Γενικά, πολύ ιδιαίτερη, μοναδική σκηνοθεσία, αισθητική αλλά και φωτογραφία (και η Αφροδίτη στον Κριό φαντάζομαι ότι επηρεάζει εδώ). Μου αρέσει πολύ η τεχνική του, αυτές οι ιδιαίτερες λήψεις πάνω στους χαρακτήρες που δημιουργεί - έχει ένα μοναδικό στυλ (πέρα από υψηλή αισθητική).
Επειδή είναι πολύ συναισθηματικές ταινίες, όντως η Σελήνη στο Σκορπιό παίζει καθοριστικό ρόλο. Οι χαρακτήρες είναι λίγο dark - φαίνεται έντονα στα μάτια τους (π.χ. το κορίτσι στο Moonrise kingdom). Και τα σκηνικά, ένα νησί, ένα βουνό, κάπου - και πουθενά ταυτόχρονα, γιατί τις πιο πολλές φορές είναι φανταστικά - ε, όλα αυτά δημιουργούν έντονα συναισθήματα.
Και εκεί που έχεις μαλακώσει και βλέπεις το παραμυθάκι - τσουπ - κόβεται ένα δάχτυλο, γίνεται μία δολοφονία, γενικά, το τραύμα, η απώλεια, "παίζουν" πολύ στις ταινίες του και με έναν κοφτό, απότομο, ξεκάθαρα Σκορπίσιο τρόπο.
Από τους λίγους πραγματικούς κινηματογραφιστές που υπάρχουν σήμερα. Οι περισσότεροι απλά φτιάχνουν ταινίες. Συστήνεται ανεπιφύλακτα!
Φοβερός ο τύπος. Βέβαια ως γνωστόν το κύριο ταλέντο του είναι στη σεναριογραφία. Βλέπω εκεί έναν Ερμή στην 1η μοίρα των ΙΙ και δικαιολογούνται και με το παραπάνω οι πολλοί και εύστροφοι διάλογοι στις ταινίες του και... Αν, όπως διαβάζω εδώ
http://astromatrix.org/Horoscopes/Celebrities/Wes-Anderson ο ωροσκόπος είναι όντως Καρκίνος, τότε δικαιολογείται και το συναίσθημα και το παραμυθένιο αφηγηματικό στυλ που συναντάς σε πολλές ταινίες του - ισως ο Ερμής να πέφτει στον 11-12ο. Σε αυτή την περίπτωση ο κυβερνήτης του ωροσκόπου είναι σε πτώση, όμως since it works, no problem... Στο κατω κατω προκειται για Ταύρο και νομίζω ότι το εκφράζει πολύ, και μόνο που έχει τόσα ταλέντα συνδυάζοντάς τα σε διαφορετικούς τομείς.
Όσο για την αισθητική θα μπορούσε κανείς να την αποδώσει και στην κριαροαφροδίτη μεταξύ άλλων. Τα πλάνα αμα θυμαμαι σωστα είναι καπως φλατ καδραρισμένα αλλα το μοντάζ μπορεί να είναι καπως αποτομο. Δεν το έχω ψάξει για τις επιρροές του αλλά θυμαμαι οτι μου θυμιζε και Kubrick... Ένα intellectual σενάριο σε συνδυασμό με μια σκηνοθεσια που αγγιζει τα ορια του "mainstream" αλλά διατηρείται αυστηρή και συμμετρική!
Αυτά..μακάρι να είχα χρόνο να πω κι άλλα!
G'night!
PS. Εμένα πάντως με συνεπήρε γι άλλη μια φορά ο Ralph Fiennes ως ηθοποιός, όταν είδα το The Grand Budapest Hotel.
ωωωαααα αν έχει ωροσκόπο Καρκίνο, μας βολεύει γιατί κατά μια έννοια εξηγεί γιατί επιλέγει να χρησιμοποιεί συνεχώς ρετρό αναφορές από δεκαετία 70 σχεδόν στα πάντα. Και ίσως και γιατί ασχολείται με το να παρουσιάζει το παρελθόν των ηρώων του. Ναι έχεις δίκιο για το σενάριο. Κάνει κ μια αντίθεση με πόσει ο ερμής εκτός ζωδίων...
Αλλά γιατί είναι σε πτώση ο ερμής αν βρίσκεται στον 12ο πχ? Μια χαρά θέση εκεί πέρα, μας επικοινωνεί το ασυνείδητο, οπότε ναι λειτουργεί ε?ε?ε? νταξ δεν μπόρεσα να βρω χάρτη με ωροσκόπο για αυτό δεν είμαι σιγουρη.
συμφωνώ κ με τις 2! και χαίρομαι που σας αρέσει σαν σκηνοθέτης
wes anderson filmastrology
Γενικά, πολύ ιδιαίτερη, μοναδική σκηνοθεσία, αισθητική αλλά και φωτογραφία (και η Αφροδίτη στον Κριό φαντάζομαι ότι επηρεάζει εδώ). Μου αρέσει πολύ η τεχνική του, αυτές οι ιδιαίτερες λήψεις πάνω στους χαρακτήρες που δημιουργεί - έχει ένα μοναδικό στυλ (πέρα από υψηλή αισθητική).
Επειδή είναι πολύ συναισθηματικές ταινίες, όντως η Σελήνη στο Σκορπιό παίζει καθοριστικό ρόλο. Οι χαρακτήρες είναι λίγο dark - φαίνεται έντονα στα μάτια τους (π.χ. το κορίτσι στο Moonrise kingdom). Και τα σκηνικά, ένα νησί, ένα βουνό, κάπου - και πουθενά ταυτόχρονα, γιατί τις πιο πολλές φορές είναι φανταστικά - ε, όλα αυτά δημιουργούν έντονα συναισθήματα.
Και εκεί που έχεις μαλακώσει και βλέπεις το παραμυθάκι - τσουπ - κόβεται ένα δάχτυλο, γίνεται μία δολοφονία, γενικά, το τραύμα, η απώλεια, "παίζουν" πολύ στις ταινίες του και με έναν κοφτό, απότομο, ξεκάθαρα Σκορπίσιο τρόπο.
Από τους λίγους πραγματικούς κινηματογραφιστές που υπάρχουν σήμερα. Οι περισσότεροι απλά φτιάχνουν ταινίες. Συστήνεται ανεπιφύλακτα!
Ωραίο θέμα και ωραία παρουσίαση!
http://astromatrix.org/Horoscopes/Celebrities/Wes-Anderson ο ωροσκόπος είναι όντως Καρκίνος, τότε δικαιολογείται και το συναίσθημα και το παραμυθένιο αφηγηματικό στυλ που συναντάς σε πολλές ταινίες του - ισως ο Ερμής να πέφτει στον 11-12ο. Σε αυτή την περίπτωση ο κυβερνήτης του ωροσκόπου είναι σε πτώση, όμως since it works, no problem... Στο κατω κατω προκειται για Ταύρο και νομίζω ότι το εκφράζει πολύ, και μόνο που έχει τόσα ταλέντα συνδυάζοντάς τα σε διαφορετικούς τομείς.
Όσο για την αισθητική θα μπορούσε κανείς να την αποδώσει και στην κριαροαφροδίτη μεταξύ άλλων. Τα πλάνα αμα θυμαμαι σωστα είναι καπως φλατ καδραρισμένα αλλα το μοντάζ μπορεί να είναι καπως αποτομο. Δεν το έχω ψάξει για τις επιρροές του αλλά θυμαμαι οτι μου θυμιζε και Kubrick... Ένα intellectual σενάριο σε συνδυασμό με μια σκηνοθεσια που αγγιζει τα ορια του "mainstream" αλλά διατηρείται αυστηρή και συμμετρική!
Αυτά..μακάρι να είχα χρόνο να πω κι άλλα!
G'night!
PS. Εμένα πάντως με συνεπήρε γι άλλη μια φορά ο Ralph Fiennes ως ηθοποιός, όταν είδα το The Grand Budapest Hotel.
Αλλά γιατί είναι σε πτώση ο ερμής αν βρίσκεται στον 12ο πχ? Μια χαρά θέση εκεί πέρα, μας επικοινωνεί το ασυνείδητο, οπότε ναι λειτουργεί ε?ε?ε? νταξ δεν μπόρεσα να βρω χάρτη με ωροσκόπο για αυτό δεν είμαι σιγουρη.
συμφωνώ κ με τις 2! και χαίρομαι που σας αρέσει σαν σκηνοθέτης