παρακαλώ περιμένετε...

ωριαια ....απορια για σχεση

  • Charline @ 22.11.2010 14:38
    Κι εγώ την έχασα την μπάλα από ένα σημείο και  μετά...κι είπα να τα αφήσω στην τύχη
  • manini @ 22.11.2010 19:39
    το λοιπόν αφού κάναμε τον χάρτη της valiaadion με τα ίδια στοιχεία... 
    ωροσκόπος-δύδιμος-κυβερνήτης ερμής- μες στον 7ο οίκο στον τοξότη...ο ερμής είναι σε αδυναμία στον Τοξότη.. (δεν ξέρω αν καταλαβαίνω καλά..αλλά είναι σαν εσύ να ενδιαφέρεσαι για την σχέση αλλά πιο είναι το αρνητικό δεν ξέρω..)
     
    ο 7ος είναι στον Τοξότη , κυβερνήτης Δίας , οποίος είναι στον Ιχθύ, όπου είναι πάρα πολύ καλά γιατί είναι ο κυβερνήτης του Ιχθύ.
     ο ερμής κάνει τετράγωνο με τον Δία....στην ωριαία δεν περιγράφει ότι οι αρνητικές όψεις είναι δύσκολες..λέει μόνο ότι είναι γενικά θετικό να κάνει όψη.
     
    Θα πρέπει να δούμε όμως και τι σημαίνει να είναι ο Δίας στον 10ο...να ψάξουμε τι αντιπροσωπεύει ο 10ος...
     
    Αν εσύ τώρα είσαι η άφρο, βρίσκεσαι στον ζυγό που είναι κυβερνήτης του...μια χαρά θέση..??? και ο ήλιος είναι στο τέλος του Σκορπιού στον 6ο οίκο (δεν κάνουν όψη)...και είναι περίπου 30 μοίρες...όπου δεν φαίνεται να κάνουν όψη σύντομα...
     
    αν είσαι και η σελήνη, στον ταύρο στον 12ο, είναι σε έξαρση......
     
    δεν ξέρω τι να πω..αλλά είναι σαν να παρα θες...αυτή την κατάσταση..και εκείνος να μην ανταποκρίνεται τόσο έντονα? ρε γμτ πραγματικά δεν ξέρω...
     
    στο παράδειγμα που έχει στην βιβλιοθήκη είχαν τσεκάρει και τον 5ο οίκο...όπου είναι στον παρθένο και έχει κυβερνήτη τον ίδιο με τον δύδιμο..τον ερμή...
     
  • valiaadion @ 22.11.2010 19:42
    σε ευχαριστω πολυ manini ...αν εχει την καλοσυνη και καποιος ειδημων να μας οπει και αυτος καποιες λεπτομερειες...παρακαλουμε
  • manini @ 22.11.2010 19:45
    στη βιβλιοθήκη λέει πως ο 10ος αφορά για την Σχέση με έναν απʼ τους δύο γονείς (συνήθως την μητέρα), η σχέση με την
    κοινωνία και τους κοινωνικούς ρόλους μας (καριέρα), με τους 
     ανώτερους... 
    ....εκτός από αυτά που έγραψα..δεν ξέρω να σου πω κάτι συγκεκριμένο ή πως ερμηνεύονται με λεπτομέρεια...οι δικές σου θέσεις είναι ¨δυνατές" , αλλά του ερωτήματος ...είναι κάπως...ελπίζω να το δει και κάποιος γνώστης από το stardome να δώσει τα φωτιστικά του , να απαντηθείς και εσύ, να μάθουμε και εμείς....
     
  • manini @ 22.11.2010 19:47
    ναι έχεις δίκιο..ο Δίας είναι στον 11ο οίκο στους ιχθύες...
  • valiaadion @ 22.11.2010 19:51
    manini..ο διας στον 11ο αλλαζει κατι?
  • manini @ 22.11.2010 19:54
    θα σου πω τι λέει στην βιβλιοθηκη, αν αλλάζει δεν ξέρω..
    Σχέση με φίλους, ομοϊδεάτες, συναδέλφους, την πολιτική και η αντίληψη
    μας για την κοινωνία και πως μπορούμε να την επηρεάσουμε
  • manini @ 22.11.2010 19:56
    δεν ξέρω αν παίζουν ρόλο οι τυχαίες δυνάμεις..στα ερωτημάτα για σχέσεις..αν παίζουν πάντως ο 11ος είναι στην μέση... 
    Εν το μεταξύ πραγματικά επειδή δεν ξέρουμε πολλά πράγματα, φοβάμαι μήπως είμαστε εκτός θέματος...
  • valiaadion @ 22.11.2010 19:58
    σωστα!!!!!!ενας Ε Ι Δ Ι Κ Ο Σ ..θα μας σωσει...
  • Stargazer @ 22.11.2010 20:33
    Παιδιά, να τονίσω πρώτα ότι σε καμία περίπτωση δεν εξαντλήθηκε η θεωρία της ωριαίας σε ένα απλό άρθρο. Το άρθρο αυτό είχε σκοπό να εξηγήσει τη βασική προσέγγιση και στη συνέχεια, όποιος ενδιαφέρεται να ξεκινήσει την ουσιαστική μελέτη. Αυτό σημαίνει ότι είναι πάρα πολλά πράγματα που δεν έχουν καν αναφερθεί.Με αυτήν την επιφύλαξη και με δεδομένο ότι δεν έχω χάρτη μπρστά μου, να σταθώ μόνο στα στοιχεία που δίνετε, μήπως και βοηθηθείτε κάπως.
    Ερμής, η ερωτούσα, στον 7ο οίκο στον Τοξότη. Τον θέλει τον άλλον; Ναι. Και μάλιστα είναι εντελώς παραδομένη, τα πάντα είναι υπό τον έλεγχό του. Ως Δίας, θέλει αυτός να κάνει κάτι; Είναι στο ζώδιό του, στους Ιχθύς. Επομένως, είναι μια χαρά και τον ενδιαφέρει ο εαυτός του. Αυτό σε ένα άλλο ερώτημα θα ήταν πολύ καλό, εδώ όμως θέλουμε ο Δίας να ρίχνει κάνα βλέμμα στον Ερμή. Ρίχνει; Όχι. Δεν θέλει να τον δει στα μάτια του. Η πρώτη εικόνα που έχουμε λοιπόν από τους βασικούς δείκτες είναι ότι η ερωτούσα θέλει, ενώ ο άλλος όχι. Λέτε ότι ΘΑ έχουμε όψη, έστω και τετράγωνο. Εδώ πρώτα θα πρέπει να κοιτάξουμε αν προηγούνται άλλες όψεις πριν από αυτό το τετράγωνο. Ο Ερμής, δηλαδή, θα κάνει κάποια άλλη όψη πριν από αυτό το τετράγωνο; Αν όχι, έχει καλώς. Αν ναι, μπορεί να έχουμε εμποδισμό. Το ότι έχουμε όψη, μας λέει ότι κάτι μπορεί να γίνει, ξέρω γω, να το συζητήσουνε το θέμα. Αλλά και σχέση να γίνει, τι μέλλον θα έχει με τέτοια αντιπάθεια του Δία προς τον Ερμή;
    Το θετικό στοιχείο είναι ότι ο Δίας στους Ιχθύς θέλει Αφροδίτη, τον δεύτερο δείκτη της ερωτούσας, αλλά όχι και τον πιο βασικό. Μπορεί να του αρέσει σαν γυναίκα ή κάτι να της βρίσκει. Αρκεί όμως αυτό; Ο Ήλιος στο τέλος του Σκορπιού δεν θέλει Αφροδίτη, ούτε και Σελήνη, τον τρίτο δείκτη. Κι άλλες μη θετικές ενδείξεις. Το ότι θα μπει στον Τοξότη, μπορεί να αλλάζει κάπως σε σχέση με την Αφροδίτη και τη Σελήνη, αλλά μπαίνει στο άλλο ζώδιό του και πάλι τον απασχολεί ο εαυτός του κι όχι η ερωτούσα (Τοξότης, το ζώδιο αδυναμίας του Ερμή). Και οι δύο δείκτες του λοιπόν βρίσκονται σε κακή σχέση με τον Ερμή. 
    Έχουμε λοιπόν μερικές πολύ αρνητικές ενδείξεις και δύο θετικές. Τον Δία που θέλει την Αφροδίτη και τον σχηματισμό όψης ανάμεσα σε Ερμή και Δία. Φτάνουν; Δεν νομίζω. Και κάτι να γίνει, θα έχει προβλήματα.
    Επαναλαμβάνω ότι σχολιάζω μόνο τα στοιχεία που δίνετε, τίποτα παραπάνω. Τώρα, τα παραπάνω ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα; Αν βέβαια έχουμε στοιχεία. Ποια ειναι η συμπεριφορά του; Ξέρουμε; Πώς συμπεριφέρεται με την ερωτούσα;
    Με την ιδια λογική κοιτάξτε και τον 5ο και ερμηνεύστε τον ανάλογα. Επίσης, εξετάστε τους πλανήτες που τυχόν βρίσκονται μέσα σε 7ο ή 5ο. 
  • valiaadion @ 22.11.2010 20:40
    ευχαριστουμε πολυ stargazer.μας ειπες ηδη παρα πολλα.αν ομως εχεις κατι ακομα να πεις τα στοιχεια του χαρτη ειναι:21/11/2010.αθην ωρα 18:56
  • Stargazer @ 22.11.2010 21:14
    Το πράγμα αλλάζει κάπως. Ο Ερμής βλέπω δεν είναι στον 7ο, αλλά στον 6ο. Στο ζώδιο του άλλου μεν, αλλά όχι κάτω από τον πλήρη έλεγχό του, όχι μέσα στο σπίτι του. Εδώ ίσως υπονοείται και κάτι κρυφό. Του έχεις μιλήσει; Ξέρει; 
    Η Σελήνη ετοιμάζεται να κάνει αντίθεση με τον Ήλιο. Κι άλλη όψη. Αντίθεση, όμως. Ακόμη πιο δύσκολη από το τετράγωνο.
     
    Υπάρχει και η επιφύλαξη ότι ο ωροσκόπος είναι στις τελευταίες μοίρες,΄οπότε κακώς ίσως διαβάζουμε τον χάρτη, σαν να έχει ήδη γίνει ό,τι είναι να γίνει. 
     
    Γενικώς κάτι δεν μου αρέσει σ'αυτόν τον χάρτη.
  • valiaadion @ 22.11.2010 21:19
    stargazer !!!!!!!!αφου εχεις την καλοσυνη και ασχολεισαι ηδη αρκετα με αυτον τοχαρτη,,,να σου πω  πραγματα μηπως βοηθησει.....και μπορεις να με διαφωτισεις,,,γιατι με τρομαζεις..υπηρχε σχεση πολυχρονη...διεκοπη λιγο βιαια και λιγο πριν ορθοδρομησει αφροδιτη αυτος επανηλθε..ζηταμε να δουε τι μελλει γενεσθαιστη συνεχεια...τα φωτα σου αν εχεις την καλοσυνη
  • valiaadion @ 22.11.2010 21:22
    διευκρινιζω ..η βιαιη διακοπη εγινε απομενα...επαναπροσεγγιση δειλη εγινα απο αυτον...
  • Stargazer @ 22.11.2010 21:34
    Αν είναι έτσι, τότε εξηγούνται έτσι πιθανότατα οι τελευταίες μοίρες του ωροσκόπου και καλό είναι ίσως να σταματήσουμε εδώ.  
    Αν το ψάξουμε παραπάνω, εγκυκλοπαιδικά και μόνο, γύρισε αυτός πίσω; Κάτι δεν μου αρέσει εδώ, γιατί τον βλέπω να πιστεύει ότι έχει δίκιο και πιθανότατα δεν σε έχει συγχωρέσει ακόμα. Μπορεί και να γύρισε λόγω του ότι αρέσει η Αφροδίτη, αλλά επιμένω η αντιπάθεια του Δια δεν είναι καλό σημάδι. Μήπως έμαθε κάτι; Ότι εσύ ψιλομετάνιωσες (Ερμής στον Τοξότη) ας πούμε και γι' αυτό έκανε την κίνηση; Τι παίζεται εδώ; Πάντως επιφυλακτικός θα είναι σίγουρα.
  • valiaadion @ 22.11.2010 21:39
    σε ευχαριστω πολυ stargazer,,,,htαν πολυ διαφωτιστικα ολα,,,η μονη μου απορια ειναι τι ακριβως σημαινειι αντιπαθεια στο δια και γιατι ειναι τοσο κακο?
  • Stargazer @ 22.11.2010 21:42
    Ερμής και Δίας είναι δύο προαιώνιοι εχθροί. Ο καθένας τους κυβερνά τα απέναντι ζώδια από αυτά του άλλου. Είναι άλλη η λογική τους τελείως. Όταν λοιπόν ο ένας βρίσκεται στο ζώδιό του, άρα είναι καλά με τον εαυτό του, δεν θέλει να ακούει για τον άλλον. Δες τον πίνακα των θεμελιωδών δυνάμεων.
  • valiaadion @ 22.11.2010 21:54
    "ειναι καλα με τον εαυτο του..δεν θελει να ακουει για τον αλλον"STARGAZER!!!!!αυτος και μονο αυτος ηταν ομ κυριος λογος της αποτομης διακοπης απο μερους μου..και τωρ απλα σκεφτομαι τι θελει και επανακαμπτει.....ΧΙΛΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
  • valiaadion @ 23.11.2010 14:29
    παρολο που κ εγω μπηκα σε μια διαδικασια ωριαιας ηθελα να ρωτησω το εξης.αν τρεις ανθρωποι μας απασχολει το ιδιο ερωτημα σχεσης ασ πουμε και το θεσουμε συγχρονς και οι 3 με ωριαια.θα παρουμε φυσικα την ιδια απαντηση.ποσο ορθο ειναι αυτο?
  • boa @ 23.11.2010 15:13
    στη βιβλιοθήκη λέει αυτό:
    "...Η ωριαία αστρολογία βασίζεται στη λογική ότι, όπως ακριβώς δεν είναι τυχαία η στιγμή της γέννησής μας, κατά τον ίδιο τρόπο δεν είναι τυχαία η στιγμή που επιλέγουμε να θέσουμε ένα ερώτημα. Εξ ορισμού, όμως, η ωριαία περιγράφει την τρέχουσα κατάσταση και την άμεση εξέλιξή της. Δεν θα αναλύσουμε έναν ωριαίο χάρτη για κάτι που θα γίνει σε 15 χρόνια...."
    και...
    valiaadion μια χαρά ορθό σου φαινόταν εχθές όμως, ε...
    και...
    αποχωρώ πριν πέσει η Αnteros να με φάει πάλι
    (γενικά έχω ένα θεματάκι με τους αφορισμούς και ειδικά αυτών που σε φιλοξενούν... no hard feelings A...)
     
  • boa @ 23.11.2010 15:18
    επίσης γράφει και αυτό:
    "...Δεν πρέπει όμως να ξεχνούμε πως η αστρολογία μας δίνει την δυνατότητα να εστιάζουμε προσωπικά ο καθένας στις πτυχές και τις τεχνικές της που συνάδουν με την προσωπική μας στάση ή ιδεολογία ή με τις αυστηρά προσωπικές ανάγκες του καθενός μας. Αν οι πλευρές της αστρολογίας που μας ενδιαφέρουν δεν συμφωνούν με την προσωπική μας (υποκειμενική στάση), είναι σφάλμα να καταφεύγουμε σε κριτική ή αφορισμούς..."
  • valiaadion @ 23.11.2010 15:21
    boa  εννοειται...μια χαρα ορθο μου φαινοταν...και παλι θα προβληματιστω και παλι θα το ξαναψαξω...αβυσσος η ψυχη του ανθρωπου
  • boa @ 23.11.2010 16:25
    σε αυτό αναφερόμουν:
    "Η ωριαια ειναι το Ταρω αυτων που "ντρεπονται" να πανε κατευθειαν στα Ταρω."
     
    αλλά και για απάντηση σε αυτό που ρωτάς, εμένα αυτό θα μου έκανε:
    ωριαία αστρολογία βασίζεται στη λογική ότι, όπως ακριβώς δεν είναι τυχαία η στιγμή της γέννησής μας, κατά τον ίδιο τρόπο δεν είναι τυχαία η στιγμή που επιλέγουμε να θέσουμε ένα ερώτημα."
    όπως το αντιλαμβάνομαι είναι σημαντική η στιγμή που θα αποφασίσεις να θέσεις το ερώτημα, εφόσον δέχεσαι πως τίποτα δεν είναι τυχαίο... αν πάλι δεν το δέχεσαι ξα σου που λένε και στο χωριό μου, αλλά άσε και τους άλλους να το δέχονται με την ησυχία τους...
    είχα διαβάσει που είχες πει ότι σου είχαν κάνει ωριαία και δεν σου βγήκε τίποτα (σε πρόλαβα, χα!)... so what? δεν ισχύει η ωριαία? κι εγώ έχω πάει σε 2 αστρολόγους, έχω δώσει μια χαρά τα λεφτάκια μου και δεν μου βγήκε τίποτα από όσα είπαν... so what? δεν ισχύει η αστρολογία?
     
    δεν μίλησα για ιερές αγελάδες, αλλά ας μην παίξουμε πάλι με τις λέξεις... ακόμα κι αν μιλάμε για ανταλλαγή απόψεων, δεν μπορείς (κατ΄εμέ) συνεχώς να μη δέχεσαι τις απόψεις του οικοδεσπότη΄, αλλά να παραμένεις σπίτι του παρ' όλα αυτά... υπάρχουν και ξενοδοχεία...
    λέω εγώ τώρα, έτσι...
  • boa @ 23.11.2010 16:39
    τι λες μωρέ Anteros... καμία σχέση... πραγματικά!
    με αφορμή την προηγούμενη συζήτησή μας για το άλλο άρθρο το είπα.... μην τα παίρνεις συνέχεια... (αλλά δεν γλύφει και κανένας, άιντε!)
     
    (be sure... προσπαθώ να συζητήσω μαζί σου, δεν ξέρω γιατί βεβαίως... ίσως το ήλιοσ-πλούτωνας κάτι μου κάνει)
  • boa @ 23.11.2010 16:56
    μπορείς να κάνεις ωριαία και μόνη σου, όταν πραγματικά σου έρθει...
     
    στους αστρολόγους (η μία ήταν και πρώην συνεργάτης του πανόπουλου) είχα πάει για συναστρία... με απογοήτευσαν εντελώς... αποφάσια να το "αλλάξω" (ελεύθερη βούληση) και όλα πήγαν καλά... αυτό...
  • boa @ 23.11.2010 17:08
    (μιλάμε παράλληλα γιατί έχω δουλειά, σόρυ)
     
    έχω ωροσκόπο ιχθύ και τα επιχειρήματά μου αντικρούουν την παρθενίλα σου αγαπητή...
    παρ' όλα αυτά, θεωρώ τις απόψεις μου αρκετά αντισυμβατικές... και, να είσαι σίγουρη, καθόλου κλισέ αντιδράσεις...
    αυτά που σου έλεγα τις προάλες για τη αγάπη είναι το ακριβώς αντίθετο από τη δημοφιλή άποψη που συνεχίσατε μετά... ότι για όλα φταίνε οι κακοί άντρες...
    θα επανέλθω τουμόροου ντίαρ...
  • Stargazer @ 23.11.2010 17:29
    Είναι πράγματι
    απίστευτο αυτό που συμβαίνει με την
    ωριαία αστρολογία, ιδιαίτερα αν
    αναλογιστεί κανείς ότι βρισκόμαστε σε
    ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟ site. Ώρες-ώρες
    νομίζω πως βρίσκομαι σε χώρο σκεπτικιστών
    επιστημόνων, διότι μόνο τότε θα
    δικαιολογούσα τέτοιες αντιδράσεις. Και
    επίσης, μου προκαλεί εντύπωση το μένος
    και η οργή αυτών των αντιδράσεων. Θα
    περίμενε κανείς αντιδράσεις του τύπου:
    ?Ρε παιδιά, τι τρέχει με την ωριαία, δεν
    μου κάθεται καλά, λειτουργεί, έχει κάποια
    βάση;?, αλλά αντίθετα έχουμε έναν
    υπέρμετρο φανατισμό και αδικαιολόγητη
    αδιαλλαξία. Στην ουσία βέβαια, αυτό δεν
    έχει τίποτα να κάνει με την ωριαία
    αστρολογία, αλλά με κάτι άλλο, εντελώς
    διαφορετικό.


    Κι αυτό το κάτι
    άλλο, που μας χαρακτηρίζει όλους λίγο
    ? πολύ, είναι ότι ΝΤΡΕΠΟΜΑΣΤΕ για την
    αστρολογία. Η αστρολογία δεν είναι μια
    αποδεκτή επιστήμη που διδάσκεται στα
    Πανεπιστήμια. Κι όταν λέμε στον κόσμο
    ότι ασχολούμαστε, συχνά συναντάμε
    περίεργες αντιδράσεις, από αμηχανία
    μέχρι κοροϊδία. Μέσα σ'αυτό το κλίμα
    λοιπόν που αντιμετωπίζουμε όλοι,
    αποφασίσαμε να αποδείξουμε στους
    σκεπτικιστές πως όχι, είμαστε σοβαροί
    άνθρωποι και ασχολούμαστε με σοβαρά
    πράγματα. Και αποπειραθήκαμε (δεν
    αναφέρομαι εδώ σε ορισμένους ΣΠΟΥΔΑΙΟΥΣ
    μοντέρνους αστρολόγους) να φτιάξουμε
    μια αστρολογία που θα θίγει όσο το
    δυνατόν λιγότερο τους ?άπιστους?, έτσι
    κάπως φλου, αόριστη, συγκεχυμένη, που
    θα επιδέχεται πολλές ερμηνείες ώστε να
    μην μπορεί κανείς να αποδείξει ότι
    κάναμε λάθος και γενικότερα η ερμηνεία
    ενός αστρολογικού χάρτη μετατρέπεται
    σε μία φιλολογική συζήτηση που αποφεύγει
    όπως ο διάολος το λιβάνι ο,τιδήποτε
    συγκεκριμένο. Κι αυτό το βαφτίσαμε
    σοβαρή αστρολογία, γιατί θέλαμε πάση
    θυσία να διαχωρίσουμε τη θέση μας από
    τις χαρτούδες και τις καφετζούδες.



    Η αστρολογία
    όμως δεν μπαίνει σε καλούπια και δεν
    ενδιαφέρεται για τα συμπλέγματά μας.
    Η αστρολογία δεν ενδιαφέρεται τι πιστεύει
    ο μέσος άνθρωπος τον 21ο αιώνα, γιατί
    είναι πέρα και πάνω από αυτόν. Προϋπήρχε
    αυτού του ανθρώπου και θα συνεχίσει να
    υπάρχει και μετά απ'αυτόν.




    Σου φαίνεται
    anteros παράλογο ότι ότι η
    στιγμή που επιλέγει κάποιος να θέσει
    ένα ερώτημα σε αστρολόγο, να έχει κάποια
    σημασία για το ερώτημά του. Και δεν σου
    φαίνεται καθόλου παράλογο η θέση του
    Κρόνου τη στιγμή που γεννήθηκες (κι εδώ
    για στιγμή μιλάμε) να παίζει καθοριστικό
    ρόλο για τη μετέπειτα ζωή σου. Γιατί
    δέχεσαι το δεύτερο και δεν δέχεσαι το
    πρώτο; Μη μου πεις ότι είναι πιο λογικό!
    Το ότι δύο άνθρωποι αποφάσισαν να κάνουν
    έρωτα 9 μήνες πριν, αυτό εμένα να με
    καταδυναστεύει όλη την υπόλοιπη ζωή
    μου, σου φαίνεται λογικό; Δεν είναι
    τραβηγμένο από τα μαλλιά; Είναι. Είσαι
    εδώ όμως και ασχολείσαι με την αστρολογία,
    γιατί κάπως πείστηκες ότι κάτι παίζεται
    μ'αυτήν, φαίνεται πως για έναν απροσδιόριστο
    λόγο λειτουργεί. Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει
    και με την ωριαία. Όπως έχει σημασία η
    εντελώς ?τυχαία? στιγμή που γεννήθηκες,
    άλλη τόση σημασία έχει η εντελώς ?τυχαία?
    στιγμή που επιλέγεις να πας σε αστρολόγο.


    Έχει επιτυχία
    η ωριαία; Όση επιτυχία έχει κι η γενέθλια
    αστρολογία, αν το θέτεις έτσι. Για να μη
    σου πω ότι έχει πολύ μεγαλύτερα ποσοστά
    επιτυχίας, γιατί στην ωριαία δεν μπορείς
    να κρυφτείς, ιδιαίτερα αν το ερώτημα
    είναι πολύ συγκεκριμένο. Ή θα πάρει ο
    άλλος τη δουλειά ή δεν θα την πάρει. Ή
    θα γίνει η σχέση ή δεν θα γίνει. Ο ωριαίος
    αστρολόγος δεν μπορεί να κρυφτεί πίσω
    από ατάκες τύπου: ?Μπορεί να μην κατάλαβες
    τίποτα από τον Πλούτωνα πάνω στον Ήλιο
    σου, αλλά αυτό έγινε γιατί η μεταμόρφωσή
    σου είναι υπόγεια, εσωτερική, που δεν
    βγήκε ακόμη στο συνειδητό?. Τέτοιες
    πολυτέλειες η ωριαία δεν έχει.


    Και τέλος πάντων,
    αν η ωριαία αστρολογία προσβάλλει την
    αισθητική ορισμένων από σας, τη νοημοσύνη
    σας ή κι εγώ δεν ξέρω τι άλλο, δεν σας
    υποχρεώνει κανείς να ασχοληθείτε. Θα
    σας παρακαλούσα όμως να μη γίνεται κάθε
    φορά αυτή η ιστορία. Να μην τολμάει
    δηλαδή κάποιος να ανεβάσει ποστ με
    ερώτημα για την ωριαία φοβούμενος την
    κατακραυγή. Ούτε θα αναμασάμε κάθε φορά
    τα ίδια και τα ίδια. Είναι γνωστά τα
    επιχειρήματα και των δύο πλευρών και
    δεν είναι απαραίτητο να καταλήξουμε σε
    συμφωνία. Υπάρχουν άνθρωποι, μεταξύ των
    οποίων κι εγώ, που τους ενδιαφέρει ο
    κλάδος της ωριαίας αστρολογίας. Κι αυτός
    ο κλάδος της αστρολογίας υφίσταται και
    μάλιστα τα τελευταία χρόνια γνωρίζει
    ιδιαίτερη άνθιση με πρωτεργάτες πολύ
    σοβαρούς ανθρώπους. Ας μην μετατραπεί
    επομένως το site σε ρινγκ.
    Όποιος βρίσκει ενδιαφέρον το θέμα, ας
    ασχοληθεί. Όποιος όχι, υπάρχουν πολλά
    ενδιαφέροντα θέματα και πολύ ωραία
    άρθρα στη βιβλιοθήκη, όπου μπορεί κανείς
    να ενημερωθεί για το κάθε τι.  
  • johnnyG @ 23.11.2010 18:09
    @Anteros και boa
     
    Με αυτούς τους όρους η αστρολογία είναι μαντική τέχνη, που σε σχέση π.χ. με τα ταρώ χρησιμοποιεί άλλα μέσα. Αυτό δεν είναι κατακριτέο. Ο καθένας διαλέγει αυτό που του ταιριάζει. Σε κάθε περίπτωση ο διάλογος είναι καλό να γίνεται.Προσωπικά, για λόγους μου δεν τον συνεχίζω.
    Η άποψη μου είναι ότι κάθε χάρτης έχει νόημα για μια δεδομένη στιγμή. Η ερμηνεία του είναι το θέμ, και η χρήση που κάνει κάποιος στην αστρολογία. Υπάρχουν πάρα πολλοί κλάδοι της αστρολογίας. Και δεν υπάρχουν εδώ, στο στάρντομ, όλοι. Τώρα έχει και ωριαία. Αλλά είναι και άλλοι πολλοί. Κι επίσης, πολλοί αστρολόγοι(επαγγελματίες και μη).
  • fotoula @ 23.11.2010 18:38
    sygnwmi an akoustw kapws...
     
    Alla polu apla, nomizw oti tin PIATSA [sorry for the slang] , tin Xalane oi Adiabastoi/es.....- einai para para polu duskolo na breis intellectuel astrologo me sfairiki gnwsi - yi auto kai oi parexigiseis
     
    p.s yia tin wriaia den mporw na ekferw gnwmi - ti dokimasa...den to poliepiasa me tis 'dunameis' ... kai tin afisa gia argotera ....
  • Stargazer @ 23.11.2010 18:45
    Anteros, ξέχασα να αναφερθώ στο θέμα των ταρώ. Προσωπικά δεν έχω ασχοληθεί,οπότε δεν έχω άποψη ως προς το αν έχουν κάποια βάση ή όχι. Όπως όμως έχω δει περίεργους τύπους στην τηλεόραση να ασχολούνται με τα ταρώ ίσως για ιδιοτελείς σκοπούς, έτσι έχω δει και ανθρώπους που εκτιμώ, να ασχολούνται με αυτά. Η Liz Greene, η πιο γνωστή ίσως εκπρόσωπος της ψυχολογικής αστρολογίας, έχει γράψει βιβλίο για τα ταρώ και κάνει σεμινάρια πάνω στο θέμα. Το ότι εμένα ΣΗΜΕΡΑ μπορεί να μη μου ταιριάζουν τα ταρώ δεν σημαίνει ότι αν κάποια στιγμή ανεβεί ένα άρθρο εδώ στο stardome για το θέμα, θα βγω έξαλλος και θα αναφωνήσω "τι βλακείες είναι αυτές" για ένα θέμα που δεν ξέρω. 
  • fotoula @ 23.11.2010 18:55
    stargazer na rwtisw kati...; mias pou se brika
     
    as poume oti kanw erwtisi an 8a me paroun se mia douleia... wraia, koitaw ton kuberniti tou wroskopou....tin selini....ton kuberniti tou 7 .... ton kyberniti tou Mc.... ola ok -
    einai swsto na dw kai ton Hlio 'H ton Ari.....ws ton antra pou mou pire sunentexi kai pou apo auton stin ousia exartatai i apofasi;;; 'H einai la8os;
  • fotoula @ 23.11.2010 18:57
    anterws,
    sygnwmi yia ti sfina....alla pws ermineueis enan 100% wriaio astrologo..... logika 8a nai elaxistoi pagkosmiws.
    oi xaraktirismoi kai oi eidikotites den einai toso eukoloi..... mporei o allos na leei oti einai, alla na min einai - einai duskola auta
     
    min tsakwneste - peace ...
  • Stargazer @ 23.11.2010 19:09
    Anteros, σε πείραξε η λέξη φανατισμός; Όταν λες πως πήγες σε ΕΝΑΝ αστρολόγο και δεν βγήκαν αυτά που σου είπε και απ'αυτό έβγαλες ένα γενικό συμπέρασμα για την ωριαία αστρολογία, αυτό εσύ πώς θα το αποκαλούσες. Αντικειμενική στάση; Στο κάτω-κάτω εσύ η ίδια είπες ότι και οι άλλοι αστρολόγοι που συμβουλεύεσαι έχουν αποτυχία 30%. Ωραία, στον ωριαίο αστρολόγο πήγες μια φορά και έπεσες στο δικό του 30%, γιατί δεν το βλέπεις έτσι;
     
    Σκέψου όμως και τη δική σου συμπεριφορά. Μπαίνεις με έντονο ύφος, κατηγορείς τους ανθρώπους που ασχολούνται με την ωριαία για καφετζούδες, αναρωτιέσαι πώς είναι δυνατόν να πιστεύει κανείς ότι μια άσχετη στιγμή δίνει απαντήσεις για ένα θέμα και άρα μας αποκαλείς ηλίθιους και αφελείς, άσχετα αν χρησιμοποίησες αυτές τις λέξεις. Εσύ μπορεί να πιστεύεις ότι έκανες πολιτισμένο διάλογο, ξαναδιάβασε όμως τα γραπτά σου για να δεις το ύφος σου. Εμείς δεν έπρεπε να παρεξηγηθούμε; Μόνο εσύ;
     
    Δεν υπάρχει κανένας λόγος να διαγραφείς από το site. H διαφορά σου είναι μαζί μου και είναι προσωπική και δεν εμπλέκονται οι υπεύθυνοι του site, στους οποίους δεν ανήκω.
  • Stargazer @ 23.11.2010 20:19
    Fotoula, ξέχασα να σου απαντήσω. Όχι, θα έλεγα να μην πολυμπλέξεις τα πράγματα. Είτε έχεις θετική είτε αρνητική απάντηση στο αν θα σε πάρουν στη δουλειά, η απάντηση αυτή θα "εμπεριέχει" και το συγκεκριμένο άτομο. Οπότε καλύτερα, μην τον αναζητήσεις στον χάρτη.
  • Journey @ 23.11.2010 20:20
    @ stargazer, τα tarot - άποψή μου- είναι κάτι παράξενο..
    Κάπου και κάποτε, το ένα έφερε το άλλο και κάποια παιδιά [ h παρέα μου] - από τα πιο λαμπρά και τετράγωνα μυαλά που διαπρέπανε - κι εξακολουθούνε να το κάνουν- σε θετικές επιστήμες- φυσική- Η/Υ άρχισαν να ασχολούνται μ αυτά από περιέργεια. [ όταν είσαι 22 +, μετέχεις σε παγκόσμιας εμβέλειας προότζεκτς σαν φοιτητής, μελετάς υπεραγωγούς κλπ, έχεις το δικαίωμα να πειραματιστείς και σε αμφιλεγόμενα, non?]
    H εποχή τράβηξε επί μακρόν και έχω αρκετά αξιόπιστες στατιστικές για να μου επιτρέψουν να πω τα εξής:
    Τα ταρώ μπορούν να κάνουν κάποιον να βγάλει αυτό που έχει ήδη μέσα του [ έχεις ακουστά μάλλον ακόμα και το περίφημο σωκρατικό οτι όλες μας οι πρόοδοι είναι πράγματα πoy κατακτήσαμε και ξεχάσαμε, και τα ξαναανακαλύπτουμε, κοινώς τα θυμόμαστε και δεν τα εφευρίσκουμε, όλα είναι μέσα μας γνωστά ήδη]
    Τα ταρώ αλλάζουν ανάλογα με αυτόν που τα χρησιμοποιεί.
    Άλλιώς  τα διαβάζει ο τοπ φυσικός, αλλιώς η γειτόνισσά μου η σμυρνιά.
    Τα ταρώ όταν θέλουν να σε κάνουν να γελάσεις, σε βοηθάνε σε μια πρόγνωση.
    Σπάνια.
    Πολυ τυχαία.
    Όχι συχνά.
    Συνηθως περιγράφουν καταστάσεις.
    * έχω πολλά χρόνια να τα πιάσω στα χέρια μου και δεν θα το ξανακάνω, όχι από αμφισβήτηση αλλά από επιλογή.
    Πάντα σταματάω όταν δεν έχω το κοντρόλ και την πραγματική γνώση.
    Δεν είναι αυτό ο στόχος μου.
    Υπάρχουν πολλά πράγματα να μελετήσει κανείς, ακόμα και τη σχέση της κάθε κάρτας με τους πλανήτες [ αυτό το κομμάτι δεν το ξέρω]
     
    Οι εύκολοι αφορισμοί είναι το γνώρισμα όλων όσων λιθοβολούν.
    Ακόμα λιθοβολούν σε κάποια μέρη του κόσμου ,απίστευτο αλλά αληθινό
    Το "ζωο" μέσα μας δεν έχει κοιμηθεί.
    Kissez
     
  • fotoula @ 23.11.2010 20:23
    euxaristw stargazer
    elega na koitaxw mono emena, ti selini kai to mesouranima....[kubernites ennow...] - sumfwneis; [elega na afisw ton kuberniti tou 7exw] .. den 8elw na ta 'ftiaxoume' ....8elw ti douleia - - - god help!
  • johnnyG @ 23.11.2010 20:25
    o anamarthtos to li8o balleto...(se apsoga greeklish kai me vatheis stoxasmous)
  • Stargazer @ 23.11.2010 20:25
    Fotoula
     
    Τον κυβερνήτη του 7ου (αλλά και τους πλανήτες σε αυτόν, όπως και στον 1ο και στον 10ο) τον κοιτάμε σε περίπτωση που υπάρχουν κι άλλοι υποψήφιοι και μας ενδιαφέρει να δούμε ποιον προτιμάει η δουλειά, αυτούς ή εμάς;
  • Journey @ 23.11.2010 20:27
    κάποτε θα στρωθώ και θα μάθω μερικά βασικά αστρολογίας και θα δείτε εσείς.
    * Johny, μου ράγισες την καρδιά μ αυτά τα greekslish. κριμα και σε θεωρούσα sexy
  • fotoula @ 23.11.2010 20:28
    wx diladi mou les na koitaxw 7o...; sorry, e; apo to axos yia ti douleia - den katalabainw ti grafeis , ti diabazw, etc...to decapaaz exei potisei
    den me noiazoun oi alloi...to kriari - emena 8elw na parei o eulogimenos
  • Stargazer @ 23.11.2010 20:29
    Εφόσον υπάρχουν κι άλλοι υποψήφιοι (που θα υπάρχουν ασφαλώς), ναι, να τον κοιτάξεις.
  • johnnyG @ 23.11.2010 20:29
    exw modernes antilhpseis. gia auto.
    kalo vrady...
  • fotoula @ 23.11.2010 20:29
    stelnw vibes sto Human Resources ...na min kanoun alloi/alles aitisi
    [kai meta 8a xypnisw - bloody antagonism and capitalism]
  • Journey @ 23.11.2010 20:31
    Βρε fotoula..αν υπάρχουν και άλλοι υποψήφιοι κάνεις ένα τσεκάρισμα και στον 7ο.
    * τη δουλειά θα ητν πάρεις δεν το συζητώ, το λέει η θεία Journey
    ** μόλις ξαδιάσεις ρίξε και κάνα help στη δική μου ωριαία ερώτηση plox [ είμαι τόσο ανίδεη που δεν μπορώ να σου το περιγράψω, ουτε καν να στο ζωγραφίσω]
  • fotoula @ 23.11.2010 20:32
    mesa ston ebdomo eimai egw...o ermis pou katalaba oti simainei oti kaigomai yia tin douleia...nai, i do - kai uparxei kai enas aris dipla mou - - - skeftika oti 8a sfaxtoume akoma den me pire - lol
    kai ston 10o poseidwnas me xeirwna....skate ole, e;
    gamwto
  • fotoula @ 23.11.2010 20:33
    nai journey ti na sou pw , pou 8a tin parw...
    dinw interviews, san na pigainw yia kafe me filous/es....bare8ika - - -
  • Journey @ 23.11.2010 20:34
    τι στα κομμάτια? τι αφορά η νέα αυτή δουλειά? μάσημα δαφνόφυλλών?
  • fotoula @ 23.11.2010 20:34
    milame oti o antagwnismos einai terastios....
    to ti aitiseis pairnun ka8imerina ta Human Resources einai allo pragma ...asta ki oloi me mia xara prosonta
    welcome to the world of unemployement
  • Journey @ 23.11.2010 20:36
    σ αυτήν την περίπτωση την παίρνει αυτός που έχει " άστρο" ε?
    μμμμμχμμμχμμμ - νιώθω σαν κουλή που δεν έχω εμβαθύνει στα της αστρολογίας να σε βοηθήσω. γμτ
  • fotoula @ 23.11.2010 20:36
    koita ...yia na deis ti sou einai i astrology....einai mia douleia se ena poli Asuni8isto....PROVOCATIVE 8a elega pedio .....
     
  • Journey @ 23.11.2010 20:40
    εξ ου κι ο ποσειδώνας / χείρωνας στον 10ο ναι? και το μασημα δαφνοφυλλών που μου ρθε εμενα στο μυαλό όταν το διάβασα..
    μηπως ομως υπαρχει περιπτωση να σου γυρισει κατα καποιον τροπο μπουμεραγκ αμα πας εκει? λεω, δεν ξερω
  • fotoula @ 23.11.2010 20:43
    koita...to oti sumbainun OLA yia enan skopo....einai yegonos sti zwi. Entaxei den einai to oneiro tis zwis mou - alla xreiazomai amesa mia kaliteri douleia, kai 8a tan mia proswrini kali lusi...yiati opws katalabaineis einai temporary contract, ton kapitalismo mou mesa
    apo tin alli an den katsei - den 8a pe8anw....8a stenoxwri8w omws...
    episis, o typos einai psaris kai mporei na sumbolizetai kai apo ton posidon...
  • Journey @ 23.11.2010 20:45
    ο ψαρούκλας θα σε φορτώσει με διάφορα και δεν θα σου δίνει τη δέουσα προσοχή..κοινώς . εσύ θα βγάζεις όλη τη ντέρτυ τζομπ και άλλοι θα είναι στον αφρό μαζί του.
    το ξέρω, το έχω πάθει..
    [ και το παθαίνω και θέλω να φυυυυυυγωωω και κανείς χριστιανός/ βουδιστής/μουσουλμάνος / αγνωστικιστής δεν μου λέει να θα τα καταφέρω, κλαψ]
     
  • Journey @ 23.11.2010 20:49
    Στο μεταξύ όσο έβαζα καφέ σκεφτόμουνα οτι και να μην την πάρεις τη δουλειά [ το απεύχομαι βέβαια, σου στέλνω κύμματα για να την πάρεις] θα πρέπει να συνεχίσεις να το μελετάς ακόμα και αν δείξει οτι τελείωσε.
    θα αποκομίσεις εμπειρία
  • fotoula @ 23.11.2010 20:50
    koita meta tin Par8eno - ola ta sfazw, ola ta maxairwnw....ti na kanei kai o Psaris ...
    na sou pw episis...oti epeidi exw mia efesi sta psaria... molis katalaba [sto telos tis interview] oti einai psaris , skeftika oti 8a me parei....logw moiraiwn psariwn sti zwi mou ... kai logw dia stous ix8eis bebaia [eukairia apo to psari, isws...?]
    twra dokimasa tin wriaia...etsi mia pou anafer8ike sto debate - kai einai pragmatika endiaferousa i apeikonisi...parolo pou to 8ema me tis 'dynameis' den to katexw - yiati den exw xrono na to meletisw...
    Pantws fainetai oloka8ara oti  8elw ti douleia opwdipote ... kai oti o Poseidwn sto MC einai to afentiko lol ....
  • fotoula @ 23.11.2010 20:51
    ena einai sigouro oti einai na yinei, 8a yinei.....
  • Journey @ 23.11.2010 20:54
    ό,τι ειναι να γίνει θα γίνει εεε? πολύ φιλοσοφημένη σε βρίσκω, λολ..
    * ρε θα την πάρεις λέμε- δεν ξέρω γιατί..
  • Journey @ 23.11.2010 20:55
    πι. ες. εγώ δεν έχω έφεση σε κανένα ζώδιο..με αντιπαθούνε όλοι, λολολολ
  • fotoula @ 23.11.2010 20:56
    e nai , etsi den einai;;;
    H Zwi mou ws twra....auto mou epibebaiwnei....
    akoma ki auto pou kanw twra....ola, me esprwxnan na to bre8w edw pou eimai twra.....
    kai alla polla proswpika gegonota
    fusika kai prattw, alla otan se '8elei'  - ka8etai. telos
  • fotoula @ 23.11.2010 20:57
    egw exw den exw parapono
  • Journey @ 23.11.2010 21:02
    πλάκα κάνω καλέ
  • fotoula @ 23.11.2010 21:03
    nai re...lol min mou anhsyxeis -
    loipon katelixa, 8a me parei kai 8a 'deirw' kai ton 2o pou 8a parei....
    Stargazer ti les;;; lol
  • Journey @ 23.11.2010 21:03
    μιλάμε, με λατρεύουν [ όταν δεν με φοβούνται..δεν ορκίζομαι τι γίνεται πιο συχνά όμως, εεεε]
  • Journey @ 23.11.2010 21:04
    Λέω οτι θα σε πάρει επειδή για σένα θα είναι ένα ' μάθημα" προγραμματισμένο.
    Δεν ξέρω τι θα αντιμετωπίσεις πηγαίνοντας αλλά ετοιμάσου για εκπλήξεις. έτσι νομίζω
  • fotoula @ 23.11.2010 21:06
    pes mou esy ti den exei ekplixeis...;
    oti douleia exw kanei ws twra - den eimai kai pitsiriki - eixe ekplixeis me apokoryfwma Par8enos yia boss......den yparxei leme!!!!! welcome to the Dungeons of London - it will be an unforgettable experience
  • Journey @ 23.11.2010 21:10
    Καλά, πάντα υπάρχουν τα χειρότερα.. Μία στη δουλειά τη δικιά μυο πήρε αναρρωτική 10 μέρες επειδή την κοίταξα λέμε
    Τζουρ η ρασπούτιν εδώ
  • fotoula @ 23.11.2010 21:10
    kai mias pou ton 8imi8ika....kai o pio Remalis Boss...Didumos ...Ypokosmos teleiws
  • fotoula @ 23.11.2010 21:11
    axxaxa
  • Journey @ 23.11.2010 21:15
    εγώ να δεις τι παθαίνω με έναν ΙΙμο με ωροσκόπο τοξότη στη δουλειά..
    Μου φεύγει όλο το κρόνιασμα. όλη η ρασπουτινιά και βάζω το ρολόι στην ώρα του παιδιού..
    Να καταλάβεις για το καλό όλων μας βάζουν να κάνουμε εντελώς διαφορετικά πράγματα σε εντελώς διαφορετικούς χώρουςκαι χρόνους..
    είναι κρίμα να βλέπεις 2 τόσο σοβαρά παιδιά σαν κι εμάς όταν είμαστε μαζί να το κάνουμε αμέρικαν μπαρ και να θυμίζουμε καρτούνς λίγο πριν την έκρηξη [ μποιγκ μποιγκ]
    είναι ο απίστευτος συνδυασμός πάντως αν και μας αφαιρεί από υπόληψη. λολολ
  • fotoula @ 23.11.2010 21:18
    kai egw ta piyaina kala me to didumi
    alla me kouraze i ypokosmiasi tou tou ta lega kai sta isia kai yelouse...lol
    oti 8umamai, xairomai - )
    anastatw8ika na skeftomai tin apantisi...stadiala
  • Journey @ 23.11.2010 21:22
    αν δεν εισαι και λιγο νονόΖ τη σήμερον τι κάνεις? που πας? εεε?
    [ άδειασε το μαυλό σου για να κινηθούν τα πράγματα, άντε]
  • fotoula @ 23.11.2010 21:24
    na to adeiasw; mallon adeio einai...
    exw toso axos kai trww tosi piesi pou mallon den einai yemato
    eimai se fasi: BLANK
  • fotoula @ 23.11.2010 21:29
    anywayz journaki
    i m leaving - see u around xx
  • Journey @ 23.11.2010 21:29
    Πότε θα υπάρχει απόφαση? Είναι καθορισμένη η ημερομηνία? σρυ, αν το έχεις αναφέρει δεν το είδα
  • fotoula @ 23.11.2010 22:09
    Loipon, nomizw oti prepei na koitaxw ton Kyberniti tou MC.... kai tis opseis pou kanei me mena ... kai meta me ton kuberniti tou 7 [sumbolizontas ton antipalo]...episis tous planites pou einai mesa ston 10o kai tis opseis pou kanoun me mena...  kai meta me ton kuberniti tou 7 - auto nomizw
    an to deis ki auto - please , comment euxaristw kai pali
    [food for thought]
  • Stargazer @ 23.11.2010 22:18
    Πριν από τις όψεις κοίταξε και τις υποδοχές. Ο κυβερνήτης του 10ου, από το ζώδιο στο οποίο βρίσκεται, ποιον θέλει, ποιον "αγαπά" περισσότερο, τον κυβερνήτη του 1ου ή του  7ου;
  • gatoula @ 24.11.2010 00:18
    oxi "upodoxes" stagazer.. idiotites..
    upodoxes den einai aparaitito oti exoume ston xarti panta!
  • Stargazer @ 24.11.2010 07:25
    gatoula, με τον όρο "υποδοχές", μεταφράζω το αγγλικό "receptions". Αν υπάρχουν, εννοείται. Αυτό εννοείς κι εσύ με το "ιδιότητες";
  • gatoula @ 24.11.2010 10:51
    stargazer,
     
    me ton oro receptions k egw metafrazw upodoxes..
    kai me ton oro dignities tis idiotites..
     
    einai to prwto (dignities) pou koitaw se xarti wriaias mias k oi upodoxes prepei na einai apo exarsi i kuriarxia k taftoxronws me kali selini gia na doulepsoun. Ase pou den tis exoume panta se wriaio xarti.. Skeftesai px na exeis amoivaia apo exarsi, alla na min se paei katholou i selini i na einai se via combusta i kapoios apo tous duo na einai "kammenos"??   
     
    filia polla!!
  • gatoula @ 24.11.2010 10:53
    episis polla congrats pou exeis thixei to thema tis wriaias...
    an k arketa duskolo na epexigithei apo edw..
     
    korufaia i wriaia metaxu mas, alla prepei k na se "pigainei" ligo to sumpan gia na sou apantisei.. !!
     
  • boa @ 24.11.2010 11:06
    fotoula στην ωριαία δεν κοιτάμε τους εξωκρόνιους πλανήτες... οπότε ποσειδώνας χείρωνας δεν σε νοιάζουν στον 10ο... και σαν κυβερνήτες των ζωδίων (που κυβερνούν σήμερα) βάζουμε τους παραδοσιακούς τους...
     
    anteros λες "Αν η κολλητη σου ξεκινησει μια σχεση ή δραστηριοτητα που σε εκνευριζει και σε βρισκει τελειως αντιθετη, και της πεις θυμωμενα "αυτο που κανεις ειναι μεγαλη μαλακια!", και της εξηγησεις και το γιατι, δε σημαινει πως θεωρεις και την ιδια μαλακισμενη."... λίγο άκυρο το παράδειγμά σου... η ωριαία δεν είναι δραστηριότητα (ή σχέση), οι starκάτι εδώ μέσα δεν είναι κολλητοί σου και σίγουρα εσύ δεν διαφώνησες απλά λέγοντας την άποψή σου... οι άνθρωποι που ακυρώνεις επειδή δεν σου ταιριάζει η ωριαία, είναι οι ίδιοι που γράφουν και τις προβλέψεις που δεν ακυρώνεις... άσε δε που το πως ορίζεται ο "εκπαιδευμένος και γνωστός" είναι κάτι που ειδικά στη χώρα μας είναι εντελώς υποκειμενικό...
     
    johnnyG οκ συμφωνώ... πολλοί κλάδοι, πολλοί αστρολόγοι... πολλά είδη γυμναστικής, πολλοί γυμναστές... δεν μου αρέσει το pilates και μάλιστα η πρώτη που μου το έκανε ήταν άθλια δασκάλα... SO WHAT? το pilates δεν είναι κατάλληλο για κανέναν επειδή εγώ το σιχαίνομαι; διάλογος ναι, αφορισμοί από δω κι από κει όχι...
  • fotoula @ 24.11.2010 11:27
    boa euxaristw
    to piasa to noima x8es.... ekana ton xarti kai epiasa ti paizei - apla den to poliexw me tis dunameis, alla 8a yinei ki auto me to pou 8a sugkentrw8w
     
    ta tou poseidwna etc - itan perissotero humour logw tou psariou 'afentikou' kai tou 8ematos ....
     
    euxaristw pantws - oti einai na yinei , 8a yinei
  • boa @ 24.11.2010 11:34
    καλή καλή επιτυχία εύχομαι!
  • fotoula @ 24.11.2010 11:44
    euxaristw boa
    oti einai yia kalo....
  • gatoula @ 24.11.2010 12:14
    boa,
     
    tous exwkronious tous lamvanoume upopsi mas, oxi fusika ws kuvernites opws polu swsta eipes, alla den ginetai na adiaforiseis gia mia sunodo p.x. ouranou MC eidika an to erwtima sou afora karriera.. oute fusika an i selini stin poreia tis k mexri na allaxei zwdio kanei opsi me kapoion apo tous exwkronious. stin defteri periptwsi den exeis gegonos, alla to xrwma tis katastasis..
     
    Kiss,
  • boa @ 24.11.2010 12:49
    ναι βρε γατούλα... τώρα μόλις για αυτό διάβαζα... απλά νόμιζα πως ίσχυε γενικά και όχι μόνο για κυβερνήτες...
    είμαι κανούρια στο άθλημα, ευχαριστώ για τη δευκρίνιση
  • gatoula @ 24.11.2010 12:56
    parakalw!!!

έχουν γενέθλια 232 μέλη.

γιορτάζουν οι: Μάριος, Μαρία

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...