άντε και 4 γιατί έχω ένα ραντεβού με τον Μορφέα συγκλονιστικό.
  • lahmacun @ 13.09.2008 15:16
    Ναι φλ .. ολοι , εκτος απο τα παχυδερμα και τους surfers ..που θελουν να ειναι ολα ωραια και καλα ...ΠΑΝΤΑ
    και οχι μονο μια φορα στη ζωη μας .. οπως περναμε και το αλλο την ευδαιμονια παλι οχι μονο μια φορα ...
    Η ζωη ειναι πολλα διπολα
  • fldown @ 13.09.2008 15:17
    Μην τον στήσεις τον έρμο τον Μορφέα...
  • fldown @ 13.09.2008 15:18
    Αυτό είναι...surfer, beach boys και California Dreamin'....
  • ElefantaS @ 13.09.2008 15:19
    k polla narkwtika. eiste sigouroi?
  • Psy @ 13.09.2008 15:19
    κουβάρι είναι lah. χ@σε μέσα.
    fl βλέπω αρκετές ομοιότητες και άς έχουμε μόνο ήλιο και ωροσκόπο κοινά. Ιδίως με τις διελεύσεις. Και εγώ σκοτώνω άνθρωπο μετά την έκλειψη αλλά εμένα ενεργοποίησε το τετράγωνο ήλιου πλούτωνα που δεν έχεις εσυ.
  • fldown @ 13.09.2008 15:20
    Εγώ πάλι θα πάρω τον παράδρομο...Δεν παίζω με το ΑΝ και τα ΤΟΤΕ...Παίζω όμως με την ανοησία του μυαλού...και τα αποτελέσματά της...
  • Psy @ 13.09.2008 15:22
    "κατεβαίνουν οι διακόπτες για οικονομία ενέργειας" καλόοοοο.
    Ας στήσω και εγώ κάποιον στη ζωή μου fl. Η εκδίκηση της...
  • fldown @ 13.09.2008 15:23
    Να σου πω πάντως psy ότι εμένα η έκλειψη έγινε μέσα στον 8ο μου...Πιάνει κι αυτό για Πλούτωνας εν μέρει...
  • lahmacun @ 13.09.2008 15:24
    Η συγχιση οδηγει στη καταθλιψη .. οταν υπαρχουν τα αν .. απλα υπαρχει η συγχιση και μια τραμπαλα.. συναισθηματων..
    αμα το δει κανεις το τοπιο στα χρωματα του .. κανει τη βουτια ..( χωρις να βρει κοχυλια ) και μετα προς τη δοξα τραβα .. ξανα ..
  • Psy @ 13.09.2008 15:24
    sorry, και τον άρη μαζί.
    ε, για να το λές εσύ, έτσι θα είναι. Δύσκολο ε?
  • fldown @ 13.09.2008 15:25
    Γιατί το χρήμα πολύ το μίσησαν, την δόξα κανείς... (Ευτυχώς δεν έχω τίποτα στο Λέοντα...)
  • Psy @ 13.09.2008 15:25
    ζηλεύω τους αιγόκερους.
  • fldown @ 13.09.2008 15:28
    LOL Psy!
  • Psy @ 13.09.2008 15:29
    Να ρωτήσω κάτι τους γνωρίζοντες. Η έκλειψη του Φεβρουαρίου που δεν θα είναι ακριβές τετράγωνο πιά με πλουτωνοάρη μου θα έχει την ίδια ισχύ?
    ή θα ε΄ναι το αναμνηστικό, κάτι σαν τα εμβόλια δλδ.
  • Psy @ 13.09.2008 15:30
    ε... να κάνεις τη βουτιά ξέροντας οτι δεν θα βρείς κοχύλια, θέλει κότσια.
  • fldown @ 13.09.2008 15:31
    Εγώ ζηλεύω τον Χορταρέα...Πρώτα για το μαλλί του και μετά για την αισθητική του στούντιο της εκπομπής του...Εγώ όταν δουλέψω σε 090 θα προσλάβω τον διακοσμητή του...
  • fldown @ 13.09.2008 15:33
    Βασικά μη θεωρείς ότι ο κύκλος της έκλειψης αυτής θα έχει κλείσει ως τότε... Νομίζω (κι ας δώσει και η dream τα φώτα της) πως πρέπει να γίνει όψη του άξονα της έκλειψης με τον Κρόνο για ολοκληρωθεί ο κύκλος της έκλειψης...
  • lahmacun @ 13.09.2008 15:33
    χα χα χα χα χα φλ ... χα χα χα χα ...
  • lahmacun @ 13.09.2008 15:34
    πσυ θεωρεις οτι οι αιγοκεροι δεν παθαινουν καταθλιψη για αυτι τους ζηλευεις ?
  • Psy @ 13.09.2008 15:34
    ήταν ήδη 3 μοίρες και με γμσ. τώρα θα είναι άν δεν κάνω λάθος στις 6.
    yes dream we do
  • fldown @ 13.09.2008 15:34
    Dream για το σπίτι μου εσένα θα ρωτούσα χωρίς δισταγμό...Αλλά για το στούντιο τι να κάνω...Ο Χορταρέας είναι αξεπέραστος....
  • fldown @ 13.09.2008 15:35
    όχι καλέ! Τους ζηλέυει γιατί οι Αιγόκεροι σπάνια θα μισήσουν το χρήμα...
  • ElefantaS @ 13.09.2008 15:35
    h aderfi mou efyge?
  • lahmacun @ 13.09.2008 15:35
    φλ αν ισχυει αυτο που λες .. μπορει να περασουν και χρονια ...
    αγριευτηκα
  • fldown @ 13.09.2008 15:37
    Ότι οι εκλείψεις κρατάνε χρόνια lah είναι δεδομένο...
  • Psy @ 13.09.2008 15:37
    lah, και βέβαι παθαίνουν αλλά σηκώνονται. έχουν την αξιοπρέπεια έμφυτη/
    fl AAAAAAAAAAAAAAAXXXXXXXXXXXXXXX, άουτς και πότε γίνεται με το καλό κάποια όψη με τον Κρόνο?
    έχω και αυτό το ραντεβού που λέγαμε και φοβάμαι οτι άντ ον στήσω πολύ θα φύγει.
  • fldown @ 13.09.2008 15:38
    Τώρα μπορεί να μην την κλείσει ο Κρόνος αλλά όσο περνάνε βαριοί πλανήτες, οι Δεσμοί και ο Άρης και κάνουν όψεις εξωτερικεύει ενέργεια...
  • Psy @ 13.09.2008 15:40
    Καλά, κατάλαβα. 2,5 χρόνια η έκλειψη μαζί με επιστοφή κρόνου και μετά αντίθεση πλούτωνα ωροσκόπου και σύνοδο πλούτωνα σελήνης, μήπως να τη κάνω σιγά σιγά να μή λερώσουμε και το χαλί.
  • fldown @ 13.09.2008 15:40
    Ναι elef...Η KaMi την έκανε...
  • lahmacun @ 13.09.2008 15:42
    Ο οι αιγοκεροι πσυ ειναι γεννημενοι με καταθλιψη .. απο κυβερνητη ...οποτε δεν ειναι οτι ξανασηκωνονται .. απλα το γνωριζουν

    και οσο για τα λεφτα ... θα διαφωνησω στη γενικευση .. δεν το εχω διαβασει πουθενα .. το συγκεκριμενο
    μια σεληνη αφρο στον αιγοκερω ναι .. αλλα οχι ο ηλιος ..
  • fldown @ 13.09.2008 15:42
    Όχι ο που%^% ο Δίας πάνω από την έκλειψη!! Έλεος!!!
  • lahmacun @ 13.09.2008 15:43
    Δηλαδη μπορει ακομα να σκανε ενεργεια εκλειψεις το 2004 ?
  • fldown @ 13.09.2008 15:44
    Ναι η Αφρο στον Αιγόκερω είναι πιο φιλοχρήματη lah...Αλλά εγώ το είπα για πλάκα για τα χρήματα...Μάλλον δεν έγινε αντιληπτή η διάθεση μου να αστειευτώ...Συγγνώμη...
  • fldown @ 13.09.2008 15:46
    Αν δεν έχει δουλέψει ο Κρόνος με αντίθεση, τετράγωνο ή σύνοδο τότε είναι πιθάνο...Βέβαια η ένταση εξαρτάται και από τον πλανήτη που περνάει από τον άξονα της έκλειψης...Έτσι δεν είναι dream?
  • lahmacun @ 13.09.2008 15:46
    φλ .. οχι δεν το πηρα για προσβολη χα χα , αν ειναι δυνατον ..
    απλα εχω καταληξει στη θεωρια .. οτι σεληνη αφρο ..ειτε σε γη ειτε σε οικους 2-8 να αποφευγονται .. ( για μενα το λεω) λογο συμφεροντολογιας ..
    το εχω καρατσεκαρει στο περιβαλλον μου ..
  • lahmacun @ 13.09.2008 15:47
    χα χα χα ντριμ .. ελα υπερασπισε .. τη ΜΟΝΙΚΑ...
    η δικια σου δεν πιανει ..
  • fldown @ 13.09.2008 15:47
    Έχω Κρόνο στις 11 μοίρες του Σκορπιού...Dream μόλις συνειδητοποίησα ότι η Σελήνη σου κάνει σύνοδο με τον Κρόνο μου...Καρμική τελικά η συνάντησή μας...!
  • lahmacun @ 13.09.2008 15:48
    ελα ντριμ με ανατριχιασες .. τι ειναι αυτα που λες ..!!!
  • fldown @ 13.09.2008 15:50
    Έχω κολλητό με Άφρο στον Αιγόκερω και δουλεύει σαν το σκυλί γιατί ο μεγάλος του στόχος είναι να παίρνει κάθε χρόνο τη μεγαλύτερη αύξηση από όλους στο γραφείο...Ήθελε σε μια τετραετία να διπλασιάσει το μισθό με τον οποίο ξεκίνησε και μάλλον θα το καταφέρει...
  • fldown @ 13.09.2008 15:50
    Και ο Ήλιος σου δεν είναι στις 0 των Ιχθύων?
  • fldown @ 13.09.2008 15:57
    Από την άλλη όμως μια τέτοια Αφροδίτη θα μπορούσε να έχει και μια έμφυτη ανασφάλεια για τον ερωτισμό της. Γιατί να μην είναι και η Αφροδίτη ενός μοντέλου που θέλει την επιβεβαίωση της κοινωνίας (Αιγόκερως) για την ομορφιά της??
    Από την άλλη θα μου πεις αυτό που λέω εγώ δεν αποκλείει αυτό που λες εσύ...
  • lahmacun @ 13.09.2008 15:57
    χα χα χα χα χα ντριμ ... χα χα χα και να προσπαθουσα δεν θα τα ελεγα ετσι ...

    Μονικα λεμε .. η αφρο στον αιγοκερω και αυτα τα .. περι απογοητευσης .. σε νεαρη ηλικια τα ακουω βερεσε .. ολοι εχουμε τις δικαιολογιες μας ..
  • fldown @ 13.09.2008 15:59
    Βασικά έχω Πλούτωνα στις 29 και 57 του Ζυγού, δηλαδή σε τρίγωνο με τον Ήλιο σου...Και Ποσειδώνα στις 0 του Αιγόκερω, δηλαδή σε εξάγωνο με τον Ήλιο σου...Πως σου φαίνεται...??
  • lahmacun @ 13.09.2008 15:59
    φλ τελειο !!! Και να κατσουμε να σκεφτουμε ποσες μοντελες ... στα 22 αλλαζουν επαγγελμα και απο βιζιτουδες πολυτελειας γινονται συζυγοι πολυτελειας ..!!
  • lahmacun @ 13.09.2008 16:03
    εννοουμε με τη βελτιωση οτι χαλαρωνει λιγο και αρχιζει να απολαμβανει τη ζωη ?
  • fldown @ 13.09.2008 16:04
    Βασικά είναι η Αφροδίτη που μάλλον πρώτα πρέπει να της δώσεις και μετά θα δώσει... Ο Κρόνος άλλωστε δεν κάνει παζάρια...My way or the highway...
  • lahmacun @ 13.09.2008 16:05
    φλ σου πανε τα νευρακια . Μες στην καλη ατακα μου εισαι σημερα .. φτου να μην σε ματιασω !!
  • fldown @ 13.09.2008 16:07
    Thanks lah...Έχω Ερμή αντίθεση Πλούτωνα όπως γνωρίζεις, οπότε όταν οργίζομαι (Πλούτωνας) μιλάω πολύ (Ερμής)!
  • lahmacun @ 13.09.2008 16:08
    Παντως να Ομολογησω οτι κι εγω ειμαι σκληρη στα παζαρια !! Μονο που τα κανω σπανιως
  • fldown @ 13.09.2008 16:10
    Εγώ με Αφροδίτη αντίθεση Άρη είμαι κάτι σαν το Λούκι Λουκ...Ο άνθρωπος που παζαρεύει πιο γρήγορα και από τη σκιά του!
  • lahmacun @ 13.09.2008 16:10
    κι εγω θελω αποδειξεις και μαλιστα υπερανθρωπινες και δεν εχω αφρο στον αιγοκερω ...
    ετσι οπως τα λες ντριμ εχω αρχισει να ζηλευω ....... θελω μια ..τετοια αφρο ..
    να βγαινε και στον 11 .. εκει να δεις ..
  • lahmacun @ 13.09.2008 16:11
    εχεις αφρο διδ. και αρη τοξοτη ? Καλα τα λεω ?
  • fldown @ 13.09.2008 16:11
    Παμε και σε κάτι μελωδικό...
    http://www.youtube.com/watch?v=oNEZxQGrxwg
  • fldown @ 13.09.2008 16:12
    Άφρο Ταύρο και Άρη Σκορπιό
  • lahmacun @ 13.09.2008 16:13
    Τυχερη η γυναικα που θα σε παρει
  • fldown @ 13.09.2008 16:15
    Ναι! Φουλ στη σταθερότητα πανάθεμά με!
  • lahmacun @ 13.09.2008 16:16
    Α και να διορθωσω κατι που ειπα πριν ..
    Η αφρο στον ταυρο δεν ανηκει στην κατηγορια που ανεφερα πριν ..
    αν και ειναι μια αφρο με την οποια μαλλον δεν θα μπορουσα να συννενοηθω σε πιο προσωπικο επιπεδο
  • lahmacun @ 13.09.2008 16:17
    οχι μονο στην σταθεροτητα φλ ! Στην απολαυση και στα βαθεια συναισθηματα .
    να εισαι περηφανος για αυτο ..
  • fldown @ 13.09.2008 16:18
    Γενικά η συμβατότητα της Αφροδίτης με προσωπικούς πλανήτες του άλλου σε μια συναστρία είναι πολύ σημαντική...Και εννοώ σε οποιαδήποτε σχέση: Επαγγελματική, φιλική, ερωτική...
  • lahmacun @ 13.09.2008 16:18
    Ντριμ να σε φωναζω Μονικα απο δω και περα η θα μου φερεις τιποτα στο κεφαλι ?
  • fldown @ 13.09.2008 16:19
    Θα το προσπαθήσω lah...Προς στιγμήν δεν έχει βγει σε πολύ καλό...Αλλά μελλοντικά ίσως...με την πάροδο του χρόνου που είπε και η dream...
  • lahmacun @ 13.09.2008 16:21
    Φλ .. πρεπει να σου πω .. οτι τη σεληνη τη θεωρω ΜΑΚΡΑΝ πιο σημαντικη ...
    και εχω μονο μια εμπειρια .. συμβατης αφρο .. σε αντιθεση με τη δικια μου ολες οι λοιπες .. ηταν ασχετες .. για τα ερωτικα μιλαμε ..

    Επισης αφρο στους διδιμους .. και τα απαντα στο ζυγο δεν τα ανεχομαι ..
  • fldown @ 13.09.2008 16:21
    Μόλις είπα στην Dream ότι ο Πλούτωνας μου κάνει τρίγωνο με τον Ήλιο της έγινε άφαντη...
  • lahmacun @ 13.09.2008 16:23
    Τι σημαινει καλο ? Δεν εχεις περασει στιγμες ευδαιμονιας ? Δεν εχεις ερωτευτει πολυ ? Δεν εχεις νιωσει υπεροχα ?
    Ειμαι σιγουρη πως ναι!! Στη ζωη δεν υπαρχουν αποτελεσματα .. υπαρχει η πορεια και οι στιγμες της .
  • lahmacun @ 13.09.2008 16:24
    ξερεις τωρα εχω ενα ρουφιανο ολοδικο μου !!!
  • fldown @ 13.09.2008 16:25
    Κοίτα η Σελήνη λειτουργεί σε άλλα επίπεδα κατά την άποψή μου...Πχ πάρε δύο ασύμβατες σελήνες, ας πούμε σελήνη Αιγόκερω και σελήνη Κριό. Αν όμως πάει ο ένας και ρίχνει στη σελήνη του άλλου κανένα πλανήτη το του στυλ Αφροδίτη ή Δία (ειδικά τον Δία να τον προσέχεις!!) τότε αμβλύνει την ασυμβατότητα...Αλλά πάρε δύο Άφρο σε τετράγωνο ή αντίθεση και δεν πάει να πέφτει επάνω όλο το σύμπαν! Η σύγκρουση είναι αναπόφευκτη από όσο έχω δει με την μικρή μου εμπειρία...
  • lahmacun @ 13.09.2008 16:29
    φλ , ξερεις πολυ καλα πως με το δια εγω καμια σχεση οποτε .. δεν τον φοβαμαι .. οι συναστριες μου εχουν πλουτωνα βαρβατο .. δεσμους και φυσικα και τον μπιπ ... σε περιοπτες θεσεις ..

    εγω παλι πιστευω πως αν δουλευουν οι σεληνες .. πολλα ξεπερνιουνται ..
    ενω με την αφρο .. οχι ..
    ισως να το χω ζησει ετσι με βαση το τι κανει η σεληνη μου στο γενεθλιο .. να μην ειναι γενικος κανονας ..

    Επισης δεν εννοω σχεση χωρις συγκρουση!! Μου φαινεται σαν μη σχεση μετα
  • lahmacun @ 13.09.2008 16:30
    παιδια χωρις πλακα .. ειχατε ποτε σχεση να πιανοσαστε με κρονο? δεν το γνωριζω αυτο .. τι σημανει ..
  • fldown @ 13.09.2008 16:33
    Σε καμία περίπτωση δεν είπα ότι δεν θα συγκρουστείς...Δεν θα είχε νόημα η σχέση άλλωστε αν δεν υπήρχε και αυτό το κομμάτι...Από την άλλη όμως άλλο η σύγκρουση και άλλο η ασυνενοησία....Η δύσκολες όψεις μεταξύ των δύο Άφρο, χωρίς να μελετάω κάτι άλλο τώρα, δείχνει ασυνενοησία..
    Τα όνειρα σου κόκκινα, τα όνειρα μου άσπρα ένα πράγμα...Μόνο που και να πληθούν μαζί ροζ δεν γίνονται...
  • lahmacun @ 13.09.2008 16:38
    στο τελευταιο θα συμφωνησω φλ .. και δεν θεωρω τυχαιο που δεν εχω μπλεξει ποτε με αφρο σκοπριο η ταυρο και που το σκεφτομαι ανατριχιαζω ..

    σας το ειπα η αφρο που μου κανει ειναι μια στον καρκινο μακραν ...
    και η δευετρη στον λεωντα απο αλλου δεν παιρνω ..

    Απο την αλλη μια αφρο στον σκορπιο με συνοδο ουρανου .. δεν γινεται και λιγο ουρανια ?
  • lahmacun @ 13.09.2008 16:41
    Για λεγε ντριμ ? τι σου κανε ο πατερουλης ?? σε τακτοπιησε ?
    ποσο σου τα σπασε τα ^&%&^% ?
  • fldown @ 13.09.2008 16:42
    Το ζώδιο που βρίσκεται ο κάθε πλανήτης δίνει το επίθετο στην ενέργεια...πχ Αφροδίτη σύνοδος ουρανός σημαίνει ότι αναζητώ να σχετίζομαι με ένταση, αλλά επίσης ότι βαριέμαι και εύκολα και θέλω συνεχώς να βρίσκομαι σε εγρήγορση...Και όλα αυτά με Πλουτώνια (επίθετο) χαρακτηριστικά...Άρα θέλω να ελέγχω, θέλω να κρατάω μυστικά, θέλω να είσαι εδώ μόνο για εμένα ακόμη κι αν εγώ φύγω αύριο...
  • lahmacun @ 13.09.2008 16:43
    ωραιο φλ , μου το βαλες σε ταξη , ευχαριστω
  • lahmacun @ 13.09.2008 16:47
    αν ηταν να ψηφησω το χειροτερο ζωδιο για τα κοριτσια .. αυτο θα ηταν ο κριος ...
    αν και εχω αρη κριο .. μου φαινεται πολυ σκληρη θεση .. ειχα αφρο κριο σε κουκουλι ψαριου και με αρη ταυρο ..

    Μονικα .. εχεις και βιτσια αγαπη μου . ΤΙ ΚΑΛΟ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΦΡΟ ? Τον ταλιμπανισμο ? μηπως
    μονο τον εαυτο της αγαπαει ..
  • fldown @ 13.09.2008 16:48
    Εγώ πάντως έχω περάσει τα πάνδεινα με Άφρο στον Λέοντα σε απόλυτο τετράγωνο με τη δικιά μου...Κι εγώ έχω μια αδυναμία για Άφρο στον Κριό, μ' αρέσει η μαχητικότητα της...Άφρο στο Ζυγό βγάζω μπιμπίκια!
  • lahmacun @ 13.09.2008 16:50
    παιδια η αφρο στον κριο ειναι κυνηγος !! Χτυπαει και φευγει...
    ζει για τα τροπαια !!

    και για να μην παρεξηγηθω , στην προσωπικη μου σχεση δεν ειχα τετοιο προβλημα .. και αναγωριζω την τιμιοτητα που υπηρχε ..
  • lahmacun @ 13.09.2008 16:51
    αυτη η αφρο στο λεωντα φλ ηταν σε αντιθεση με σεληνη ...
    και τωρα που το λεμε ... εσυ κι εγω παμε να φαμε γερη εκλειψη το γεναρη το ξερεις ?
  • fldown @ 13.09.2008 16:51
    Τότε πρέπει να φροντίσεις να γίνεις δύσκολο θήραμα...
  • fldown @ 13.09.2008 16:52
    Όχι δεν έκανε αντίθεση...Η Σελήνη μου είναι στην 1η μοίρα του Υδροχόου...
  • lahmacun @ 13.09.2008 16:52
    φλ .. δεν υπαρχει πιο δυσκολο απο μενα .. και αυτους του τυπους τους μυριζω απο μακρια .. δινω καροτο και φευγω!!

    με θεματα ποσειδωνα την παταω εγω
  • lahmacun @ 13.09.2008 16:54
    Ντριμ .. θα το εχω υποψην μου .. και ναι ο ωροσκοπος βγαινει ... και παιζει να γινεται σε μενα και αφορητος που δεν αντεχω τη κριαρισια ενεργεια πολυ ..
  • fldown @ 13.09.2008 16:54
    dream θα έχω τα μάτια μου ανοιχτά...
  • lahmacun @ 13.09.2008 16:56
    α μπα ντριμ ομολογησες ΔΕΝ ΘΕΣ ΣΕΛΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΡΙΟ ? Μα γιατι ???????
    ειναι τοσο αγαπησιαρα και τρυφερη ..
  • lahmacun @ 13.09.2008 16:57
    και ο τζο ? εχει στοιχεια κριου !! αρκετα κατα τη γνωμη μου !!
  • fldown @ 13.09.2008 16:59
    Για εμένα ο Κριός είναι Κριός μόνο αν είναι ωροσκόπος ή αν έχει πύρινο Άρη...Κατά τα άλλα φέξε μου και γλίστρησα...
  • lahmacun @ 13.09.2008 17:00
    να ειναι σε καλο οικο η σεληνη στο ταυρο ... γιατι με τα λεφτα εχει τα θεματα της .. και ειπαμε η τσιγγουνια δεν συναδει με τη λεξη αρσενικο ..
  • lahmacun @ 13.09.2008 17:02
    εχει και κρονο ντριμ.. κρατιεται στη μεση ..
    και αρη στο σκοπριο !!! Ξηγιεται και ειναι και γλυκος! δεν τα μασαει τα λογια του .. .. οπως οφειλουν οι κριοι αν δεν κανω λαθος
  • fldown @ 13.09.2008 17:02
    Σελήνη Ταύρο και στον 9ο οίκο?? Δηλαδή ωροσκόπο Αίγα? Πως σου φαίνεται...
  • lahmacun @ 13.09.2008 17:03
    ΝΑΙ ΝΑΙ .. να του ριχνει την ΜΟΝΙΚΑ μες στον 1 και τη σεληνη στον 10 .. τελειο φλ ..
  • fldown @ 13.09.2008 17:05
    Λάθος...Ο ωροσκόπος πρέπει να είναι Παρθένος...Σόρρυ...
  • fldown @ 13.09.2008 17:06
    Με Αίγα έχει σελήνη στον 5ο...Σωστά??
  • fldown @ 13.09.2008 17:06
    Σε Παρθένο δεν σε δίνουμε...Ο Ωροσκόπος σου θα χάσει τα λογικά του...
  • lahmacun @ 13.09.2008 17:07
    ηλιος στον 7 .. και τα απαντα του κριου στον 8 του .. Μας κανει
  • lahmacun @ 13.09.2008 17:08
    ειναι στις τελευταιες μοιρες η μονικα ...
    και η αφρο στον 4 μια χαρα πεφτει ..
  • fldown @ 13.09.2008 17:08
    Ακούω όμως ζώδιο Lah..Να κρατήσουμε για ζώδιο τον Κριό...???
    Δηλαδή ένας Κριός, με ωροσκόπο Παρθένο και Σελήνη Ταύρο??
  • lahmacun @ 13.09.2008 17:10
    φλ .. αντε να τον κρατησουμε .. οχι πως τρελαινομαι δηλαδη ,,
    και αρη που ??
  • fldown @ 13.09.2008 17:11
    Με τη Λίλιθ σου πάνω στην Άφρο του μάλλον θα υπάρχει το ακαριαίο πάθος αλλά από την άλλη δεν εμπιστεύεσαι τη Λιλίθ για σχέση που θα σου αφήσει ευχάριστες αναμνήσεις στο τέλος...
    Δίας τώρα πάνω στον Πλούτωνα του άλλου πιστεύω σε απασχολεί αν ο άλλος είναι Σκορπιός ή έχει ωροσκόπο Σκορπιό...Παίζει κάτι τέτοιο?
  • lahmacun @ 13.09.2008 17:12
    αμα θες κατι απο τοξοτη , παρε εναν αιγοκερω , σε συνοδο με την καφρο σου μεσα στον 4 η στον 5 του ..
    παρε εναν ερμη σε τοξοτη για να εχεις ...
  • fldown @ 13.09.2008 17:13
    Τοξότης λοιπόν με Σελήνη Ταύρο??
  • lahmacun @ 13.09.2008 17:14
    οχι βρε φλ ? Να τον καψουμε το γαμπρο !!

    Αιγοκερως με σεληνη ταυρο .. ( τριγωνο φωτων οπως και η ντριμ )
    ερμη αφρο στον τοξοτη και αρη στον κριο ..
  • lahmacun @ 13.09.2008 17:15
    και αντε με προσοχη να τοποθετησουμε και τους αργους ..
  • fldown @ 13.09.2008 17:17
    Εγώ λέω να είναι στη γενιά του Πλούτωνα στον Παρθένο...Για να κάνει εν δυνάμει τρίγωνα ο Πλούτωνας με τα φώτα και όχι δύσκολες όψεις...Τι λέτε??
  • lahmacun @ 13.09.2008 17:20
    θες αφρο και ερμη στα ψαρια με ηλιο .. στον κριο ?? σου αρεσει καλυτερα ?
    σε τιμωρω τωρα χα χα χα
  • lahmacun @ 13.09.2008 17:21
    ναι φλ .. εγω συμφωνω .. για τον πλουτωνα ..
  • lahmacun @ 13.09.2008 17:23
    σας αφηνω για λιγο .. παω να πω το ποιημα μου και να σιδερωσω τη ποδια μου ... φτου κορδελα δεν εχω παλι ..

    αργοτερα μπορει να σας πετυχω ,,

    αν οχι .. ελπιζω να βρεθει αστρολογικα ενας ιπποτης για τη Βασουλα ..
    αν δεν βρουμε ενα πακετο με ακμη 7 στον υδρο ... και τα τριγωνα δεν αποκλειονται ..
  • fldown @ 13.09.2008 17:23
    Επίσης λέω να έχει Ουρανό στον Ζυγό...Άρα γεννημένος μεταξύ 1969 και 1974... Για να είναι και αντισυμβατικός με τις σχέσεις...Να μην θέλει με τρέλα γάμους και αηδίες...
  • fldown @ 13.09.2008 17:26
    byezzzz!!

έχουν γενέθλια 232 μέλη.

γιορτάζουν οι: Μάριος, Μαρία

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...