παρακαλώ περιμένετε...

....sometimes the clothes do not make the man

  • aurio @ 24.01.2012 22:29
    ontws eixa psarwsei teleiws tote..........
  • alfita @ 24.01.2012 22:34
  • L.S. @ 24.01.2012 22:36
    Αστερώνω και εγώ με την σειρά μου και έδεσε η κλίκα κορίτσια...!!! 
  • Journey @ 24.01.2012 22:47
    Όμοιος ομοίω αεί πελάζει.
    Κύλησε ο τσέντζερης και βρήκε το καπάκι.
    Βρήκε ο γύφτος τη γενιά του και αγάλλιασε η καρδιά του.
    Κόρακας κοράκου μάτι δεν βγάζει.
    Αυτά είχα πρόχειρα.

    Μην είσαι και τόσο περήφανη λιονταρίνα. Ρώτα και τους Σωκρατικούς της
    παρέας., Κάτι θα κραξε σχετικά ο φιλόσοφος εκτός από τις συκοφαντίες-
    μεγάλη σας χαριτωμενιά.
     
  • IdaAqua @ 24.01.2012 23:06
    FREDOOOOOOOOM! <3
  • aurio @ 24.01.2012 23:06
    oi pio diaskedastikes & ligotero baretes parees einai autes pou periexoun kathe karudias karudi......... http://www.youtube.com/watch?v=RLRLhV9U0kQ ...isws epeidh sumbolizoun thn eleutheria ths skepshs ,thn omorfia ths eirhnhs & sigoura epeidh o kathenas exei na mathei xilia duo pragmata apton allo.. giauto & oi megales athlhtikes sugkentrwseis einai giorth gia thn anthrwpothta http://www.youtube.com/watch?v=pRpeEdMmmQ0 & kati tetoio didaskei & h astrologia sto anthrwpokentriko ths kommati
  • L.S. @ 24.01.2012 23:10
    Γυναίκα χωρίς κώλο  ,   λιμάνι δίχως μώλο....!!!
     
    και
     
    Γυναίκα χωρίς βύζους  , εκκλησία δίχως Jesus...!!!
  • aurio @ 24.01.2012 23:13
    LS ??????xaxaxaxaxax....
  • alfita @ 24.01.2012 23:20
     ls..εκτος των αλλων  μαζι σου
    εμπλουτιζω και τις γνωσεις μου σε παροιμιες..χαχαχαχαχαχαχαχα  τελειες         
  • moisture666 @ 24.01.2012 23:20
    Γυναίκα χωρίς μυαλο εκκλησία χωρίς Θεό
  • aurio @ 24.01.2012 23:28
    moisture.... an laboume upopshn pws o jesus einai theos, katalhgoume sto ekshs sumperasma:gunaika xwris buzous gunaika xwris mualo..pou ektos ths enoxlhtikhs apousias omoiokatalhksias, adunatei na ekshghsei to fainomeno sharon stone, h opoia diathetei to upshlotero iq sto hollywood..! epanatopothethsou..
  • Shark @ 24.01.2012 23:36
    Ψαρινα η Sharon
  • moisture666 @ 24.01.2012 23:38
    Αύριο....εισαι χθες(παρελθόν)
  • aurio @ 24.01.2012 23:40
    yes.. alla ekana ena check molis to petaksa & telika mallon ekana lathos gia to buzi... xaxa ti diaolo...? alliws th thumomouna http://imgusr.celebscentral.net/images/users/14050/200644/Sharon_Stone%7Csharon-stone-0001.jpg
     
  • aurio @ 24.01.2012 23:42
    to prohg post htan gia to psarina tou shark e? moisture... 1)still no omoiokatalhksia 2) eimai paramethaurio einai to original
  • moisture666 @ 24.01.2012 23:57
    Αύριο με βυζι,(καλύτερα)πάρε τα όλα παλιατζη
  • aurio @ 25.01.2012 00:05
  • agkou @ 25.01.2012 00:08
    αυτή η stone πάντως...τόσο μυαλό,
    κάτι της προκοπής δεν μπορεί να
    βάλει? το 'χει ρίξει όλο το βάρος
    στην επιστήμη τεσπα?
  • moisture666 @ 25.01.2012 00:20
    Αύριο με πωπο....η journey με μυαλο!
     
    Πο πο πο πο,πο πο πο πο!
  • agkou @ 25.01.2012 00:26
    moist, εσύ μου χρωστάς να μου
    πείς γιατί η σελήνη μου είναι out
    of sign aspect με τον ποσειδώνα :3
  • moisture666 @ 25.01.2012 00:29
    .
    Μαζούτ εισαι ρε λιονταρακι!
  • moisture666 @ 25.01.2012 00:32
    Ένα τραγουδάκι για την αύριο!
     
    http://www.youtube.com/watch?v=rVKj91uLcYc&feature=youtube_gdata_player
     
     
    Καληνυχτα
  • agkou @ 25.01.2012 00:34
    εγώ πάντως περιμένω απάντηση
  • Journey @ 25.01.2012 00:35
    Ου λήψει το όνομα της Ζουρ επί ματαίω !
     
  • moisture666 @ 25.01.2012 00:47
    http://www.skyviewzone.com/astrology/oosaspects.htm 
     
    Την άλλη φορα να ρωτήσεις κάτι πιο δύσκολο!
  • agkou @ 25.01.2012 00:58
    μόιστ με δικά σου λόγια, αν γίνεται
  • Journey @ 25.01.2012 01:03
    agkou, με συγχωρείς κιόλας που επεμβαίνω αλλά από περιέργεια , ποιές είναι οι θέσεις/μοίρες Σελήνης και Ποσειδώνα σου?
  • agkou @ 25.01.2012 01:18
    Τζουρ δεν επεμβαίνεις
     
    σελήνη 0.42 μοίρες αιγόκερου και
    ποσειδώνας 5.20 μοίρες αιγόκερου.
     
    η σελήνη είναι κάπως οριακά στον 2ο
    οίκο [τρίτος έχει ακμή στις 1.24 μοίρες
    του αιγόκερω] και ρωτάω τον μόιστ να
    εξηγήσει αν γι αυτό δε δέχεται τη σύνοδο.
    αλλά αυτός απαντάει με ένα λινκ με
    μαθηματικά
  • Journey @ 25.01.2012 01:29
    Yπάρχουν αρκετοί τρόποι που μπορείς να επιλέξεις. Αν δεν κάνω λάθος ο μοίστ  επιλέγει να θεωρεί πως ο Δίας του στο Λέοντα  και η Αφροδίτη του στην Παρθενο  κάνουν σύνοδο. Σ'αυτό θα συμφωνήσουν οι περισσότεροι.
    Εγώ λέω οτι αυτό, δεν είναι σύνοδος.
    Όπως και δεν είναι σεξ το να προσπαθείς να έχεις επαφή με το αγόρι σου ενώ βρίσκεστε σε 2 διαφορετικα΄δωμάτια { αυτή η ατάκα είναι του Τζων, όχι δικιά μου }
    Από κει και μετά, διυλίζεις κώνωπες ή καταπίνεςι καμλήλους κατά βούληση.
     
     
  • agkou @ 25.01.2012 01:39
    Τζουρ, καλά αν το πάμε έτσι η σελήνη
    μου πιάνει και σύνοδο τον ουρανό
    που είναι στον τοξότη. αλλά δεν ανέφερα
    κάτι τέτοιο, μιλάμε για ίδια ζώδια.
     
    και η απορία μου ήταν συγκεκριμένη πάντως.
  • Journey @ 25.01.2012 01:57
    Όχι, μην το κάνεις διαφύλαξε την ακεραιότητά σου, άσε τα διαφορετικά ζώδια ήσυχα
    * Από περιέργεια θα έκανα τους υπολογισμούς του λινκ αλλά πρέπει να κλείσω
     
  • moisture666 @ 25.01.2012 10:09
    13.00 ωρα γεννησης κ αθηνα γνωριζω(μου εχεις πει) αγκου.
     
    σχετικα με την δικη μου συνοδο(η' οχι , για καποιους) αφροδιτης-δια λειτουργει εδω κ πολλα χρονια.
     
    η ερμηνεια της συγκεκριμενης συνοδου, απο τη βιβλιογραφια, δινει χαρακτηριστικα τα οποια συμβαινουν.
  • agkou @ 25.01.2012 13:48
     moist αφ' ενός συνεχίζεις να μη μου απαντάς
    στην ερώτηση που σου έκανα όχι, το λινκ δεν
    μετράει σαν απάντηση]. 2 σειρές με μια εξήγηση
    δεν μπορείς να τη γράψεις?
     
    κι επίσης είσαι τρομακτικά ηλίθιος με τις
    πληροφορίες που δέχεσαι. σοβαρά.
  • Journey @ 25.01.2012 14:41
    Στο ακόλουθο link εκτός από μία πρόσφατη σχετική συζήτηση για τις όψεις υπάρχουν και κάποιες παραπομπές και αναλύσεις με εξαιρετικό ενδιαφέρον.
     
    http://www.stardome.gr/tribes/libra/28502.html 
    Δεν εξέφρασα ίδιαν και υποκειμενική δική μου άποψη.
    Το αν δουλεύει ή οχι μία όψη, οικοθεσία κλπ πιστεύω οτι δεν θα πρέπει να προκύπτει από δική μας απόφαση και αντίληψη ακόμα και αν συζητάμε σε ένα ερασιτεχνικό επίπεδο όπως εδώ εμείς τώρα.
    Κάποια πράγματα είναι πέραν της δικιάς μας αντίληψης ή θα πρέπει να είναι αν θέλουμε να λέμε οτι υπάρχει μία αντικειμενική εικόνα και εφαρμογή.Αυτό ισχύει και για την αστρολογία.
    " Πιστεύω οτι έχω πυρετό επειδή νιώθω οτι καίω αλλά το θερμόμετρο δείχνει 36,6" 
    Επομένως δεν έχω πυρετό αλλά κάποια αδιαθεσία άλλη που μου δημιουργεί την ίδια δυσφορία.
    Το ίδιο και με τις όψεις κλπ.
    Το τι πιστεύουμε , είναι αδιάφορο.
     
  • Journey @ 25.01.2012 14:52
    Eνυγουέιζ, προβληματισμούς θέτω αλλά μάλλον παραείμαι σοβαρή.
     
     
  • agkou @ 25.01.2012 15:20
    Τζουρ αυτό είναι θέμα για όψεις
    με cupido είπαμε
     
    αλλά έτσι κι αλλιώς τον μόιστ ρώτησα,
    αφού αυτός το ξεκίνησε.
     
    πιες. μπορεί να είναι και θέμα υπερέντασης
    η θερμοκρασία. περαστικά όπως και να
    'χει =)
  • Journey @ 25.01.2012 15:27
    Παράδειγμα έφερα : P
     
    Μπα, κουβέντα κάνω δεν σου απαντώ για το λινκ του μόιστ επειδή δεν μπ'ορεσα καν να το δω.
    Κούπιντο ε? LOLOLOL
    Κάποιος θα πάθει καρδιακό αν το διαβάσει αυτό
    Έχω πάντως απορίες.
    Ακόμα και αν δεχτώ οτι η σύνοδος  Αφροδίτης- Δία σε Παρθένο / Λέοντα ισχύει , μία Αφροδίτη στην παρθένο πόση ευεργεσια μπορεί να φέρει?
    Δεν δουλεύουν ούτε οι κανόνες των θεμελιωδών δυνάμεων? Τότε, τι δουλεύει? Αμέρικαν μπαρ είναι αυτό τότε, όχι αστρολογία  : P 
     
    Κλέινω. Έχετε γειααααααα { πάω να βγάλω επάξια τα μισθά μου , ΛΟΛ}
  • moisture666 @ 25.01.2012 17:22
    χαχαχαχαχαχα!!!....αγκου, θα φας ξυλιες!
    εχοντας το γενεθλιο χαρτη σου "στις εικονες" κ στο myhoroscope(στους χαρτες μου) ειχα περασει λανθασμενη ωρα γεννησης σου στον εναν απο αυτους.
    στον ενα χαρτη η σεληνη σου ειναι στο τοξοτη κ στον αλλο.....στον αιγοκερω.
     
    για να αρχιζουν να μαθαινουν καποιοι παπαγαλοι, υπαρχουν δυο παραγοντες που επηρεαζουν την OOSA.
    1)το μεγεθος του ενος πλανητη εν συγκρισει με το μεγεθος του αλλου
    2)ποιος απο τους δυο βρισκεται σε μεγαλυτερη μοιρα απο τον αλλο.
     
    στη συγκεκριμενη περιπτωση ο μεγαλυτερος πλανητης ειναι ο διας κ εχει μεγαλυτερη επιρροη απο την αφροδιτη (λογω μεγεθους κ ταχυτητας) κ συγχρονως βρισκεται σε μεγαλυτερη μοιρα(στο τελος του λεοντα).
     
    ακομα κ αν ειχαμε αφροδιτη στο λεοντα κ δια στην παρθενο(στις ιδιες μοιρες αντιστοιχα) η οψη παλι θα ΕΙΝΑΙ συνοδος απλα η ισχυ της θα ηταν μικροτερη.
  • agkou @ 25.01.2012 20:11
    έεεεελα ρε συ μόιστ που γούσταρες τόσο
    πολύ τον χάρτη μου που τον αποθήκευσες
    και πάνω από μία φορές, ξέρω γω.
    να πάρεις τις ξυλιές σου και να πας προς την
    επίδαυρο. τέλεια περιοχή για τραγικούς.
  • Journey @ 25.01.2012 20:24
    Αν το παπαγάλος πήγαινε σε μένα, δεν νομίζω να είμαι, διαβάζω, κατανοώ, συνθέτω.
    Θέλεις να μου πεις οτι το μέγεθος μετράει? Το ξέρω αλλά όχι εν προκειμένω.
    Υπάρχουν και εξαιρέσεις.
    Πριν αρχίσεις πάλι την απόδωση κοσμητικών θα ήτνα προτιμότερο  να σχολιάσεις τις παραπομπές στα Λινκς που έδωσα εκτός και αν το παπαγάλος πήγαινε και στον αρθογράφο του blog τον κο. Π. Ελευεθεριάδη, ή αυτός εξαιρείται? Τον θεωρώ δάσκαλό μου υπό μία έννοια. Το ότι ακολουθώ τα αναγνώσματά του δεν σημαίνει οτι είμαι παπαγάλος.
    Εσύ για το μέγεθος που το διάβασες?

    Δεν έτυχε να πέσεις ποτέ πάνω στις θεμελιώδεις δυνάμεις και τη νομοτέλειά τους στην αστρολογία? Μου φαίνεται παράξενο.
     
  • Journey @ 25.01.2012 20:32
    http://astrologyandlife.blogspot.com/2012/01/out-of-sign-aspects.html
     
    μόιστ, επειδή είναι τουλάχιστον άσχημο να πρέπει να δεχόμαστε
    επικριτικά κοσμητικά σε κάθε μας απόπειρα για μία συζήτηη - εκτός όλων
    των άλλων, περιορίσου στο να κρίνεις και να αντικρούσεις το λινκ που
    παρέθεσα.
    Αν έχεις όρεξη και θέλεις, μπορείς να μας πεις πως κατά τη γνώμη σου
    το μέγεθος υπερισχύει των θεμελιωδών δυνάμεων. Θα το διαβάσω με μεγάλο
    ενδιαφέρον.
     
  • GwgwOuf @ 25.01.2012 22:22
    lol.....δυσκολα βρισκεις τοσα πετυχημενα σχολια γεματα νοηματα μαζεμενα σε ενα και μονο ποστ.... :/
  • moisture666 @ 25.01.2012 22:46
    Petros EleftheriadisJan 12, 2012 08:13 AMI
    take your point, but conjunction, as Frawley points out, is actually
    the coming together,like sexual intercourse and he jokes: "Have you ever
    tried having sex with your wife from another room?"καποιος πρεπει να μιλησει στο φιλο σου , τον τζον, για το gloryhole."Αν έχεις όρεξη και θέλεις, μπορείς να μας πεις πως κατά τη γνώμη σου

    το μέγεθος υπερισχύει των θεμελιωδών δυνάμεων. Θα το διαβάσω με μεγάλο

    ενδιαφέρον."
     
     
    1)να μαθεις να ψαχνεις(αν δεν το βρεις μεχρι αυριο, αντε μεθαυριο...θα σε βοηθησω δινοντας σου το αντιστοιχο λινκ)
    2)να μην ξεχνας(θυμασαι τι εγραφες,  για το ποια εναι η διαφορα ενος πλανητη στην μηδενικη μοιρα κ στην τελευταια μοιρα ενος ζωδιου??!!)
    3)οσο μεγαλυτερος ειναι ενας πλανητης τοσο πιο slower transit κ progression effect εχει απο ενα μικροτερο με μεγαλυτερη ταχυτητα πλανητη.
     
     
     
    αγκου εισαι καβαλημενο καλαμι(το ξεχασα...λιονταρι εισαι)
    εχω το γενεθλιο χαρτη πολλων μελων, ετσι κ τον δικο σου!
     
  • Shark @ 25.01.2012 22:52
  • Journey @ 25.01.2012 23:11
    Ναι, είδα το διάλογο και ξέρω τους αντίλογους, αυτό που δεν καταλαβαίνω μόιστ είναι η επιθετικότητα και το τόνος σου.
     
    Αυτά που έχω πει για την τελευταία μοίρα δεν αναιρεί το ότι δεν υπάρχει από τεχνικής άποψης σύνοδος μεταξύ ενός Δία στο Λέοντα και μίας Αφροδίτης στην Παρθένο.
     

     
  • agkou @ 25.01.2012 23:31
    μόιστ, φαντάζομαι ότι από τον χάρτη
    μου μπορείς να δείς και το μέγεθος
    του καλαμιού μου. να μου το πείς σε
    χιλιοστά το νούμερο να φαίνεται μεγάλο,
    ευχαριστώ.
     
    ο τόνος και η αλαζονεία σου είναι ο λόγος
    που γράφω κι εγώ με αυτόν τον τρόπο.
     
    παρεπιπτόντως.... μιας πουταναφέραμε...
    δε θα μου πείς γιατί μια σελήνη στον αιγόκερω
    δεν κάνει σύνοδο με έναν ποσειδώνα, επίσης
    στον αιγόκερω? 5 μοίρες παρακάτω? έτσι,
    χωρίς να πετάξεις κάποιο λινκ αντί απάντησης.
     
    πιες. η συλλογή χαρτών θα είναι κάποιο φετιχ
    φαντάζομαι. σκορπιοερμής ίσως. oh well
  • GwgwOuf @ 26.01.2012 00:12
    μα γιατι αγκου?! αν εχει τον χαρτη σου γνωριζει τα παντα για εσενα και μπορει να σου μιλαει οπως θελει αφου ξερει ολες τις αδυναμιες και τα τρωτα σου σημεια. οποτε θελει σε στριμωχνει στον τοιχο!! ...ΛΟΛ!!!
    moist σιριουσλυ???? συλλεγεις τους χαρτες μας??? και λες και δημοσια ωρα γεννησης και δεν ξερω τι αλλα στοιχεια που δεν εχει αποκαλυψει το ιδιο το ατομο??? ΣΙΡΙΟΥΣΛΥ?????
    και πώς τους μαζεψες τους χαρτες μας δηλαδη?? σε εμπιστευτηκαμε ολοι για τις καταπληκτικες σου γνωσεις και τις μοναδικα τεκμηριωμενες αποψεις σου????? ή μηπως σε ολους εστελνες πμ "ο,τι απορια εχεις να σε βοηθησω απο τη βιβλιογραφια μου" -την οποια δεν εχεις διαβασει οπως λες- και τελικως δεν απαντας σε καμια απορια????? εεεεεε???????
    τα 'χω παρει κρανιο
    σβησε τον δικο μου ΤΩΡΑ.
  • moisture666 @ 26.01.2012 01:00
    χαλαρα!
    δεν υπαρχει αλαζονεια ουτε επιθετικοτητα, ουτε υπηρχε ποτε.
    θα υπαρχει τωρα??
     
    σιριουσλυ γωγω παιζει να ηπιες πολυ καφε σημερα!
    (το να γνωριζω το γενεθλιο χαρτη σου,  σηαμαινει οτι γνωριζω κ τα παντα για εσενα???
    υπαρχει κομπλεξ σε αυτα που γραφεις γωγω)
     
    κανενα γενεθλιο χαρτη, κανενος μελους δεν εχω δωσει σε κανεναν.
    (αν υπαρχει αμφιβολια...ας μιλησει καποιος που γνωριζει κατι διαφορετικο.
    για παραδειγμα, την ωρα γεννησης εγραψα για την αγκου διοτι ειχα υπολογισει
    διαφορετικη θεση για τη σεληνη της.)
     
     
    τους χαρτες, που δεν ειναι παραπανω απο 10 στον αριθμο, τους εχω στην
    περιπτωση που καποιο μελος, μεσω ποστ, ζητησει καποια πληροφορια για καποια
    διελευση.
    τις περισσοτερες φορες ζητω τα στοιχεια γεννησης μεσω σχολιου κ οχι μεσω
    p.m...για να μην πω, ολες τις φορες.
     
     
    εγραψα ολο αυτο το κατεβατο γιατι εμεινα αφωνος απο το σχολιο της γωγωουφ κ
    επειδη δεν μου αρεσει να τρομαζω κοσμο...delete κ δεν τρεχει μια!
    γωγω, ειλικρινα στο γραφω, αν πιστευεις κατι απο ολα αυτα που εγραψες κατι
    τρεχει με την ψυχολογια σου.
  • Journey @ 26.01.2012 01:07
    Άσε μας βρε μόιστ, ειλικρινά δηλαδή...
  • Shark @ 26.01.2012 01:08
    Και οπως με ειπε μια ΙΙμοψυχη,την σημερινη εποχη,καλυτερα να δειχνεις το βρακι σου...παρα τον χαρτη σου
  • moisture666 @ 26.01.2012 01:09
    "ο,τι απορια εχεις να σε βοηθησω απο τη βιβλιογραφια μου"
     
     
    δημοσιως κ μεσω p.m. εχω στειλει σκαναρισμενα κειμενα συγκεκριμενων βιβλιων, σε πολλα μελη χωρις ουτε καν να τα γνωριζω.
    δηλαδη , για να καταλαβω, εστελνα σκαναρισμενες αναλυσεις κ ερμηνειες οψεων, διελευσεων για να μαθω την ημερομηνια γεννησης καποιων μελων???????????????
     
    εισαι καλα ρε κοπελια?????????
  • GwgwOuf @ 26.01.2012 01:10
    ειρωνικο ηταν
  • moisture666 @ 26.01.2012 01:12
    δεν θυμαμαι να ασχοληθηκα μαζι σου journey!
  • agkou @ 26.01.2012 01:12
    gwgw την ώρα γέννησής μου πχ την
    έχει γράψει μερικά κομμεντς πιο
    πάνω. χαχαχα δλδ τί να λέμε
     
    μόιστ, δλδ εσύ με αυτό το κομμεντ
    ξεκαθαρίζεις τη θέση σου ας πούμε.
    και εσύ έχεις δίκιο και η γωγώ νεύρα.
    χαχαχαχα ο παραλογισμός
  • moisture666 @ 26.01.2012 01:13
    κ αυτο ειρωνικο ηταν??????
    "τα 'χω παρει κρανιο

    σβησε τον δικο μου ΤΩΡΑ."
  • Journey @ 26.01.2012 01:14
    ίναι όπως τα λέει η Gwgw, με την ευγένεια, το τσιλιμπούρδισμα, την
    καλή κουβέντα, το καμάκι, το τηλέφωνο, το " εγώ είμαι καλό παιδί" το
    μπλα μπλα κλπ έχεις όχι μόνο τους χάρτες από ΟΛΟΥΣ αλλα΄και είσαι ικανός
    να δημοσιοποιήσεις θέματα που δεν άπτονται του χάρτη τους.

    Για μένα ας πούμε , ξέρεις καλά τι δημοσίευσες πολλές φορές και κυρίως εδώ.
    Ποιός είσια ρε που δίνεις έτσι τους ανθρώπους? Είχες τη συγκατάθεσή
    μου? Στο ξανάγραψα πρόσφατα .. Αν εγώ δώσω κάποια στοιχεία για μένα και
    πω το οτιδήποτε είναι δικαίωμά μου και καλά κάνω που το κάνω. Αν τα
    δώσει ένας άλλος κι εγώ είμαι εκείνη τη στιγμή δίπλα του και τον βλέπω ή
    του μιλάω ή έχω σχέση μαζί του φιλική ερωτική κλπ και μπορώ να του πω
    ένα όχι ή ένα ναι, τότε, θα είμαι συνυπέυθυνη.
    Το να βγαίνεις όμως και να το κάνεις χωρίς να σεβαστείς το οτιδήποτε,
    την εμπιστοσύνη τη μική ή μεγαλύτερη κάποιου και να μ,ην λογαριάζεις
    τίποτα, αυτό είναι πολύ σοβαρό.
    Μπορείς να το καταλάβεις?
    Και κατι τελευταίο.
     
    Για μήνες μου μιλάς άσχημα. Ακόμα και όταν δνε έδινα καμμάι σημασία
    σε όσα έγραφες. Έχεις διώξει μέλη επειδή πήγαινες όπου έγραφαν και
    έγραφες όσα έγραφες. Η agkoy σου μιλάει όπως σου μιλάει απόψε κι εσύ
    κότα. Τι έγινε ρε φίλε?
  • Journey @ 26.01.2012 01:15
    Μόιστ, μόλις σου θύμησα,. Θες και λινκ ρε? Μισο να πάρεις και λινκ που " δεν θυμήθηκες να ασχολήθηκες μαζί μου"
  • Journey @ 26.01.2012 01:17
    1.
    http://www.stardome.gr/tribes/gemini/26762/comments.html
     
    εδώ για δημοσιοποίση προσωπικών μυο χωρίς τη συγκατάθεσή μου
  • Journey @ 26.01.2012 01:19
    2. Eδώ, ένα τυχαίο δείγμα του πόσο δεν ασχολήθηκες μαζί μου - να σου φρεσκάρω τη μνήμη.
    Τυχαίο το δείγμα και όοχ το μοναδικό, το τονίζω.
    Φυσικά, δεν ΄ταν μόνο αυτά και όχι μλονο μ αυτόν τον τρόπο αλλά και τα πλάγια, τα στοχοποιημένα, θα τα βρω επειδή μου κάνει κέφι
     
    http://www.stardome.gr/tribes/leo/25748/comments.html
     
    * όσοι ανοίξουν το λινκ ας δουν και τι μου..χάριζε από το γιοτιουμπ
  • moisture666 @ 26.01.2012 01:21
    journey παλι ανεβασες πυρετο.
    τα εχουμε πει πολλες φορες για τα νευρα σου(κ οχι μονο).
    αυτο που χρειαζεσαι ειναι  μια καλη παρεα κ καθαρος αερας.
     
    καληνυχτα σε ολους
     
     
  • Journey @ 26.01.2012 01:22
    3.
    εδώ, ένα τυχαίο δείγμα που με πρόσβαλλες - και από εκεί τα πήρα πολύ και άρχισα να αντιδράω ενώ έκανα πλάκα με το μέλος Violet tin χωρίς να πειράζω κανέναν
     
    http://www.stardome.gr/tribes/capricorn/26500.html
     
    Ναι, από κει και μετά τα πήρα και έχω κατηγορηθεί για τον τρόπο μυο και δεν ξέρω τι άλλο
     
    http://www.stardome.gr/tribes/aries/26781.html
     
    Όμως, έπεται και συνέχεια
  • Journey @ 26.01.2012 01:27
    Να σταματήσεις να δίνεις συνταγές και να προσβάλλεις λέω εγώ.
    Κι εσένα σου χρειάζεται δέσιμο και στο ψυχιατρείο αλλά δεν το κάνυομε βούκινο ρε
    Εχουμε και το παρεάκι σου, μια πρώην, τη νυν σου που πήρε συνποπτικά διαζύγιο σε 3 μήνες μετά που τα ψησες μαζί της, κανά δυιο σεσημασμένες που είδαν πόσο άσχημα μιλο΄θα στο κοριτσάκι και έστησαν πλεγμα προστασίας , κανά 2 που τις κολλούσες αλλά δεν σου κατσαν, και όαλ αυτά, σε λίγοςυ μήνες μετά από το 2007 που είχες σκάσει μύτη ως skygeorge και άρχισες να παίζεις με τον κόσμο εδώ μέσα.
    Εδώ μπαίνει κόσμος που θέλει επικονωνία, που έχει ένα πρόβλημα. Και τι έκανες? Κολλούσες και στις φίλες από όσες έβγαινες. Μούρη π[υο πουλάει έρωτες όσο καιρό.
    Το ξέρω, ενοχλώ επειδή έχεις στήσει ολόκληρο παραμύθιασμα για το χάπατο που τραβάς και σου χαλάω το προφίλ αλλά δεν γίνεται να βρίζεις ρε φίλε, δεν πάει , στο λέω από το απόγευμα.
    Κάτσε, έρχονται και άλλα λινκ
  • Journey @ 26.01.2012 01:28
    btw τί έκανες ακριβώς στις 14 φεβρουαρίου πέρισυ ?
  • Journey @ 26.01.2012 01:41
    http://www.stardome.gr/tribes/aries/23972.html
     
    Από το λινκ αυτό και μετά άρχισες να με βρίζεις.
    Δεν κρατάω κακίες, δεν είμαι τέτοιος άνθρωπος. Μάλιστα, σ αυτό το ποστ είχα πλακωθεί και με κάποιον άλλον που μου μίλησε άσχημα ο οποίος σήμερα έχει το νικ Shark και δεν έχουμε κανένα πρόβλημα μεταξύ μας. Μιλήσαμε, γνωρίστηκαμε καλύτερα, σεβόμαστε ο ένας τον άλλον και όλα καλά.
     
    Από την ημερομηνία αυτού του λινκ και πριν όποιος ψάξει θα βρει καλαμπόυρια, εκφρασεις θαυμασμού και αγάπης εκ μέρους σου προς το πρόσωπό μου κλπ.
     
    ΝΑΙ!! έτσι κάνεις βρε συ. Με το φλερτ, το καλαμπούρι, το τσιλιμπόυρδισμα το μπλα μπλα, τα τηλεφωνα, το "ξέρεις πόσο καλό παιδί είμαι και όλοι είναι φίλοι μου και τι μεγάλες παρέες πυο έχω" κλπ κλπ έχεις και χάρτες από ΟΛΟΥΣ και πρόσβαση στη ζωή τους. Αλλίμονο αν θεωρήσεις οτι κάποιος θα σταθεί εμπόδιο στα σχέδιά σου.
     
    Έχεις διώξει μέλη επειδ΄ηόπου έγραφαν πήγαινες από πίσω και έβριζες, βλλεπετε δεν έχω μόνο εγώ το προνόμιο να είμαι θύμα του στόματος του μόιστ...
    Έβριζες , τους αποκαλούσες πτώμ,ατα, οτι την βρίσκουν με δονητές και όλα τα υπόλοιπα και μετά με έπαιρνες τηλ και καμάρωνες " κοίτα ρε που το βούλωσε και δε μιλάει χαχαχαχα"
     
    Επειδή ξέρω οτι γελ΄πας όταν οι άλλοι το βουλώνουν, γιαυτό και επιμένω και φωνάζω.
    Ας γελάνε όλοι μαζί μου, αρκεί να μην γελάς εσύ όπως  γελούσες όταν καυχόσουν για το τι έκανες στα άλλα μέλη.
    Αξιοσέβαστα άτομα, μορφωμένα, έξυπνα...και έφυγαν από το σάι τγια να γλυτώσουν από τη δυσωδάι σου ρε
     
    Ναι, δεν θυμάσαι να  ασχολήθηκες με μένα. Σώωωωπα ρε μεγάλε...σώπα.
     
    Ως και προχθές σου έδωσα ευακιρία να μην έχουμε κακή σχέση. Νόμιζα οτι θα ήσουν κύριος αλλά δεν είσαι. Αξιοθρήνητε.
  • GwgwOuf @ 26.01.2012 01:42
    με πεταξε εξω και δεν μπορουσα να μπω...αλλα ειχα γραψει αυτο.κοπέλι συνηθως αγνοω τις πολλες αερολογιες γιατι δεν εχουν να μου
    πουν τιποτα. οταν ομως μαζευτουν πολλα, θυμαμαι οσα εχω ...αγνοησει.
    το λοιπον ναι! αν κρινω απο τους δικους μας διαλογους και τις
    επιμονες ερωτησεις σου για προσωπικα μου θεματα -χαριτολογωντας οτι η
    αφρο σου ειναι κουτσομπολα- και σταματησες μονο οταν σου ειπα να
    σεβαστεις την ιδιωτικοτητα μου (ακομα αναρωτιεμαι πού ξεθαψες τοσες
    πληροφοριες και μιλησες τοσο συγκεκριμενα), ναι, πιστευω πραγματι
    συλλεγεις υλικο.
    τωρα αν καποιος σου σφηριξε δικα μου πραγματα και το επαιξες γνωστης,
    αν κρατας αρχειο απο σκορπια λογια μου ή φτιαχνεις σεναρια....ενα και
    το αυτο. ολα τα κατατασσω σε κατηγορια επιδαυρου.
    και το οτι κρατας χαρτες μελων αποθηκευμενους σε 2 κιολας μερη για να
    τους βοηθας με τις διελευσεις?? τους στελνεις δλδ ριπορτ καθε βδομαδα ή μονο οταν ρωτησουν?? .......πλιζ....εδω απο χθες δεν εχεις
    απαντησει στην αγκου...
    *οσο για τα βιβλια ομως δεν εχω να πω. οντως και σε 'μενα εχεις στειλει και μαλιστα πολυ πριν αρχισω να γραφω στο φορουμ....αναρωτιεμαι αν κρατας και τα μειλ μαζι με τους χαρτες...
  • Journey @ 26.01.2012 01:44
    Και μην μας πεις οτι σου έδωσα λαβή για να βγεις πάλι και να αρχίσεις να με βρίζεις και να με εκθέτεις...Η agkou σου τη λέει όλη τη μέρα και το παίζεις κότα. Με μένα θα βρεις μια αφορμή να κάνεις τα ίδια.
  • ice @ 26.01.2012 01:46
    τι εγινε ρε παιδια...που πηγε ο Υγρασιας...? να υποθεσω οτι ειχε λαϊκη-απογευματινη σημερα και το εκλεισε νωρις το μαγαζι.....
  • Journey @ 26.01.2012 01:49
    Καλέ gwgw στους χάρτες είσαι εσύ? Σε μένα δες τι έκανε, νομίζω οτι το
    δείγμα των link μου είναι μικρό αλλά αντιπροωπευτικό. ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΤΗ
    ΣΥΓΚΑΤΑΘΕΣΗ ΜΟΥ. Τη διαφορά την εξήγησα και την ξαναεξηγώ. Να βγει ο
    γκόμενός μου , ο φίλος μου, η φίλη μου και να γράψει για μένα και εγώ
    από δίπλα να κακαρίζω σαν κότα από χαρά , είμαι συνυπεύθυνη. ΑΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ
    ΕΝΑΣ ΞΕΝΟΣ , ΕΝΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ.
     
  • Journey @ 26.01.2012 01:52
    Και στο προφορικό να δείτε τι ίνφος δίνει. Μπορεί να μιλάει 5 ώρες non stop το αγόρι. Oσο νάναι, κάιτ λέει. Βέβαια, παραμορφωμένα όλα με τη δικιά του εντελώς υποκειμενική άποψη για τα πράγματα αλλά έχει πολύ φακέλωμα η υπόθεση
  • GwgwOuf @ 26.01.2012 02:06
    ναι ζουρ...γι' αυτο το λογο μιλησα μονο για 'μενα, δεν μπορω να
    μιλησω για λογαριασμο σου. δεν ειμαι δικηγορος σου και ουτε χρειαζεσαι
    τετοιον, αλλα ουτε εχω πεσει θυμα λεκτικης επιθεσης. ...απλως ολα αυτα
    με οδηγουν στο συμπερασμα οτι με την ιδια ευκολια μπορει να χαθει η
    μπαλα γενικως.
    σκεφτομαι πως ισως να θεωρηθει δειγμα ανωτεροτητας αυτη η αποχωρηση. θεωρω δεν εχει καμια σχεση με ανωτεροτητα, διοτι τοτε δε θα ειχαν προηγηθει τα προαναφερθεντα.
    καληνυχτα σας
  • Journey @ 26.01.2012 02:13
    Μα δεν είναι τα σημερινά, δεν είναι μόνο τα σημερινά.
  • moisture666 @ 26.01.2012 13:16
    1)αγκου εχω δωσει ολες τις πληροφοριες που γνωριζω για OOSA κ δεν εχω να συμπληρωσω τιποτε αλλο.
    (με την επιμονη σου μηπως θελεις να πεις(γραψεις) κατι αλλο??
    αν ναι....τι ειναι αυτο που θελεις να μαθεις??
    ..αν η σεληνη σου επηρεαζεται περισσοτερο απο τη συνοδο με τον ποσειδωνα η' τον ουρανο?)
     
    οι οψεις υπαρχουν κ λειτουργουν ακομα κ οταν ειναι OOSA.
    2)journey δεν μπορω να σου απαντησω γιατι η περιπτωση σου ειναι μονο του γιατρου.
    αλλωστε...βαριεμαι.
    (για το νικ skygeorge, που εχεις κ μεγαλη απορια,εχω να σου πω οτι χωρις το password  του email δεν μπορει να ενεργοποιηθει ο λογαρισμος που αφορα το συγκεκριμενο νικ.)
    3)gwgwouf θεωρω οτι με προσβαλλεις με τη δηλωση σου "αν κρινω απο τους δικους μας διαλογους και τις
    επιμονες ερωτησεις σου για προσωπικα μου θεματα -χαριτολογωντας οτι η
    αφρο σου ειναι κουτσομπολα- και σταματησες μονο οταν σου ειπα να

    σεβαστεις την ιδιωτικοτητα μου".
    το να σε ρωτησω αν περνας ομορφα με το παιδι που εισαι(ησουν..)κ να
    σου γραψω οτι η αποσταση(χιλιομετρικη)που σας χωριζει ειναι μεγαλο μειον
    για την σχεση θεωρεις οτι ειναι "επιμονες ερωτησεις σου για προσωπικα μου θεματα"????
    η φιλικη μου διαθεση μεταφραζεται ως ανακριση gwgwouf??
    αν γνωριζω κατι για εσενα(προσωπικο) ειναι το ποστ που ειχε ανεβασει το παιδι κ η απαντηση που ειχες δωσει.
    αυτα για τα περιφημα προσωπικα σου κ το βασανισμο που δεχθηκες....
     
  • Journey @ 26.01.2012 13:56
    Δεν τίθεται θέμα να απαντήσεις, δεν ρωτάω κάτι...
     
    Κατέφυγε στο βρίσιμο και στη λάσπη όσο θέλεις.
     
    Σε έχουμε πάρει όλοι χαμπάρι
  • moisture666 @ 26.01.2012 14:28
    εσυ τι εχεις παρει ρε κριαρι?!!
    μην ζοριζεσαι ομως...
  • Journey @ 26.01.2012 14:34
    A μπα, άιμ κουλ.. να είσαι σίγουρος... δεν έχω κανένανα παραμυθιασμενοποσειδωνιασμένο  στο σταντ μπάι να του χαλάς την κρέμα με όσα λές...αντιθέτως  
  • moisture666 @ 26.01.2012 14:36
    εξακολουθεις..
  • Journey @ 26.01.2012 14:36
    * Κάποια ψυχή γουστάρει ατελείωτα να ζορίζεσαι εσύ να με βρίζεις επί μήνες. Του αγριεύει ο Πλούτωνάς του - και σκάμε και στα γέλια
     
    Good life που λέει και ένας φίλος μου, LOL
  • moisture666 @ 26.01.2012 14:37
    good ζορισμα!
  • Journey @ 26.01.2012 14:38
    Ε , τι μόνο εσύ να εξακολουθείς επί μήνες? Σειρά μου και δεν ξέρεις τί ντούρασελ έχουν τα Κριάρια??? Το λέει και ο Λεφάκης, αγαπημένος μου αστρολόγος ! Να τον διαβάζεις μπας και μάθεις και κάτι.
     
     
  • sixamenhkampia @ 26.01.2012 14:39
    KALEEEEEEE PROS TI TO MISOS K O ALLHLOSPARAGMOS????
  • moisture666 @ 26.01.2012 14:40
    την ντουρασελ, μπορεις να μας πεις....που την βαζεις??!!
    με το μαλακο, με το μαλακο!!
  • Journey @ 26.01.2012 14:41
    'Οπως σου είπα, άιμ κουλ. Εσύ όχι.
     
    Άντε τώρα για καμμιά ώρα διάλεξης για το πόοοοοοσο καλό παιδί είσαι και πόοοοοοοσο σε αδικούμε
    Θα χτυπιέσαι και θα αφρίζεις για να αποδείξεις μαθηματικά οτι είσαι  ελέφαντας : D xaxaxaxaxa
    Σε ξέρουμε λέμε...
  • Journey @ 26.01.2012 14:43
    Α μάλιστα. άρχισες με τα συνηθισμένα σου...Μπορείς να συνεχίσεις μόνος. 
     
     
  • sixamenhkampia @ 26.01.2012 14:45
    re afiste to ton moist isixooo reeeeeeeeeeee....to kalitero paidi einai lemeeee....
  • sixamenhkampia @ 26.01.2012 14:45
    LEUTERIA STON MOIST!!!!
  • moisture666 @ 26.01.2012 14:47
    ναι, ζοριζομαι πολυ!
    πρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ....
    (ακουστηκε??!!)
  • sixamenhkampia @ 26.01.2012 14:47
    (vre moist mas pire h mpoxa) !!!!!!!!
  • moisture666 @ 26.01.2012 14:51
    συγγνωνη σιχαμενο!!
    σημαδευα το κριαρι!
  • sixamenhkampia @ 26.01.2012 14:52
    xaxaxaxaaxaaaxa...
     
     
    auta pathainw pou fitrwnw ekei pou den me spernoun!!!
  • Journey @ 26.01.2012 14:52
    @sixamenikampia, δεν διαφωνώ με ό,τι λες αλλά αφού το λες θα έχεις και μία αιτιολογία για τα χθεσινά μου λινκ. Αν δεν έχεις, λυπάμαι, αλλά δε μετράει η γνώμη σου, υποκειμενική. Αν βγάλει στη φόρα προσωπικά σου δεδομένα και ζωή  χωρίς τη συγκατάθεσή σου, κι εγώ θα έρθω να γράψω οτι είναι το καλύτερο παιδί, στο υπόσχομαι.
    , κι εγώ θα έρθω να γράψω οτι είναι το καλύτερο παιδί, στο υπόσχομαι.
  • moisture666 @ 26.01.2012 14:52
    αληθεια...γιατι χαθηκες ρε σιχαμενο?!!
     
  • sixamenhkampia @ 26.01.2012 14:54
    @journey xilia dikia na exeis den antilegw,alla edw oloi stin anonimia mporoun na kanoun oti theloun..as prosexes esi pou eipes se enan kseno proswpika sou dedomena..otan to kaneis se kapoion pou den einai dikos sou anthrwpos (ektos an einai o moist k den to gnwrizw k oute me endiaferei)prepei na eisia proetoimasmeni gia to otidipote...!
     
    an ferthike etsi to kako zigoudi tha tou kopsw to autaki!!!
  • sixamenhkampia @ 26.01.2012 14:55
    @moist..ase travaw ta dika mou loukia..twra apla ksexniemai mesa sto dome....
     
     
    esi ola kala??
  • Journey @ 26.01.2012 14:55
    Επίσης, sixamenikampia οταν αναίτια με έβριζε σε ένα ποστ που έτυχε να είναι και δικό σου δεν θυμάμαι να είπες σ αυτόν να το σταματήσει.
     
    Εντάξει, είστε φίλοι,  ομοτράπεζοι κλπ, αλλά ως ένα σημείο.
  • moisture666 @ 26.01.2012 14:55
    το σιχαμενο, που λετε, το συναντησα με τρεις αντρες στο ομορφο νησι των φαιακων!!
    (ζηλια ο μο'ι'στουρ)
    ουτε ενα αντρα δεν αφησες για εμας σιχαμενο....
    ντροπη σου λιονταρακι!!...ντροπη σου!
  • sixamenhkampia @ 26.01.2012 14:57
    @journey re koritsi mou den antilegw alla k pali den dikaiologw esena..de kserw ti na sou pw emena pws den exei kaneipote kati tetoio...
    filoi epi ths ousias den eimaste me ton moist apla ton ektimw gia kapoia pragmata...den me exei enoxlisei den ton exw enoxlisei...an ta kanei ola xwris logo k aformi tote einai trelamenos...o aris ston toxoti ftaiei!xaxaxaxaxaxaxa
     
  • sixamenhkampia @ 26.01.2012 14:58
    @moist re kripse logia tha to dei o nikos k de tha mporesw na ksanapaw ekei 
  • moisture666 @ 26.01.2012 14:58
    σε παρακαλω λιονταρακι...τραβα μου το αυτι!
    χα'ι'δεψε κ τη κεφαλα(την ακατοικητη) του κριαριου, να το καλοπιασεις!
  • Journey @ 26.01.2012 14:59
    Ωραια, τόσους μήνες πριν τα πάρω σε τι τον είχα ενοχλήσει ρε συ κάμπια? Απλά έσκαγε μύτη και έβριζε. Για δες τα λινκς. 
  • sixamenhkampia @ 26.01.2012 14:59
    @moist k ta kriarakia kala einai mwreeeeeeeee...ela mi tin peirazeis allo...
     
  • sixamenhkampia @ 26.01.2012 15:02
    @journey entaksei tha se pistepsw de prokeite na psaxw twra links k istories ,apla giati de to sizitate metaksi sas k xwris na dinete dikaiwma sti kathe kampia edw mesa na sxoliazei?vreite ti exei ginei liste to k pate parakatw..auta ta lew k gia ton moist!!!!mi xalate twra ti zaxarenia sas edw mesa..einai ena site pou prepei na milame k na lunoume aporieso enas ston allo astrologika ,oxi na spazomaste k na vgazoume ta provlimata mas edw...
  • Journey @ 26.01.2012 15:04
    Απλά πιστεύει οτι άμα κάνει  έτσι θα φύγω από το σάιτ όπως πολλοί άλλοι που τους έκανε τα ίδια . Γιατί το θέλει? Ας που΄με για σένα μου έχει πει τρα χίλια όσα. Τώρα κολλήσατε επειδή το άτομο πάσχει από μανία να αποδεικνύει πόσο τον αγαπάνε και τον έκτιμούν όλοι.Με το δικό του απλοϊκο σκεπτικό σου λέει να φύγει η Τζέρνει από εκεί που κυκλοφορούν μερικοί που με παίζουν μπας και τους πει τι της έλεγα γιαυτούς
     
    Αν μου βρει τι του έκανα και σε τι τον ενόχλησα πριν αρχίσει να με βρίζει κατά σύστημα - έχω το πρώτο λινκ- κερδίσεις εύρετρα, εγώ ακόμα δνε έμαθα. 
    Χθες η αγκού ηλίθιο τον είπε , τραγικό τον είπε και έκανε την κότα- το ξαναεπεσήμανα. Τίποτα δνε είπα και άρχισε να με προσβάλλει. Να κάνω οτι δεν το είδα?Γιατί? 
    Απλές σκέψεις κάνω
  • moisture666 @ 26.01.2012 15:05
    τον Νικο τον θελω για εμενα λιονταρακι!
    μου ειπες οτι ειναι λοστρομος το παλικαρι κ οσο να'ναι εχω μια αδυναμια στους μπαρκαρουτσους!
    (καλα ρε....γιατι δεν μολογας ποσο σε πιεζα να μου πεις για τα...προσοντα του, οταν μιλαγαμε μεσω pm,κ εσυ με αποκαλουσες...γουρουνοφασιστα!)
  • Journey @ 26.01.2012 15:05
    Εμένα ρωτας κάμπια? Ως και προχθές έδωσα ευκαιρία για εξομάλυνση και πάλι χθες επιτέθηκε. Ε δεν γίνεται έτσι.. 
     
  • moisture666 @ 26.01.2012 15:06
    "ela mi tin peirazeis allo.."
     
    ποιο ρε??!!!
    το πειραγμενο-παιγμενο?!!
  • Journey @ 26.01.2012 15:08
    Η απάντηση είναι απλή. Θέλει την προσοχή μου. 
    Με μισεί ή όχι, με αντιπαθεί ή όχι, αν δεν θέλει την προσοχή μου ας μην προκαλεί.
    Αν διαβάσεις τα σχόλια κι εσύ θα παραξενευτείς που άλλα μέλη τον βρίζουν και δεν λέει τίποτα ενώ αντιθέτως εμένα με προκαλεί.
     
  • sixamenhkampia @ 26.01.2012 15:08
    @moist ola auta egw????xaxaxaxaxaxaaxaxxa...de sou lew gia ta prosonta tou pou na xtipiesai...
     
    @joyrney luste to vre paidi mou metaksi sas...an to sizitisete kapou tha kataliksete..dil edw mesa ola tha einai h kontra tou moist-journey??
  • sixamenhkampia @ 26.01.2012 15:09
    @joyrney me esena eksitarete mallon...aaxaxxaxaxa...oloi oi alloi einai adiaforoi..h'apla esi psarwneis pio eukola? gia skepsou...
  • moisture666 @ 26.01.2012 15:09
    εγω δεν ειμαι κοτα...ειμαι κοκορας!!
  • moisture666 @ 26.01.2012 15:10
    ελα ρε καλο μου κριαρι, να το λυσουμε!!...ελα!!
    ....ελα με την οπισθεν!!
  • Journey @ 26.01.2012 15:11
    Αν θεωρείς οτι το να με βρίζει επί μήνες, από τα τέλη Απριλίου είναι εκ μέρους μου εύκολο ψάρωμα θα σου πω οτι κάνεις λάθος και θα έχω και δίκιο
  • Journey @ 26.01.2012 15:13
    μόιστ, δεν έχω να λύσω κάτι μαζί σου, LOL. Εσύ έχεις να λύσεις και όχι με μένα αλλά με τον εαυτό σου. btw όταν θα φύγω από το μεροκάματο και θα μπορώ θα περάσω τι ακριβώς λέει ο Λίλλυ για την - ασρολογική σου- περίπτωση
  • sixamenhkampia @ 26.01.2012 15:14
    @MOIST tha to fas to ksilo sou e???xaaxaxxaxaxaxaxaxa
  • moisture666 @ 26.01.2012 15:14
    αν καποιο μελος μου εχει μιλησει ασχημα μαλλον θα εχει θυμωσει μαζι μου!
    παντως τετοια εμμονη οπως κ εσυ.....με τιποτα!!
    αχ ρε αγκου...με πληγωσες βαθυτατα κ σε εκταση!
  • sixamenhkampia @ 26.01.2012 15:16
    eutuxws pou de menete stinidia poli...tha eixame thumata..axxaaxaxaaxaaaxaxa!!!
  • moisture666 @ 26.01.2012 15:18
    αχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ...................
    δειρε με λιονταρακι, δειρε με αφεντρα μου, ξυλισε με σληρα!!
    κανε μου τα μαγουλα κοκκινα!!
    μετα.....μην ξεχασεις να παρεις κ αυτο που χρησιμοποιει η journey...με την ντουρασελ!!!
    τημωρησε με κ με αυτο!!!!
     
    γκααααααααααααβββββββλλλλλλλαααααααααααα!!!!!!
  • Journey @ 26.01.2012 15:19
    kampia, δεν μας ξέρεις καλά...εδώ σκοτωνόμαστε cyber επί μήνες με παράπλευρες ωφέλειες ..δεν είδες πόσο μαζεύτηκε? Τώρα- όταν δεν ξεχνιέται είναι ένας αξιοπρεπής κυριούλης. καμμία σχέση με τον περσυνό μόιστ.
  • moisture666 @ 26.01.2012 15:22
    journey....η Colo(r)astrology σε ολο της το μεγαλειο!!!
     
    http://www.stardome.gr/tribes/aries/28726.html
     
    μουαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!
     
     
     
     
  • sixamenhkampia @ 26.01.2012 15:24
    ANTE VRE XAZA EDW MESA...
     
    @moist ... a pa pa ti einai auta pou zitas!!
    give peace a chance reeeeeeeiiiiiiiiii
     
     
    http://www.youtube.com/watch?v=ZPALAzWmpfg&feature=related
     
    parte k tragoudaki afierwsi
  • moisture666 @ 26.01.2012 15:25
    http://www.youtube.com/watch?v=R2jqVB_NRqI&feature=related
     
    με πολλη σφιξιμο για το κριαρι!!!
    again....μεχρι να το εμπεδωσεις!!
  • Journey @ 26.01.2012 15:26
    Γιατί ρε συ μόιστ? Μετά την απροσάρμοστη αστρολογία η καλλιτεχνική είναι μια χαρά!! σε λίγο θα με παρουσιάζει και ο Κωστάλας. ζουλεύεις? : P 
  • Journey @ 26.01.2012 15:27
    Πάω να φάω LOL.φαγώσου μόνος σου. γκουυυντ μπάι !!!
  • manini @ 26.01.2012 15:30
    αναρωτιέμαι, αν υπάρχει τρόπος να σβήσω το ποστ μου? ......
  • aurio @ 26.01.2012 15:32
    manini xaxaxaxax......you've created a monster!!!
  • moisture666 @ 26.01.2012 15:35
    you've create....
  • Journey @ 26.01.2012 16:11
    Γιατί καλέ μανινι? Γουστάρεις άμα μας ξεφτιλίζει αλλά όχι όταν τοιν ξεμπροστιάζουμε?
    Κάνω κι ένα ανθολόγιο.
      

    κι επίσης είσαι τρομακτικά ηλίθιος με τιςπληροφορίες που δέχεσαι.
    σοβαρά.
     
    να πάρεις τις ξυλιές σου και να πας προς τηνεπίδαυρο. τέλεια
    περιοχή για τραγικούς.
     
    ο τόνος και η αλαζονεία σου είναι ο λόγοςπου γράφω
    κι εγώ με αυτόν τον τρόπο.
     
    Για μένα ας πούμε , ξέρεις καλά τι
    δημοσίευσες πολλές φορές και κυρίως εδώ.Ποιός είσια ρε που δίνεις έτσι
    τους ανθρώπους? Είχες τη συγκατάθεσήμου?Για μήνες μου μιλάς άσχημα.
    Ακόμα και όταν δνε έδινα καμμάι σημασίασε όσα έγραφες. Έχεις διώξει μέλη
    επειδή πήγαινες όπου έγραφαν καιέγραφες όσα έγραφες. Η agkoy σου μιλάει
    όπως σου μιλάει απόψε κι εσύκότα. Τι έγινε ρε φίλε?
     
    Εχουμε και το
    παρεάκι σου, μια πρώην, τη νυν σου που πήρε συνποπτικά διαζύγιο σε 3
    μήνες μετά που τα ψησες μαζί της, κανά δυιο σεσημασμένες που είδαν πόσο
    άσχημα μιλο΄θα στο κοριτσάκι και έστησαν πλεγμα προστασίας , κανά 2 που
    τις κολλούσες αλλά δεν σου κατσαν, και όαλ αυτά, σε λίγοςυ μήνες μετά
    από το 2007 που είχες σκάσει μύτη ως skygeorge και άρχισες να παίζεις με
    τον κόσμο εδώ μέσα.Εδώ μπαίνει κόσμος που θέλει επικονωνία, που έχει
    ένα πρόβλημα. Και τι έκανες? Κολλούσες και στις φίλες από όσες έβγαινες.
    Μούρη π[υο πουλάει έρωτες όσο καιρό.Το ξέρω, ενοχλώ επειδή έχεις στήσει
    ολόκληρο παραμύθιασμα για το χάπατο που τραβάς και σου χαλάω το προφίλ
    αλλά δεν γίνεται να βρίζεις ρε φίλε, δεν πάει , στο λέω από το απόγευμα.
     
    μανίνι..η κολλητή της ρίαλ λάιφ φίλης του μόιστ. μάλιστα, μάλιστα.
  • sixamenhkampia @ 26.01.2012 16:27
    @journey re journey ti sou ftaiei to manini twra?de to katalava auto?isa isapou stenaxwriete giati katw apo to post ths vlepei duo anthrwpous na kseftilizonte metaksi tous..dil to vlepeis logiko?
  • manini @ 26.01.2012 16:34
    ....σιχαμένο...μην απαντάς σε περικαλώ...δεν πιάνουν τα λόγια...
     
    κ ΞΑΝΑ ΡΩΤΩ...ΑΛΗΘΙΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΒΗΣΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΟΣΤ?
  • sixamenhkampia @ 26.01.2012 16:36
    logika dipla sto post sou prepei na exie ena x gia na to sviseis..alla de kovw k to laimo mou...exw na postarw poli kairo k oute mporw na vrw diko mou na to koitaksw
  • manini @ 26.01.2012 16:42
    επειδή δεν υπάρχει Χ σε αυτόν τον κόσμο το κλείνω όπως το άνοιξα....
     
    άντε αφήστε τα μίσι κ πιάστε το γαμήσι...
     
    http://www.youtube.com/watch?v=vldh7oQD-a4
  • Shark @ 26.01.2012 16:44
    Eπιτελους και κατι σωστο
  • manini @ 26.01.2012 16:48
    * τα μίση.... άντε να μην ΜΕ λέτε 
  • Journey @ 26.01.2012 16:49
    Γιατί βρε κάμπια ξεφτιλίζω? Χθες, 3 μέλη έθεσαν μερικά θέματα στον μόιστουρ ο οποίος ακολουθεί τον χιλοεφαρμοσμένο του τρόπο και αντί να απαντήσει στα μέλη κάθεται και με βρίζει.
    Δεν μπαίνω απέναντι στο παρεάκι σας, αλλά ζητώ από τον μόιστ να απαντήσει στην agkou, να απαντήσει στη Gwgw και να απαντήσει και σε μένα. Αν δεν το κάνει - και είναι δικαίωμά του ας το βουλώσειμ, επιτέλους.
    Όοσ για μένα, αν δεν είμαι ξεκάθαρη, δεν ξέρω με τι τρόπο να γίνω περισσότερο.
    1. Με βρίζει επί μήνες και το βλέπετε.
    Όοσ δεν αντιδράω  δεν αντιδράτε.
    Όταν αντιδρώ, τάσσεστε εναντίον μου.
    Δικαίωμά σας αλλά δεν γίνεται κάθε μέρα να διαβάζω όλο τον βόθρο του και σας και να το αγνοώ.
    Εσείς θα το αγνοούσατε?
    2. Κάθετ εκαι γράφει προσωπικά μου πράγματα χωρίς τι συγκατάθεσή μου. Χωρίς να το έχω κοινοποίησει εγώ. Χωρίς να είμαι δίπλα όταν το γράφει για του πω αν συμφωνώ ή όχι.
    Εσάς αυτό σας άρεσε?
    Το διασκεδάσατε?
    Ντροπή σας ρε
     
     
    Όπως έγραψε και ένα άλλο μέλος σ αυτό το ποστ χθες,
    ο τόνος και η αλαζονεία σας είναι ο λόγοςπου γράφω
    κι εγώ με αυτόν τον τρόπο.
  • Journey @ 26.01.2012 16:54
    Σαρκ, δεν θυμάμαι να σε φωνάξαμε. Σε σένα τα είπα τις προάλλες και θα τα πω και από δω. Ισχυρίζεσαι οτι δεν σας αρέσει αυτό που κάνει ο μόιστ μεν αλλα΄επικαλέστηκες " ήθος" που δεν αντιδράτε.
    Σου είπα, οτι το ήθος είναι οι αμασοκαταποσίες αλλά το να λέτε τη γνώμη σας. Όχι σε μένα από πίσω " ναι, έχεις δίκιο" και μπροστά ουδετερότητα γελάκια και χάχανα.
    Λοιπόν, απαντάτε όλοι μιας και όλοι αισθάνεστε οτι έχετε το δικαίωμα να με κρίνετε. Δείτε τα λινκ που έδωσα χθες και απαντήστε στο αν σας άρεσαν όαλ αυτά που έγραψε για μένα.
    Προσέξτε οτι τον βρίζουν και αυτός δεν αντιδρά, αντιθέτως, μάζεψε την παρέα του - που επαναλαμβάνω, είναι η πρώην, η νυν, 3 κολλητές τους, ένας κθούλου στα πμ και μία νεοφερμένη που τους ξέρει όλους ..- για να βρίσετε και να απαξιώσετε όλοι μαζί εμένα.
    Άει και ...
  • Journey @ 26.01.2012 16:56
    Αναδιατυπώνω  :
     
    Σου είπα, οτι το ήθος ΔΕΝ είναι οι αμασοκαταποσίες αλλά το να λέτε τη γνώμη
    σας. Όχι σε μένα από πίσω " ναι, έχεις δίκιο" και μπροστά ουδετερότητα
    γελάκια και χάχανα.
  • Journey @ 26.01.2012 17:00
    Και πριν ξαναπέσετε όλο το παρέακι μαζί πάνω μου θυμηθείτε οτι το κάνετε με μεγάλη αποτυχία καιρό τώρα, και επίσης οπτι ΠΟΤΕ κανείς σας δεν απαντά σε ερώτηση αλλά λέει ό,τι θέλει. Να συνέλθουμε λέω εγώ? Του μίλησα καλά, συμμετείχα σε αστρολογική - λέμε τώρα κουβέντα, του έδειξα οτι ούτε κακία κρατάω ούτε τίποτα αλλά ρε σεις, να το σεβαστεί. Κανείς δνε είναι παιχνίδι κανενός. Θέλετε να κάνετε παρέα? Ευχαρίστως αλλά αυτό το σάιτ έχει καταληφθεί από την κλικα σας και το θέλτε ή όχι δνε θα κάνετε εσείς επιλογή για το ποιός θα γράφει και ποιός όχι.
    Το σάιτ είναι ελεύθερο και όσοι είναι καλοπροαίρςτη, δεκτοί για επικοινωνία και κουβέντα. Αλλλά δεν είστε ρε σεις. Δεν είστε.
     
    Έχετε 2 επιλογές. Το σκορπάτε και κάνετε μόκο ή το συνεχίζετε 8 6-8 άνθρωποι εναντίον ενός. Να δούμε .
  • manini @ 26.01.2012 17:01
    Η αλήθεια είναι πως όλοι αυτοί που αναφέρεις κ μερικα μέλη ακόμα. (που δεν στα λέω γιατί θα  τα βρείς μόνη σου) μαζευτήκαμε εχτές κάναμε πάρτυ(με)ούζα κ σε μνημονεύαμε...
     
     
    http://www.youtube.com/watch?v=WZo0dyPLCyQ&feature=fvst
  • Journey @ 26.01.2012 17:09
    ρε μανίνι, το χιουμοράκι σου είναι πολύ τέλειο αλλά για δες εδώ και πες μου αν σου άρεσαν μερικά
    http://www.stardome.gr/tribes/gemini/26762.html

    Όχι τίτοπα άλλο αλλά φρίττεις με κάτι τέτοια. όλως παραδόξως, ξέρω καλά - γιατί και σένα σε έδωσε - το λόγο τη συμπεριφοράς σου.
     
    Θε ςνα στα αναπτύξω δημοσίως όπως κάνει ο μεσιέ? Αφού δεν σας ενοχλεί που το κάνει για μένα, δεν θα σας ενοχλήει αν το κάνω για σας...Σωστά? Σωωωωστα!
  • Journey @ 26.01.2012 17:12
    6 με 8 άτομα , όλα παρεάκι και reall life βρήκανε 1 άτομο και κάθε μέρα του επιτίθονται. Ρε, δεν είστε αρκετοί , φέρτε και άλλους.
  • Shark @ 26.01.2012 17:13
    1) Ποσταρω οπου γουσταρω στεγνα
    2) Σχολιαζεις δημοσια οτι λεμε οι δυο μας.
     
    Ο δικο σου τροπος ειναι να αντιδρας οπως κανεις τοσο καιρο στα σκηνικα με τον μοιστ.Εγω γλυκια μου δεν θα μπω στο τριπακι το δικο σου ουτε θα μπω σε αγελες.Μολις παρω χαμπαρι οτι παιζει κατι τετοιο απλα...αντε γεια.
    Εμενα αμα με ενοχλησει καποιος εχω αλλους τροπους να τον σενιαρω.Εσυ εδω το κρατας μανιατικο και ειναι σαν να τον περιμενεις στην γωνια για να ξεκινησεις καυγα.
    Τωρα ο μοιστ..με τον ανθρωπο δεν εχω μιλησει ποτε,οταν χρειαστηκα την βοηθεια του μου την εδωσε αμεσα (οπως και εσυ).Αλλα για να υπαρχει τετοια φαγουρα μεταξυ σας παει να πει πως κατι εχει παιχτει μεταξυ σας εκτος διαδυκτιου και απλα καποιος πληγωσε τον αλλον.
    Jour..ακουσα την δικη σου εκδοχη για ολο αυτο το σκηνικο και συμφωνησα μαζι σου γιατι πιστεψα οτι εχεις δικιο.Του Μοιστ δεν την ξερω την εκδοχη για αυτο και δεν πηρα ποτε θεση στον καυγα σας και απλα πεταγομαι οπως λες...
    Και το να μην παιρνω το μερος κανενος δημοσια χωρις να ξερω και την αποψη της αλλης πλευρας αυτο για μενα ειναι ηθος.
  • manini @ 26.01.2012 17:15
    Δεν με νοιάζει ρε ζουρ τι λέει ο καθείς, ούτε κ εσύ (μιας κ εσύ έχεις ψεμματάκια για το άτομο μου)
    χαλιέμαι που χαλάτε όλη την διαθεση στο site...πόσοι είναι Online τώρα? 10-20 άτομα? 
     
    Κάθονται κ διαβάζουν τις χαριτωμενιές σας...άντε..λέμε...τελειωνετε το...
     
     
  • Journey @ 26.01.2012 17:19
    Σαρκ, δεν έχει κανείς καμμία δουλειά με το αν κάποιος έχει πρόβλημα μαζί μου. Ο μόιστ δνε έχει πρόβλημα μαζί μου γιατί αν είχε θα το έλυνε ενδεδειγμένα. Παίζει. Δεν φανταζόμυον ποτέ οτι θα πρέπει να περναώ λαικό δικαστήριο κάθε μέρα επειδή αντιδρώ σε όσα γράφει για μένα.
    Ας μην τα έγραφε.
    Εσύ, οπταν με έβριζες τον Απρίλιο τι πρόβλημα είχες μαζί μου? Για λέγε. Ποιά είναι η εκδοχή σου ?
  • Journey @ 26.01.2012 17:20
    μανινι, αυτα πες τα στο μόιστ. Δεν τα έχεις πει ποτέ. Ούτε όταν με έδινε δημόσια του έκανες παρατήρηση. Γιατί?
     
    Γιατί όλοι αποδέχεστε τον τρόπο του και δεν μπορείτε να αποδεχτείτε την αντίδρασή μου? Τι είναι αυτό που σας κάνει να μην ενοχλείστε όταν με βρίζει αλλά να ενοχληστε όταν απαντάω?????????????????????????
     
  • Journey @ 26.01.2012 17:22
    Το λινκ μανίονι το είδες? Σου άρεσαν όσα σχολίασε χωρίς τη συγκατάθεσή μου? Γιατί σε ενοχλέι να απαντήσεις? Λοιπόν, κόφτε το εσείς κι εγώ, μια χαρά...Πάω να ποστάρω για τον Λίλλυ.
  • Journey @ 26.01.2012 17:23
    Αλλά κόφτε το επειδή αν δεν το κόψετε, εγώ. δεν το κόβω. Ούτε φεύγω από το σάιτ όπως έκαναν άλλοι αντιμετωπίζοντας από την ίδια συμπεριφορά.
  • Shark @ 26.01.2012 17:24
    Επειδη εχω ωροσκοπο υδροχοο και ειμαι πολυ μπροστα απο τα data  πηρα αμεσως χαμπαρι οτι εισαι ικανη να γαμησεις το οποιοδηποτε θεμα βγαζωντας τον κακο σου εαυτο.
  • manini @ 26.01.2012 17:25
    άντε επιτέλους!....πφφφφφφφφφφφφφφφφφ 
     
    καλό απόγευμα παίδες!!! κ άλλο κακό να μην μας έβρει!
  • Journey @ 26.01.2012 17:33
    Τον κακό μου εαυτό τον εκμαιεύετε Σαρκ. Εντάξει, θα έδειχνα τον καλό μυο εαυτό αν με έβριζε και δεν απαντούσα όπως έκανα επί μήνες. Αλλά γιατί πειράχτηκες τόσο πολύ? Εεπειδή όλοι σας είστε κότες και δεν μπορείτε να απαντήσετε αν σας άρεσε ή όχι όταν με έβριζε χωρίς να λέω τίπτοα ή όταν με έδωσε? Όταν σκόρπια και κατά σύστημα με βρίζιε σκύλα και το ένα και το άλο και εκθ΄λετει το τι κάνω και τι όχι χωρίς τη συγκατάθεσή μου? Αυτό σε πείραξε .
     
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ, ΜΟΝΟ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ.
    Ξέρω κι ένα καλό ποστ με το Σωκράτη και τις συκοφαντίες.
     
  • Journey @ 26.01.2012 17:35
    Και που σαι , Σαρκ, όταν με ξαναβρίσει το αγόρι χωρις λόγο, εσύ να δείξεις τον καλό σου εαυτό όπως τότε που με έβρισες ως Altec μιμούμενος τον μόιστ. Μην παραλείψεις.
  • Shark @ 26.01.2012 17:37
    Μα εγω δεν εχω πειραχτει...
    Αν με εβριζε εμενα ο  Μοιστ θα το λυναμε διαφορετικα το θεμα...δεν θα κανανε σαν κατινιτσες εδω μεσα..απλα
  • Journey @ 26.01.2012 17:38
    Λοιπόν, άντε διαλύστε το .Ανακτήστε δυνάμεις γιατί ως το βράδυ θα πρέπει να με ξαναβρίσετε. Όλοι  μαζί.
    μανίνι, δεν μου απάντησες, σου άρεσε έτσι όπως με έδωσε????
    Χες δύο μέλη θίχτηκαν πο υέδωσε τους χάρτες τους. Εμένα με δίνει κατά συστημα και δεν πρέπει παρά να ευγνωμωνώ την καλή μου τύχη. Τραγικό. Ε
  • Shark @ 26.01.2012 17:38
    Νομιζω πως τα πρωτα μπινελικια στα εριξα εγω εδω μεσα....εκτος αν εχεις προιστορια εδω μεσα...
    Δεν ειμαι προγεννεστερος δηλαδη?
  • Journey @ 26.01.2012 17:38
    Τι να κάνω ρε συ Σαρκ? Για πες μου κι εμένα την κατίνα να μαθαίνω....
  • Journey @ 26.01.2012 17:42
    http://www.stardome.gr/tribes/aries/23972.html
    Από το λινκ αυτό και μετά άρχισε να με βρίζει.
     
    Κι επειδή το έκανες κι εσύ εκείνη τη μέρα πες μου αν ήταν τρόπος και ο δικός σου.
    Και πες μου αν θεωρείς οτι τον είχα προκαλέσει με τα σχόλια μου για να το αρχίσει.
     
    Αν ψάξεις πιο πριν, οι σχέσεις μου με τον μόιστ ήταν άριστες.
  • Shark @ 26.01.2012 17:45
    Θες να πεις πως δεν ξερεις να αντιμετωπισεις τον Μοιστ?? Ω μον ντιε...τοτε τι καθεσαι και γραφεις σεντονια τοσες βδομαδες??  Χαλας αδικα το μανικιουρ...
  • Shark @ 26.01.2012 17:49
    Για τον δικο μου τροπο τα εχουμε πει κατ ιδιαν..οκ ηταν μια bad day για μενα και στραβωσα με το υφακι που ειχες τοτε...τα βρηκαμε μετα..εληξε..τι θες τωρα και τα ψαχνεις? Να σου ξαναζητησω συγγνωμη γονυπετης δημοσια εδω? Θα σε κανει να ηρεμησεις?
  • Journey @ 26.01.2012 17:49
    Καλέ, που είναι τα σχόλι΄σου σε εκείνο το ποστ? : o
  • Journey @ 26.01.2012 17:50
    Tώρα είδα οτι εξαφανίστηκαν
  • Journey @ 26.01.2012 17:51
    Ναι, ξέρω ο μοίστ αντιμεωπίζεται με παγερή αδιαφορία : P
    Ή με μια κλωτσιά στο σάνσάιν του... ι να διαλέξω το Κριάρι? τι λες κι εσύ που είσαι προοδευμένος?
  • Shark @ 26.01.2012 17:58
    Μετα το ban εχαθησαν ολοι οι αδαμαντες που ειχα ποσταρει....Μικρη μου Ζουρ...πρεπει να σου κανω ιδιαιτερα σχετικα με καποια χτυπηματα ακαριαια...τι στον πεουλα προοδευμενο Κριαρ ειμαι
    Εδω σε εχω :  http://www.youtube.com/watch?v=2pA1N8KzGVg&feature=related
  • Journey @ 26.01.2012 18:04
    Μουάαααχαχα
  • StaRdust80 @ 26.01.2012 18:05
    Shaaaaaaaark δεν προοδεύουμε ζώδια λέμε
    (μη με ρωτήσεις τι κάνει ο ήλιος μου στα βόδια νταξ???? )
  • Journey @ 26.01.2012 18:05
    Καλή ιδέα, μετά, θα βάλω τα κλάμματα και θα ρίξω το φταίξιμο στο yod μου 
  • Journey @ 26.01.2012 18:06
    Ακόμα στον Ταύρο είναι ο ήλιος σου ? Πωωωω ..Ο δικός μου ΙΙμιασε λέμε
  • Shark @ 26.01.2012 18:13
    Ρε Σταρουμπα...βγηκες off topic τωρα πανω :Ρ
     
  • StaRdust80 @ 26.01.2012 18:13
    όχι ακόμα...που θα πάει όμως,θα περάσει και στα αερικά κάποια στιγμη να πάρει τον εξελικτικό του αγέρα
  • StaRdust80 @ 26.01.2012 18:15
    πάλι για τον George Michael να μιλήσω????
    ε ναι είναι καυτό αγόρι λέμε!
  • Journey @ 26.01.2012 18:16
    Συνέχισε έτσι και η μανίνι θα ξαναθέλει να σβήσιε το ποστ...
  • Journey @ 26.01.2012 18:17
    Αλλά τι θα πει " δεν προοδεύουμε ζώδια? "    μετάφραση?
     
  • StaRdust80 @ 26.01.2012 18:18
    οτι θα είμαι κριός με ωροσκόπο λέοντα ως τη ώρα του βαρκάρη.....
    ότι δεν θα γίνω ταυρος με παρθένο ούτε δίδυμος με ζυγο! οκ?
  • Journey @ 26.01.2012 18:20
    Ε το να μην γίνεις κάτι από τα δυο αυτά ζημία δεν το λες..
  • Journey @ 26.01.2012 18:21
    Αντιθέτως πρέπει να επιβραβεύσουμε τον ήλιο μας. Σταρ, ήρθε ο καιρός να αρχίσεις να σκέφτεσαι στα σοβαρά οτι θα πρέπει να γίνεις Κριάρι. Εγώ το προσπαθώ με αξιόλογα αποτελέσματα
  • StaRdust80 @ 26.01.2012 18:24
    Και τι θα κάνω τα επόμενα 30-40 δεν ξέρω πόσα χρόνια....?
    Άλλωστε τα έχω ξαναπεί....το πώς θα φτάσει ή θα επιβραβέυσει καθείς τον ήλιο του είναι δικό του και κανενός αλλου παπα ευαγγέλιο....!
  • Journey @ 26.01.2012 18:37
    Καμμία αντίρρηση αλλά το πολύ ζεν κριαρίσιο δεν το λες ούτε στην πιο εξευγενισμένη του μορφή { του Κριαριού ή του ζεν : P }
    Πάντως από να είναι  ας πούμε κάποιος Παρθένος και να έχει γεννηθεί τελειωμένος Παρθένος, u know, ξινός, μίζερος, αξιολύπητος, pathetic, κουτσομπόλης, κομπλεξικός δεν βρίσκω την περίπτωσή σου πολύ χάλια - αν και επιδέχεται βελιτώσεων
  • StaRdust80 @ 26.01.2012 18:43
    Ε ναι βρε...!Χάλια δεν είμαι, και σαφώς θα βελτιωθώ κάποια στιγμή.....
    Με ήλιο στον 9ο και 1ο στο λέοντα σαφώς και το ζεν είναι μια οδος pas mal αλλά το άν είναι η σωστήή οχι  θα φανεί στο ταμείο...!!!!
  • Shark @ 26.01.2012 18:53
    http://www.youtube.com/watch?v=k3Fa4lOQfbA
  • StaRdust80 @ 26.01.2012 18:54
    Εεεεετσι.....!
  • Journey @ 26.01.2012 19:43
    Πότε σε έβρισα φαντασιόπληκτο πλάσμα? LOL.
     
  • Journey @ 26.01.2012 19:47
    btw γιατί  νομίζεις οτι δεν ξέρω πράγματα για την προσωπική σου ζωή?
     
  • Journey @ 26.01.2012 19:51
    Ε από το να χαζογελάω άμα λέει για μένα ο γκόμενός μου πόσο απαιτητική είμαι στο σεξ,καλύτερα αν χαζογελάω με σένα, ξέρω γω?
  • Journey @ 26.01.2012 19:52
    Έκαστος με ό,τι θεωρεί χαζόν και γελοίον αγαπητή VI1980.
    Αν και ειλικρινά δεν σε θεωρώ ούτε χαζή ούτε γελοία, απλώς τελειωμένα χαζή αλλά καλοκάγαθη
     
     
  • Journey @ 26.01.2012 20:01
    Καλοκάγαθη επειδή ακόμα δεν έχεις σκοτώσει άνθρωπο.
    Τελειωμένα χαζή, για όλα τα υπόλοιπα.
     
  • Journey @ 26.01.2012 20:11
    Είδες κοινά σημεία ? Εγώ πάλι αν είχα την εκτίμηση όσων εσύ εκτιμάς θα είχα φουντάρει
  • Journey @ 26.01.2012 20:13
    Αλήθεια, γιατί δεν με εκτιμάς? Τι σε έκανε ? Το ότι ο καλός σου με έβριζε άνευ λόγου και δνε αντιδρούσα ή το ότι τελικά αντέδρασα? Το ότι με έδινε χωρίς τη συγκατάθεσή μου και τα πήρα κανονικά για το λόγο αυτό? Ή γιατί ως και προχθες προσπάθησα να εξομαλύνω καταστάσεις και δεν το σεβάστηκε. Για κάτι από όλα αυτά δεν θα με εκτιμάς και τόσο, δίκιο έχεις.
    Κι εγώ στη θέση σου δεν θα με εκτιμούσα.

έχουν γενέθλια 232 μέλη.

γιορτάζουν οι: Μάριος, Μαρία

ΦΥΛΕΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

  • loading...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • loading...
  • loading...