Θα παραθεσω απλα 2 κειμενα.....
1)
8ωρο τέλος – Δεκάωρη εργασία χωρίς υπερωρίες θέλει η Τρόικα
Το “μπλοκάκι” θα γίνει ... νόμος στην αγορά εργασίας
- Τέλος οι συμβάσεις αορίστου χρόνου, μόνο ορισμένου
- Βαφτίζουν μαθητευόμενους τους νέους ως 25 ετών
Όλα
υπέρ των επιχειρήσεων, λέει η τρόικα και η κυβέρνηση γνέφει θετικά.
Παίζουν με τις λέξεις και ουσιαστικά φέρνουν εργασιακό μεσαίωνα για να
... αυξηθεί η ανταγωνιστικότητα των ελληνικών επιχειρήσεων που ούτως ή
άλλως δίνουν τους χαμηλότερους μισθούς στην Ευρωζώνη.
Αυτή τη
φορά η Τρόικα δεν πρότεινε απαίτησε να ελαστικοποιηθούν οι σχέσεις
εργασίας και ουσιαστικά να καταργηθούν οι συλλογικές συμβάσεις αφού
πλέον θα προβλέπεται η πρόσληψη νέων ως 25 ετών με συμβάσεις ορισμένου
χρόνου, δηλαδή μόνο με μπλοκάκι.
Οι νεοεισερχόμενοι λοιπόν δεν θα διέπονται από κανένα καθεστώς που προβλέπεται σε συλογικές συμβάσεις
Παράλληλα
αντί να μετατρέπεται σε αορίστου μια σύμβαση μετά από δύο ανανεώσεις
όπως σήμερα, αυτό θα γίνεται μετά από τρεις και... αν.
Με νόμο το κράτος θα δίνει επίσης τη δυνατότητα για χαμηλότερες αμοιβές από τις προβλεπόμενες σε νέους ανθρώπους!
Ανάβει παράλληλα για παλιούς και νέους εργαζόμενους το πράσινο φως για κατάργηση του 8ωρου μέσω ελαστικού 10ωρου.
Το
μέτρο μάλιστα θα ισχύει για εργασιακό εξάμηνο και όχι ημερολογιακό, θα
ισχύει δηλαδή για διπλάσιο χρόνο που μπορεί να είναι και ένα ολόκληρο
έτος.
Οι εργαζόμενοι δηλαδή θα δουλεύουν ως και 10ωρα χωρίς να πληρώνονται υπερωρίες, αλλά θα αμείβονται με... ρεπό
Πηγη:pinnokio.blogspot.com
My comment: Καθηστερημενοι ειναι?!?!?!
ΚΑΙ ΤO KΕΡΑΣΑΚΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ:
Άνοιξε... ο δρόμος για πίστα στην Πάτρα, Θα μπορεί να φιλοξενήσει αγώνες της Formula 12)
Μετά από ομόφωνη απόφαση της γνωμοδοτικής επιτροπής... του
υπουργείου ανάπτυξης, εντάσσεται στον αναπτυξιακό νόμο η κατασκευή
πίστας προδιαγραφών FIA και FIM, στην περιοχή της Χαλανδρίτσας.
Το
αυτοκινητοδρόμιο της Πάτρας (23 χιλιόμετρα έξω από την πόλη) θα είναι
όπως προαναφέραμε προδιαγραφών FIA και FIM, που σημαίνει ότι θα μπορεί
να φιλοξενήσει αγώνες της Formula 1, των MotoGP καθώς και άλλων σπορ,
όπως WTCC, Superbikes, αγώνες αντοχής ή ακόμα και δοκιμές εξέλιξης.
Πάντως,
με τη δεδομένη οικονομική κατάσταση, φαντάζει προς το παρόν αδύνατη η
φιλοξενία των συγκεκριμένων σπορ, καθώς για τη διοργάνωση Grand Prix της
F1, πρέπει να καταβάλλονται 35 εκατ. ευρώ ετησίως, στην εταιρία του
Μπέρνι Έκλεστοουν.
Από κει και πέρα, ο Περιφερειάρχης Δυτικής
Ελλάδας Απόστολος Κατσιφάρας, ο Πρόεδρος της Εταιρείας «Αυτοκινητοδρόμιο
Πάτρας» Ευάγγελος Φλωράτος και το μέλος του Δ.Σ. Ανδρέας Φούρας,
υποστήριξαν πως το συγκεκριμένο έργο θα αναβαθμίσει κατά πολύ την τοπική
οικονομία, όπως και θα βοηθήσει στην αύξηση του τουρισμού.
Πάντως,
ο προϋπολογισμός για την κατασκευή της πίστας ανέρχεται στα 94 εκατ.
ευρώ, εκ των οποίων τα πρώτα 50 θα επιδοτηθούν κατά 40%, ενώ για τα
υπόλοιπα 44, θα αντιστοιχεί επιδότηση της τάξης του 20%.
Τέλος,
στις επόμενες ημέρες αναμένεται να κατατεθεί το σχέδιο στη Βουλή, η
οποία και θα ανάψει το «πράσινο» φως. Ενώ, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα,
οι εργασίες πρόκειται να ολοκληρωθούν στο διάστημα των 22 μηνών.
My comment :
Καθε μερα ακουμε για κριση....Καθε μερα ακουμε μειωσεις συνταξεων και μισθων οι απολυσεις πανε συννεφο ...Και αυτοι πανε να φτιαξουν πιστα F1...Απο που θα βρουνε την επιδοτηση των 94 εκατ.ευρω μας δουλευουν? Συγνωμη για την εκφραση μου Ο ΜΑΛΑΚΑΣ ο ελληνας θα πληρωσει ΤΗΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΤΟΥΣ!!!!
Μου το ελεγαν καποτε αλλα δεν το πιστευα ...Μεχρι που αρχισα να επισκέπτομαι αλλες ευρωπαικες χωρες!Οποιος βγαινει συχνα η εχει βγει εξωτερικο εστω και μια φορα θα εχει νιωσει το feeling και θα με καταλαβει....ΠΟΣΟ μα ΠΟΣΟ ΥΠΑΝΑΠΤΥΚΤΟΙ ειμαστε και αντι να παμε μπροστα παμε συνεχεια πισω...Ναι το γνωριζουμε οτι θελετε να μας ξεκανετε αλλα ειπαμε η Ιολη πινει νερο αλλα κοιταζει και το θεο εσεις το παρακανατε για να μην το πω αλλιως!
ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ
ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΣΧΟΛΙΟ ΣΕ ΛΙΓΗ ΩΡΑ
ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΜΕΛΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΕΙΣ