παρακαλώ περιμένετε...

Sunodos Oroskopou/Hliou me mesouranima

  • Journey @ 21.11.2011 23:17
    Αν ξεπεραστούν κάποιες πολύ έντονες απαιτήσεις που γεννά η σχέση και για τους 2 , τότε νομίζω οτι θα κουβεντιάζουμε αν τα κουφέτα θα είναι γεμιστά με σοκολάτα ή με αμύγδαλο..
    * Πολύ σημαντικές όψεις που οδηγούν σε γάμο και μάλιστα, πρόσεξε, ιδιαίτερα σημαντικό και για τους δύο σε θέματα σχέσεων του ζευγαριού με το περιβάλλον.
    Φυσικά αυτό είναι μία κυρίαρχη τάση χωρίς να προσδιορίζει την πορεία και την  εξέλιξη της σχέσης διότι
    1. δεν έχουμε πλήρη συναστρία
    2. ακόμα και μία πλήρης συναστρία μας δείχνει τάσεις και όχι γεγονότα
     
    * Αν ο Ήλιος σου κάνει σύνοδο με το MC του, τότε θα υποθέσω οτι έχει ωροσκόπο Τοξότη κι εσύ μεσουράνηα στον Τοξότη, ναι?
     
  • lusilufi @ 22.11.2011 17:19
    Einai Toxotis me oroskopo Skorpio kai MC stin Partheno, stin idia moira me ton Hlio mou. Ego exo MC ston Skorpio me apoklisi 2 moires peripou apo ton Oroskopo tou. Episis exoume Ermi ego Leonta k ekeinos Toxoti, alla selini antithesi, ego Parhteno ekeinos Ixthu.

     

    Exeis dikio pantos, mou kanei polu entuposi oti uparxei ena entono teriasma alla mas vgainei pio eukola sto filiko kai sto sexoualiko. San zeugari den exei leitourgisei mexri stigmis katholou kai uparxoun themata zeugariou/ filikou perivallontos. Otan les esu ''an xeperastoun kapoies polu entones apaitiseis pou genna i sxesi'' se poion tomea anaferesai?
  • mr_Mister @ 22.11.2011 18:53
    Μια χαρά τα λέει η Τζουρ όμως αυτή η όψη μπορεί να είναι από εκείνες που δείχνουν γάμο ή στενή συνεργασία (κάτι τέτοιο είναι και ο γάμος) αλλά δεν δείχνει έρωτα... Για να φτάσουμε εκεί, πρέπει πρώτα να περάσουμε από τον 5 (σεξ - έρωτας), μετά τον 7 (δυνατότητα συμβίωσης), μετά τον 8 (ερωτική πλήρωση), ύστερα τον 10 (μελλοντική πορεία - γάμος), και αν θέλετε τελειώνουμε στον 12 (βαθιά καταννόηση).
     
    Όλα αυτά τα κοιτάμε μέσα από 6 τουλάχιστον διαφορετικούς χάρτες, και δεν είναι απαραίτητο να πηγαίνουν όλα καλά για να ευοδωθεί ένας γάμος. Η αντίθεση Σελήνης - Σελήνης χρειάζεται λίγη προσοχή.
  • Journey @ 22.11.2011 19:25
    Η Τζουρ ξεκαθάρισε οτι δεν έχει μπροστά της όλη τη συναστρία έτσι κι αλλιώς.
    : Pp
    Μίλησα για το τι δίνει το μικρό αναφερόμενο μέρος της συναστρίας.
    Όσο για τις δυσκολίες, MC είναι αυτό, μπορεί να δίνει τη βάση για ένα σημαντικό ταίριασμα - αλλά  ενδέχεται να δημιουργεί και μεγάλες απαιτήσεις.
     
    * Μίστερ ^ 2, τι θα πει οτι για μία συναστρία πρέπει να βλέπουμε 6 χάρτες? Δεν γίνεται να είσαι τόσο απαράδκετα άσχετος..
    Κάνε σε παρακαλώ ό,τι κάνουν όλοι οι διεθνώς καταξιωμένοι αστρολόγοι και οι εφαρμοστές των μεθόδων τους!!
    Πέρνα τις ημερομηνίες από το wow for lovers και άφρισε υπερασπιζόμενος το ..αποτέλεσμα εκφρασμένο επί τοις εκατό και με γράφημα : P p P P p P
    Άντεεεεεεε
  • StaRdust80 @ 22.11.2011 19:33
    6????
    Jour τί λέει? η μάλλον πές μου ότι απλά λέει ψέμματα γιατί νιώθω σφίξιμο στο σαγόνι και ελαφρύ τράβηγμα δεξιοάνωθεν....
  • Journey @ 22.11.2011 19:41
    Σταρ, είπαμε, το ΙΙμι μιλάει ακατάσχετα και άσχετα.
    WOW for Lovers  For the Win!!
    Για να καταλάβετε, εγώ και ο Μίστερ^ 2 σύμφωνα με το πρόγραμμα έχουμε 67% αρμονία και 57 % ένταση. Τελεία και παύλα.
    Και όξω από την πόρτα. Χα!!
     
  • StaRdust80 @ 22.11.2011 19:49
    το βλεπει μάλλον ολιστικά το θέμα....η αστρολογία ως είναι δομημένη δε σημάινει ότι είναι ευαγγέλιο ε?.....μήπως απλά το παει μπροστα?
  • mr_Mister @ 22.11.2011 20:28
    Κυρία πρόεδρος το ακατάσχετα το έχω περιορίσει (φαντάσου...!) και το άσχετα το προσέχω : ) Αλλα φυσικά δεν διεκδικώ ούτε αλάθητο ούτε παντογνωσία...
     
    Μία συναστρία την περνάω από πρόγραμμα μόνο όταν δεν έχω χρόνο, γιατί καμία μηχανή δεν ξεπερνά την διερευνητική ματιά ενός Πλουτώνειου ματιού... Η "αίσθηση" που σου αφήνει ένας χάρτης, πέρα από όψεις θέσεις ζώδια κλπ, είναι πολύ σημαντικος παράγοντας. Εννοείται ότι και αυτό το καλλιεργείς μέσα από τη μελέτη την παρατήρηση και την επιβεβαίωση.
     
    Οι 6 χάρτες είναι
     
    1) ο γεννέθλιος του ενός ατόμου
    2) ο γεννέθλιος του άλλου ατόμου
    3) ο κλασικός συναστριακός
    4) ο σύνθετος (μεσοδιαστημάτων)
    5) ο σύνθετος σε σχέση με τον γεννέθλιο του ενός ατόμου
    6) ο σύνθετος σε σχέση με τον γεννέθλιο του άλλου ατόμου.
     
    Υπάρχει και ο Davison (μεσοτοποχρονικός) αλλά δεν τον έχω μελετήσει και δεν γνωρίζω την αξία του. Όλα αυτά, δίνουν ένα λιθαράκι το καθενα τους για το ευ ή φευ τουγκέδερ δύο ανθρώπων. Κι όπως είπαμε δεν περιορίζονται στο ερωτικό αλλά ΕΠΕΚΤΕΙΝΟΝΤΑΙ μέχρι εκεί (σημαντικότατο αυτό). Γιατί πώς στα κομμάτια θα στηθεί σοβαρή ερωτική σχέση με έναν άνθρωπο με τον οποίο δεν γίνεται να είσαι πρώτα απ' όλα φίλος!!!!
    (Βλέπω τη Μαγκνέτο να έρχεται κρατώντας μου γλυκά )
  • Ariete79 @ 22.11.2011 20:44
    Κι εσύ τέκνον Βρούτε?!
    Εγώ με τους φίλους μου κάνω καλή παρέα...άλλά όχι σοβαρές ερωτικές σχέσεις.
  • StaRdust80 @ 22.11.2011 20:56
    τους progressed ατομικούς και μεσοδιαστημάτων να μην τους κοιτάμε?
  • mr_Mister @ 22.11.2011 20:56
    Χαχαχα!!! Τέκνον αριετ δηλαδή για σοβαρή σχέση πας μόνο με όποιον δεν αντέχεις να του λες καλημέρα? Δεν είπα ότι θα κάνεις σχέση με τα φιλαράκια σου -αν και ξέρεις πού λένε ότι μπαίνουν τα καλύτερα γκολ...- αλλά ο άνθρωπος που θα ευδοκιμήσει μία σοβαρή σχέση θα πρέπει να συνδυάζει τις ποιότητες να είναι ΚΑΙ φίλος σου. Αλλιώς πώς θα κυλήσει ο χρόνος που θα συμβιώσετε. Δηλαδή καλός ερωτικός σύντροφος = φίλος plus.
     
    Τέσσυ ο κλασικός γνωστός πολυαποκαλυπτικός (περισότερο και από τη συναστρία κατ εμέ) και πολυαγπημένος σύνθετος, προκύπτει από τα μεσοδιαστήματα των ομοιων πλανητών των δύο γεννέθλιων. Ήλιου - ήλιου, Σελήνης -Σελήνης κλπ. Τώρα για τα περασμένα φευ... περσινά ξυνά σταφύλια? : ) Και να τα κοιτάξουμε δεν έχει πια νόημα. Έχει?...
     
     
  • mr_Mister @ 22.11.2011 20:59
    Σταρ οι προοδευμένοι θα δώσουν την πορεία της σχέσης και όχι την ποιότητά της. Εάν θέλεις να ψάξεις αυτό, ναι, αρχίζεις τις προόδους διελεύσεις κλπ.
     
    Α επίσης πολλοί κοιτάνε και τον χάρτη πρώτης γνωριμίας. Κάτι σαν ωριαία προφανώς. Αφορά τη στιγμή που έννοιωσες το πρώτο δυνατό "γαργαλητό" ή τη στιγμή που πρώτου... εχμ..  "μοιραίου" (το καγιέν και τον πλάστη τα φύλαξες?)
     
  • StaRdust80 @ 22.11.2011 21:04
    διπλα μου τα χω,....
    οπα μισό γιατί πρίν καιρό είχα πει ότι ίσως εκτός απο συναστρίες κλπ θα πρέπει να φτιάχνουμε και ένα χάρτη της στιγμής γέννεσης της σχέσης...του γαργαλήματος, του φιλοκοπήματος, του σεκς U name it me holds δε καγιεν, και να το μελετάμε εκ παραλλήλου σαν μια "νεα οντότητα"ανάμεσα και παράλληλα σε 2 ανθρώπους που στο κάτω κάτω αυτό έιναι και η σχέση....tarzan-jane-love.....
  • Ariete79 @ 22.11.2011 21:05
    Φίλτατε Mr,
     
    Στην δική μου κοσμοθεωρία, φίλος χρίζεται αυτός που δεν θα με πηδήσει ποτέ.
    Όλοι οι υπόλοιποι είναι διεκδικήσιμοι! Οι ερωτικές σχέσεις πρέπει να έχουν φωτιά & ένταση. Να σου κόβεται η ανάσα ένα πράμα!
    Οτιδήποτε εκτός αυτού είναι ...φιλία.
  • StaRdust80 @ 22.11.2011 21:14
    Αριετ νταρλιγκ έλα να ρωτησεις μια αφρο στον 11ο α σου απαντήσει σε αυτο
     
    πέρα από την πλάκα,....είναι πολύ δυσκολο -σαφώς και όχι ακατόρθωτο- να υπάρξει αγνη φιλία ανάμεσα σε αρσενικό και θηλυκό....χρειάζεται να καταργηθούν "πολλά" να για στηριχθεί κάτι τέτοιο....φυσικά αν πετύχει είναι γιουνικ....το ανάποδο είναι κομμάτι πιο εύκολο...
  • Ariete79 @ 22.11.2011 21:24
    Τί να σου πω βρε Σταρ...Αυτόν τον γενέθλιο έχω, μ'αυτόν πορεύομαι!
  • mr_Mister @ 22.11.2011 21:25
    Σταρ ναι, οι χάρτες γεγονότων έχουν κάτι να πουν αλλά κατά τη γνώμη μου όχι παραπάνω από τον χαρακτηρισμό του ιδιου του γεγονότος. Σύμφωνα με τις δικές μου παρατηρήσεις πάντα. Απλά εγώ ανέφερα τι άλλο "κυκλοφορεί στην πιάτσα" :Ρ
     
    Τέσσυ επιφυλάσσομαι, περναω πιεσμένο χρόνο, τώρα έπρεπε κανονικά να δουλεύω...
     
    Αριετ συμφωνώ με την σταρ, η φιλία ενός άντρα προς μία γυναίκα συνήθως περνάει από την κρεβατοκάμαρά της (ή όπου αλλού δηλαδή εκτός από την κουζίνα της σταρ...!) Μετά, μπορούμε να γίνουμε φίλοι. Πριν, όοοοοολο και κάτι θα φουσκώνει (σ)το μυαλουδάκι μας και όχι μόνο (η θερμοκρασία στο στόμα μου αρχίζει να ανεβαίνει ξαφνικά, μυστήριο πράγμα).
  • StaRdust80 @ 22.11.2011 21:32
    tessy
     
    μιστερ ναι...γεγονός...κάτι τέτοιο...αν το γεγονός ειναι "φεγγαροφασκελωμένο" πάλι κάτι θα μας πεί ΄΄οχι απαραίτητα για την κατάληξη (αυτό που όλοι θέλουμε να μάθουμε πρίν την αρχή είναι κάτι τρομερο....το να μην αφήνουμε τα πράγματα σε μία ροη)
     
    Αριετ....είπα δυσκολο όχι ακατόρθωτο....και μίστερ μισο,μπορεί και να μην παει ΠΟΤΕ στα λοιπά δωμάτια μια φιλία πρίν γίνει φιλία....απλα να, σε δεδομένη στιγμή και μόνο που θα περάσει μια τέτοια σκέψη από το μυαλό μπορεί πολύ ευκολά το όλο θέμα να περιπλεχθει...αν λυθεί συνειδητα έχει καλώς....επειδή λίγοι το πράττουμε όμως αυτο αν περάσει στο υποσυνείδητο το πάρτυ ξεκινάει.....
  • Ariete79 @ 22.11.2011 21:38
    No way...Δεν το προκαλώ, δεν το επιλέγω και σαφέστατα δεν μου συμβαίνει.
    Για μένα είναι απολύτως ξεκάθαρα τα πράγματα: Ή εραστής ή φίλος.
    Κι αυτό είναι κάτι που το γνωρίζω ενστικτωδώς απ'την αρχή.
     
    Τώρα...το τί συμβαίνει μες το κεφάλι του άλλου και τί δρόμους παίρνουν οι σκέψεις του είναι μια άλλη ιστορία.
  • Journey @ 22.11.2011 21:38
    φευ!!  Μου είναι αρκετά δύσκολο να μελετώ όλα τα προτεινόμενα αν και ξέρω πως είναι τα σωστά βήματα. Ελπίζω σε μεγαλύτερη ευχέρειά μου στο μέλλον.
    Και ω, ναι, φευ !! ομιλώντας σκωπτικώς - ελπίζω να το διακρίνατε- προηγουμένως ήθελα να τονίσω πως η αυτόματη χρήση ενός προγράμματος για το οποίο
    1} δεν ξέρουμε τι χρησιμοποιεί για να αναλύσει μία συναστρία
    2} δεν ξέρουμε τις ανοχές , τις όψεις, αν εξετάζει μεσοδιαστήματα κλπ
    3} δεν ξέρουμε τα κριτήρια των εξηγήσεων για όσα εξετάζει τέλος πάντων
    4} δίνει μία στατιστική χωρίς να επισημαίνει πορεία, τρόπους βελτίωσης, κρισιμότητα
    5} είναι γενικό και γενικευμένο
     
    καταδεικνύει τη θλιβερή μας επιμονή στην ημιμάθεια αν μη τι άλλο και στον αυτοσκοπό της πάρλας για την πάρλα και την επίδειξη.
     
    Κατά τα άλλα, ποσώς δνε εννοώ οτι ο Μίστερ ^ 2 μιλάει άσχετα και ακατάσχετα
  • mr_Mister @ 22.11.2011 21:38
    Σταρ δεν ξέρω, για μένα ο άντρας είναι άντρας και η γυναίκα είναι γυναίκα. Ένας άντρας που μπορεί να κάνει μια γυναίκα "κολλητάρι" του θα δυσκολευτεί να καεί στον έρωτα για μία άλλη. U know what I mean. Από την αλλη αυτό το λυθεί συνειδητά πώς το εννοείς - κρατάς και το πιπέρι...
  • Journey @ 22.11.2011 21:45
    btw, συμφωνώ οτι ο ερωτικός σύντροφός μας θα πρέπει να είναι και φίλος μας στην περίπτωση που θέλουμε διάρκεια στη σχέση.
    Ο ερωτικός σύντροφος ο οποίος είναι ανταγωνιστής ή απαιτεί ή ορίζει δεν
    μένει για πολύ, και αν γίνει σύντροφος ζωής, τότε η ζωή μας γίνεται ένα
    λάθος 

    Όχι, οι φίλοι είναι πάντα φίλοι. Για να υπάρξει ερωτική σχέση θα πρέπει
    να υπάρχει μία σπίθα από την αρχή. Στην πορεία δεν υπάρχει καμμία φωτιά χωρίς να υπάρχει σπίθα από την αρχή.
    Ίσως επειδή είμαι Κριάρι, δεν μπόρεσα ποτέ να νιώσω ερωτικά για κάποιον που τον ξέρω ουδέτερα- έστω και με τρελή συμπάθεια -  για καιρό..
     

    Προσωπικά μου βγαίνει πολύ εύκολα να έχω φίλους άντρες και νομίζω πως είναι νορμάλ κατάσταση.
     
  • StaRdust80 @ 22.11.2011 21:48
    Η συνειδητή λύση δεν είναι απαραίτηατα το σεκς( σε κάποιες περιπτώσεις βέβαια μπορεί και να γλυτώσει χρόνο και κόπο) ....η συνειδητή λύση είναι πχ αν ο Δημήτρης (το όνομα τυχαίο) που είναι φίλος με την Κατερίνα (επίσης τυχαία) ξαφνικά τη δεί "αλλιώς" να κάτσει κάτω με τον εαυτό του να δει γιατί τη βλέπει αλλιώς, μηπως πάντα πχ ήταν αλλιώς, μήπως είναι σε φάση "ζευγαρώματος",μήπως είναι μια φάση δημιουργικής ξηρασίας και χίλιες δυο άλλες παραμέτρους....
    Φυσικά δεν μιλάω για κολλητιλίκια.....αυτα τα βρίσκω απιστευτως ζόρικα....και ναι είναι το εκεινο το σημείο που αν φτάσει ενας άντρας η μια γυναίκα δυσκολα θα "καουν "μετά ως πρέπει σε τυχόν σχέσεις τους.....
    πλουτώνιος και φοβάσαι ένα πιπέρι καλε?
  • mr_Mister @ 22.11.2011 21:59
    Τζουρ 5 σταρ γιατί είσαι προεδράρα, και 1) επιμένω ουδείς άσφαλτος 2) μιλάω πολύ - δουλεύω λίγο 3) τα αυτοματοποιημένα είναι σωστά αλλά χωρίς ταυτότητα 4) οι φίλοι σου μπορεί να έχουν διαφορετική άποψη... Αυτό έλεγα πιο πριν.
  • alfita @ 22.11.2011 22:02
    Mister δεν ξερω αν καταλαβε η star αλλα εγω δεν ειμαι σιγουρη για το τι
    εννοεις.Εγω εχει τυχει να εχω αντρες κολληταρια αλλα ποτε δεν ανηκαν
    στον τυπο του αντρα που θα τους εβλεπα σεξουαλικα..τωρα οπου το σκεφτομαι δεν τους εβλεπα καν σαν  αντρες..αλλα απλα σαν ανθρωπινα πλασματα..Για καποιο λογο εκανα πολλη  παρεα  με αντρες απο παιδι..ισως εγω παραημουν πολυπλοκη καιμε ξεκουραζε η απλοτητα τους σαν ψυχοσυνθεση..
  • Journey @ 22.11.2011 22:18
    Mλιστερ^2, κι εγώ αν σου πω οτι για παράδειγμα με σένα έχω 67% αρμονία και 55 % ένταση, σωστή θα ήμουν και χωρίς να είμαι αυτοματοποιημένη ή προγραμμα, και χωρίς καν να ξέρω τι είναι να είσια ΙΙμος εσύ και Κριός εγώ.
    Τι εννοώ όμως με την αρμονία ή την ένταση? Πως εκφράζεται στην καθημερινότητα? Ποιές οι επιδράσεις/επιπτώσεις  τους στην εξέλιξη της σχέσης - πέρα από τα συμβάντα?
    Πως μπορεί να διορθωθεί κάτι - αν γίνεται, πώς μπορεί να ανανεωθεί μια τελμάτωση, πως μπορεί να επανακινηθεί μία πιο ευνοίκή κατάσταση - αν μπορεί ή δεν μπορεί?
    Πώς μπορεί να διατηρηθεί και για πόσο η αρμονία - αφού πρώτα εντoπιστεί το τι αφορά.
    Αυτά και άλλα 100 ερωτηματικά έτσι στα πρόχειρα για αρχή
     
     
  • Journey @ 22.11.2011 22:21
    Πως γίνεται να έχω βιώσει μία εκπληκτική σχέση και να έχω νιώσει τόσο έρωτα και αγάπη με κάποιον που στη συναστρία μας το wow δίνει αρμονία 36% και ένταση 59%??
    Τελικά η συναστρία είναι κάτι απαραίτητο ή θα ήταν καλά να τη βλέπουμε πολλάααα χρόνια μετά τη σχέση ή πολλά χρόνια μετά την έναρξη της χέσης - αν η σχέση κρατήσει και είναι ζωής - μόνο και μόνο για στατιστικούς λόγους?
    * Αυτά ήταν τα ερωτηματικά μου Νο 101 και 102.
     
  • StaRdust80 @ 22.11.2011 22:29
    Μήπως γιατί η αστρολογία περιορίζεται σε 360 μοιρες,άπειρους συνδιασμούς, ΄τασεις, ενστάσεις και ακόμα και αν οι πλανήτες έχουν επιτυχώς συνδεθεί με τα γιουνγκανικά αρχέτυπα υπάρχει ένα κομμάτι όπως και στην ψυχολογία που είναι δύσκολο να το πιάσουμε....?
    και αυτό είναι ένα δυναμικό κομμάτι που μπορεί να εξελίσεται κάποιες φορές κατά το "ο σοφός κυβερνάει τα 'αστρα του" ή με βάση την αυτογνωσία και αυτοβελτίωση.....
    και δεν είναι άλλο από την Ψυχή....
  • alfita @ 22.11.2011 22:31
    Μπραβο βρε jour δεν ξερω απο συναστριες και τα ρεστα κι εχω κι εγω την ιδια απορια και απο την προσωπικη μου πειρα στις ανθρωπινες σχεσεις ενα εχω να πω.. Δεν υπαρχουν κανονες τελικα..ολοι οι ανθρωποι ειναι εξαιρεσεις σε εναν κανονα που δεν υπαρχει..
  • Journey @ 22.11.2011 22:33
    Σταρ, φευ!! Το λυπηρό είναι πως οι περισσότεροι δίνουμε βάση σε ό,τι διαβάζουμε και το λαμβάνυομε αξιωματικά - ακόμα και αν είναι από την καφεδοδιαβάστρα τη μαντάμ Ζαίρα.. Ακόμα και αν είναι από κάποιο σάιτ με μπακράουτν αγγελουδάκια και μικρά πόνυ.
    Ποιός σοφός? Μετράς ηλίθιους αντί για προβατάκια και κοιμάσαι..
  • Ariete79 @ 22.11.2011 22:37
    Βρε Τζούρνι αφού το είπώθηκε και στο link του Συνεδρίου (αν δεν κάνω λάθος) :
     
    "Για την Συναστρία θέλουμε δύσκολες όψεις προκειμένου να εξελιχθεί η σχέση και όσον δυνατόν περισσότερες όψεις των προσωπικών πλανητών για διάρκεια..."
     
    Άμα λέω εγώ ένταση...
    Με τα τρίγωνα και τις αρμονίες μας παίρνει ο ύπνος..ζζζζ....ζζζζ....β α ρ ε τ ό!
  • Journey @ 22.11.2011 22:40
    Πέστε τα  Σταρ, αλφίτα, Αριέτ , άντε γιατί νιώθω σαν τη χαζή που μιλαέι μόνη της
    Ναι, αυτήν την απορία την έχω, τι θα πει ένταση? Όταν νιώθω ένταση νιώθω ζωντανή.
    Έξαψη είναι η σωστή λέξη
  • mr_Mister @ 22.11.2011 22:41
    101: Εκεί μπαίνει ο ανθρώπινος παράγοντας που θα νοιώσει ότι μία όψη από τις πολλές είναι πιο εξέχουσας σημασίας και κυριαρχεί, οπότε θα έπρεπε να "βαθμολογηθεί" περισσότερο. Και το αντίθετο σε περιπτώσεις που το σκορ είναι μεγάλο. Μη με ρωτήσεις πώς, δεν θα σου απαντήσω.
     
    102: Τη συναστρία την κοιτάς σποραδικά καθώς ζεις τη σχέση για να ανακαλύπτεις πράγματα και ειδικά σε φάσεις που νομίζειςότι η σχέση "φρενάρει". Φυσικά κοιτάς και τους 6 χάρτες μια ματιά (ένας εξοικειωμένος με αυτά κοιτάει μόνο δύο ή και έναν άμα είναι μαγκιόρος, τον τριπλό -tri wheel- γεννέθλιων με τον σύνθετο και για λουκούμι βάζει και έναν τέταρτο τροχό διελεύσεις..)
     
    103: Θέλω να δουλέψω λέμε....!!!
     
    Σταρ ναι, αλλιώς οι αστρολόγοι θα είχαν πάψει να υπάρχουν όπως πολλά επαγγέλματα που τα έφαγε η τεχνολογία και η πρόοδος.
  • Journey @ 22.11.2011 22:41
    * Ναι, ο Μίστερ μια χαρά τα λέει ο άνθρωπός, ό,τι προτείνει είναι μαστ για μία μελέτη
  • Journey @ 22.11.2011 22:42
    Μίστερ, να δουλέψω εγώ για σένα { τοχω} και να μας κάνεις μερικές αναλυσούλες εσύ??
  • StaRdust80 @ 22.11.2011 22:46
    ναι έξαψη....αι λαικ ιτ!
    Mister δεν υποτιμάω σε καμμία περίπτωση αστρολόγους η άλλα επαγγέλματα....θα ήταν ύβρις εκ μέρους μου άλλωστε αφού ψιλοασχολούμαι με την αστρολογία να την κατακριμνήσω και σόρρυ αν ακούστηκα έτσι....
    Όπως όμως στα μαθηματικά αναπτύχθηκε η εφαρμοσμένη μελέτη πχ φανταστικών αριθμων  για να εξηγήσουν κομμάτια της επιστήμης μη προσβάσιμα προς το παρόν έτσι σκέφτηκα ότι ίσως υπάρχει ένα κομμάτι στις επιστήμες που δεν κατεουμε.....
     
    104: παενε βρε μιστερ δεν σε έχουμε δεμένο
  • Ariete79 @ 22.11.2011 22:48
    Μπρός παιδιά! Ελάτε να δώκουμε ένα χεράκι βοηθείας όλοι στον Mr να τελειώκει την δουλειά!!!
    <3 <3 <3
  • Ariete79 @ 22.11.2011 22:51
    Αχχχχ...Τζούρνι μου! Τζούρνι μου!!! Έ ξ α ψ η, I like! Γι'αυτό ζω!
  • Journey @ 22.11.2011 22:54
    oh yeah...

     
  • alfita @ 22.11.2011 23:04
    ΕΞΑΨΗ μπραβο  ρε Jour  κι εχω κι ενα κολλημα στην ακριβολογια..    
     
    Ετσι κι αλλιως το υπερβολικα λογικο στις ανθρωπινες σχεσεις καταληγει παραλογο..χωρις εξαψη  δεν γινεται ΤΙΠΟΤΑ..μεσα στο σωμα μας ανεβοκατεβαινουμε με ρυθμο αιματος μεχρι να θελησει καποιος να μας δωσει αλλη μια ευκαιρια στην αναπνοη...αλλα κοβοντας μας την ανασα ε; 
     
  • mr_Mister @ 22.11.2011 23:10
    Τζουρ άμα σου στείλω 40GΒ υλικό, ναι.
     
    Σταρ ο Ριζόπουλος στο συνέδριο το έθεσε στη βάση αφού βλέπεις ότι κάτι σου λείπει ψάχνεις να το βρεις. Προσωπικά δεν συμφωνώ μαζί του γιατί αυτό περιπλέκει τα πράγματα οδηγώντας σε διάσπαση, σε ένα κάρο σχολές και μεθόδους δηλαδή που μετά θα γυρεύουν την ενοποίησή τους. Άποψή μου και πάλι. Επίσης η αστρολογία είπαμε δεν προεξοφλεί αλλά προτείνει. Δεν το πάω παραπέρα.
     
    Τέσσυ δεν έχει να κάνει καν με μαθηματικά και με αριθμούς, αλλά με το παραπέρα που (δεν) είπα πιο πάνω στην σταρ : )
    105: Τραβάτε με κι ας κλαίω?
  • Journey @ 22.11.2011 23:13
    @Μίστερ, στείλε, ξέρεις οτι πεθαίνω. Βέβαια αυτό πυο θα κάνω εγώ δνε θα έχει καμμία απολύτως σχέση με αυτό που θα κάνεις εσύ αλλά τουλάχιστον η δουλειά θα τελειώσει.
    Θα καταστραφείς βέβαια αλλά ας μην τα θέλουμε όλα δικά μας.
    @alfita, έτσι ακιρβώς...ακριβώς έτσι ..
     
    moto της ημέρας
    Επίσης η αστρολογία είπαμε δεν προεξοφλεί αλλά προτείνει. naff said..
  • StaRdust80 @ 22.11.2011 23:17
    δενν είδα τον Ριζόπουλο δεν έχω προλάβει να δώ τπτ από το υλικό που μας πρότεινες γιατί πήζω σαν γιαούρτι.....
    Σε καμμία περίπτωση δεν εννοούσα το να ερμηνεύσουμε ή να δημιουργήσουμε κατά "έλλειψη" απλά και μόνο για να εξηγήσουμε ότι δεν κατανοούμε...δεν είμαι της διασπαστικής αλλά της συνθετικής μεθόδου....
     
    106: στείλε τα 40 ή πάρε μια απόφαση
     
    Jour αν είναι να μιλάμε για τα άνωθι πείτε μου να βάλω ποτό μπας και βγάλω το βράδυ
  • Journey @ 22.11.2011 23:35
    107. Σιγά μην στείλει, δεν είναι χαζός ο άνθρωπος, εγώ θα τον καταστρέψω σε 3 δευτερόλεπτα
    108. Βάλε ποτό γιατί τα πράγματα μπορεί να γίνουν ακόμα χειρότερα!! Πρόμιςςςς
  • StaRdust80 @ 22.11.2011 23:38
    109 τη δική μπυ δουλειά ποιός θα την κάνει ε?20/140 και 16/40 ειμαι στα γραπτά που έχω..
    110 βάνω και πάω...απέναντι?
  • agkou @ 23.11.2011 00:06
    Jour, καταπληκτικό πράγμα να νοιώθεις να
    αισθάνεσαι και να σου ακουμπάει και το
    χέρι αυτός που σου αναλύει τη συναστρία
    [σας/whatever], αλλά αυτό το πράγμα με τον
    αφορισμό ποτέ δεν το κατάλαβα. ναί,
    πιθανότατα τα προγράμματα δε θα σου πουν
    πολλά πράγματα γιατί είναι αυτοποιημένα,
    αλλά γιατί τρώνε όπως και δήποτε άκυρο?
    εξ' ολοκλήρου? επειδή η αλήθεια που γράφουν
    δεν ταιριάζει με την αλήθεια που ζεις?
    κάνεις ένα γκαλοπ και σου λέει ότι ο ταδε είναι ο
    καταλληλότερος για πρωθυπουργός [τυχαίιιιιιο
    παράαααααδειγμα] σύμφωνα με τα αποτελέσματσ.
    ναί,τί?το γκαλοπ φταίει που βγήκε αυτό το
    αποτέλεσμα ή η διάθεση του δείγματος βάση του
    τί βιώνει?
     
    δεν έχω πρόβλημα με τα προγραμματα. βοηθητικά
    δρουν κι ειδικά αν κάποιος δεν ξέρει και πολλά
    πράγματα δεν είναι κακό  να έχει έναν μπούσουλα.
    αν θέλει να μείνει εκεί,με γειά του με χαρά του. η
    εξέλιξη δεν έχει τον ίδιο ρυθμό σε όλους
     
     
    και τώρα ας πούμε για τον κρόνο μου....
     
  • mr_Mister @ 23.11.2011 00:24
    Aς τον αφήσουμε να μας τα πει μόνος του.... (Έχει για όλους, μη σπρώχνεστε!)
     
    http://youtu.be/9C6lymtHG60
     
     
     
  • agkou @ 23.11.2011 00:30
    helloz to you too,sir ^^
  • StaRdust80 @ 23.11.2011 00:30
    ιου και μου κανει λίγο εφιαλτικός ο σατουρν
  • mr_Mister @ 23.11.2011 00:38
    Είναι και γι αυτό το έβαλα, ψάξε λίγο και τους άλλους ήχους (προσοχή γιατί έχει πολλά scams) και θα βγάλεις συμπέρασμα. Συγκεντρωμένοι περιληπτικά εδώ http://youtu.be/ToXaNUjNfS4
     
    Helowz 2u agk : )
  • StaRdust80 @ 23.11.2011 00:41
    είμαι που είμαι σε χαυπερτενσιον δεν θέω να βρυκολακιάσω....
     
    agkou?ο κρονος ιζ γουεαρ?
  • agkou @ 23.11.2011 00:44
    εγώ τον βρίσκω λίγο ψυχεδελικό.
    και λίγο σε big brother κάτι
     
    κρόνος @ τοξότη
  • StaRdust80 @ 23.11.2011 00:46
    ναι θα μπορούσε...αλλά εμένα μου κάνει του κάτω κόσμου...
    οπ!στον 2ο και εσυ?
  • agkou @ 23.11.2011 00:50
    και του κάτω κόσμου φαντάζομαι ισχύει.
    εφιάλτης στο δρόμο με τις λεύκες κλπ
     
    2ο indeed
  • StaRdust80 @ 23.11.2011 00:52
    ναι σου λέω μου χει ξεσηκωθεί όλη η χαίτη....
    τι έχει ο κρόνος σου?
  • agkou @ 23.11.2011 01:01
    άρχοντας
  • mr_Mister @ 23.11.2011 01:02
    Μια χαρά είναι, άσε την να λέει... : )
  • StaRdust80 @ 23.11.2011 01:02
    το πα να κάνω καφέ μου πε η άλλη ποτό....
    σε έχασα....άρχοντας???
  • StaRdust80 @ 23.11.2011 01:06
    αμα ο κρόνος στον 2ο είναι μια χαρά και άρχοντας 2 τινά παίζουν.....
    ή με μπέρδεψαν στο μαιευτήριο
    ή ξέχασα πλέον και ότι έχω μάθει....sad sad...klaps
  • mr_Mister @ 23.11.2011 01:12
    Σταρ ο δικός σου κάνει Τ με Ποσειδώνα - Ερμή γι αυτό σου φαίνεται λίγο πιο βαρύς. Και ύστερα στον 2 έχεις και τον Δία σου οπότε πάτσι : ) Κι όπως είπαμε τα τεραγωνα δεν είναι ΠΑΝΤΑ αρνητικά.
  • StaRdust80 @ 23.11.2011 01:17
    μα πώς το χρυσώνεις αυτό το χάπι έτσι....
    τα τετράγωνα είναι τσαλεντζις το χουμε πει.....u gotta fight for ur right to party!
  • agkou @ 23.11.2011 01:17
    αυτός ο μιστερ μας έχει φακελωμένους όλους...
  • StaRdust80 @ 23.11.2011 01:22
    δεν λές ευτυχώς που βρέθηκε ένας άνθρωπος να μας ξεστραβώσει πανω στις μάυρες κηλίδες...
    ξέρς τι έιναι αυτό το Τ?
    μαρτύυυυυριο
  • mr_Mister @ 23.11.2011 01:27
    Καλά, δεν θα ξαναπάρω χάρτη τότε... (όχι για να δειτε ότι η καρκινογκρίνια είναι χειρότερη από τη λιονταρίσια!)
  • StaRdust80 @ 23.11.2011 01:31
    λείπει το ντράμα....
  • sgouromallousa @ 23.11.2011 01:31
    και μενα απο χτες και σημερα με εχει πιασει μια μίρλα μπορω να πω.....
  • agkou @ 23.11.2011 01:32
    mr_Mister αλήθεια αυτό? de facto?
  • StaRdust80 @ 23.11.2011 01:37
    αστα σγουρο...έρχεται ο ανάδρομος, έχουμε και την έκκλειψη έ δεν το λες και λίγο όλο αυτο....
  • sideways @ 23.11.2011 01:42
    μπουρδες λιονταρω, μη τον ακους
  • mr_Mister @ 23.11.2011 01:50
    Ορίστε βρε, ο Καρκίνος καταλαβαίνει!
  • StaRdust80 @ 23.11.2011 01:50
    χαχαχαχαχαχαχ side
  • agkou @ 23.11.2011 01:52
    εμπιστεύομαι side [έχει και υπέροχες μουσικές
    επιλογές!]
     
    μιστερ! δλδ έλεγες ψέμματα πριν? λες ψέμματα γενικά?
  • mr_Mister @ 23.11.2011 01:59
    Ψέμματα δεν λέω, αφού είπα πως το κάνω για γκρίνια και καλά
  • mr_Mister @ 23.11.2011 02:00
    Και γενικά ποτέ.
  • StaRdust80 @ 23.11.2011 02:01
    αυτό το ποτέ σαν να φώναξε από την οθόνη μου....
    έλεος θα πνιγώ με το παγωτό
     
  • agkou @ 23.11.2011 02:02
    μπούυυυυυυυυυυυυρδες δλδ
  • mr_Mister @ 23.11.2011 02:07
    Δεν επιμένω στο να πείσω, την αλήθεια έτσι κι αλλιώς την νοιώθεις ή όχι. Όταν αμφιβάλλεις έστω και στο ελάχιστο καλύτερα να πιστεύεις ότι είναι ψέμα
  • agkou @ 23.11.2011 02:12
    mister δεν έχει πλάκα όταν σοβαρεύεις.
    ας πούμε για τα αεροθούμενα που θα
    σου στείλουμε καλύτερα =/
     
  • StaRdust80 @ 23.11.2011 02:14
    χαχαχαχαχαχαχ agkou
     
  • StaRdust80 @ 23.11.2011 02:20
    σας χαιρετώ....πάω να βουτήξω στον 12ο μου.....buenas noches...!!!!
  • agkou @ 23.11.2011 02:35
    oyasuminasai star =)
  • Journey @ 23.11.2011 02:39
    Το κριάρι φεύγει, το κριάρi έρχεται
  • Journey @ 23.11.2011 02:41
    Το καβούρι που πήγε? Ααα, χωρίς side δεν κάθομαι ούτε εγώ. Φοβάμαι μόνη με Μister  και agkou
  • agkou @ 23.11.2011 02:42
    γιατί?
  • Journey @ 23.11.2011 02:43
    Ε τι, θα αρχίσετε να μιλατε για τον Κρόνο σου και δεν θα μπορώ να κοιμηθώ, κατάλαβες?
  • mr_Mister @ 23.11.2011 02:45
    Μπα, εγώ λέω ψέματα μη με πιστεύεις. Καληνύχτα επίσης : )
  • agkou @ 23.11.2011 02:46
    προτιμάς τον πλούτωνά του?
  • Journey @ 23.11.2011 02:46
    Ποιός πείραξε την καρκινοσελήνη σου ?
  • agkou @ 23.11.2011 02:49
    εγώ
  • Journey @ 23.11.2011 02:49
    agkou άσε, τι να μας πει και ο Μίστερ με προσωπικούς στην κυριαρχία τους..Σελήνη στον Καρκίνο, Άρη στον Κριό, Ερμή στους ΙΙμους κ.ο.κ.
     
  • Journey @ 23.11.2011 02:50
    Ουπς, πρέπει να διαβάσω 90 τόσα σχόλια για να βρω το πταίσμα?
  • agkou @ 23.11.2011 02:55
    όχι
  • Journey @ 23.11.2011 02:55
    ωωω, τι πταίσμα? θα το χαρακτήριζα παρ ολίγον κακούργημα!
    * δεν είμαι αφοριστική για τα προγράμματα, είμαι αφοριστική για το εύκολο, το άσχετο και το άσκεφτο { είδες? όοοοολα τα διαβάσα}
  • Journey @ 23.11.2011 02:57
    Μήπως να πάω κι εγώ για ύπνο? Ξυπνάω σε λίγες ώρες .
    Άύριο να βρω ξεθυμωμένο τον Μίστερ παρακαλώ!
     
  • agkou @ 23.11.2011 02:57
    σοκολατάκι για τον κόπο σου
     
    πες μου γιατί ενοχλήθηκε ο μιστερ
    γιατί νιώθω χαζή τώρα
  • Journey @ 23.11.2011 03:01
    Τουλάχιστον 3 σοκολατάκια με γέμιση. ΟΚ?
    * Πλάκα κάνω , τον είδα να παραπονιέται { ξέρεις αυτό το καρκινίσιο το ημι - κροκοδείλιο } και το τράβηξα για το τζούκου τζούκου, τσόπα τσόπα
  • agkou @ 23.11.2011 03:02
    καραμέλα, φράουλα και κάποιο ακόμα.
     
    ΜΙΣΤΕΡ ΣΥΓΓΝΩΜΗ !
  • Journey @ 23.11.2011 03:03
    Ι χεβ α πράκτιςς στα σκορπιο καρκινίστικα και όλως παραδόξως τα βρίσκω cute. 
    Νύχτες 2 all
     
  • agkou @ 23.11.2011 03:05
    oyasumi =)
  • StaRdust80 @ 23.11.2011 07:42
    agkou??? arigato..... και ohayou

έχουν γενέθλια 179 μέλη.

γιορτάζουν οι: Βαρβάρα, Δαμασκηνός

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...